quote:
Dat doe ik ook nooit, maar topics openen is me hier prima afgegaanquote:Op zondag 24 juli 2011 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet waar het de hele tijd fout zat hier. Je moet ook het topicid van de eerste topic kopieren en dan in dat ene hokje zetten
Ik denk het niet nee. Lijkt me dat Cavendish gewoon wint.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:40 schreef mr-green het volgende:
wat denken jullie: gaat er nog iets geks gebeuren?
Dat gebeurt automatisch als het topic al gereekst is.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet waar het de hele tijd fout zat hier. Je moet ook het topicid van de eerste topic kopieren en dan in dat ene hokje zetten
niet als hij nog niet gereekst isquote:Op zondag 24 juli 2011 16:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat gebeurt automatisch als het topic al gereekst is.
Hem van zijn fiets flikkeren?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:41 schreef Snuf. het volgende:
Cavendish zal winnen, dus zal Rojas iets anders moeten proberen
Die beste man heeft mij wat puntjes gekost.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:41 schreef Bastiefcg het volgende:
Ben Swift... Had je je niet even in een sprint kunnen laten zien
Jij denkt serieus nog steeds dat Rojas die trui kan winnen? Laat je hoop varen zou ik zeggenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:44 schreef RemcoW23 het volgende:
22 secs.. Rojas verneukt punten. Inhalen!
Hopen magquote:Op zondag 24 juli 2011 16:44 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Jij denkt serieus nog steeds dat Rojas die trui kan winnen? Laat je hoop varen zou ik zeggen
Hopen mag tochquote:Op zondag 24 juli 2011 16:44 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Jij denkt serieus nog steeds dat Rojas die trui kan winnen? Laat je hoop varen zou ik zeggen
Moet nog sprinten.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:46 schreef Landgeld het volgende:
Moet CAV straks nog sprinten of heeft hij die trui nu?
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:46 schreef Sasman het volgende:
Pff...Kwil het die Cavendish wel eens zien doen zonder ploeg. Zo kan zelfs Addy Engels sprintjes winnen.
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:46 schreef Sasman het volgende:
Pff...Kwil het die Cavendish wel eens zien doen zonder ploeg. Zo kan zelfs Addy Engels sprintjes winnen.
Idd altijd met Ventoso, maar die is na 2 seconden weer wegquote:Op zondag 24 juli 2011 16:46 schreef RemcoW23 het volgende:
Movistar moet echt treintjes leren bouwen man.. Rojas zit de hele tijd verkeerd en te ver van achter.
Dan wint hij ook nog wel sprintjes. Nu moet Movistar overigens vol aan gassen.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:46 schreef Sasman het volgende:
Ga alsjeblieft effe ergens anders trollen johquote:Op zondag 24 juli 2011 16:46 schreef Sasman het volgende:
Stuk of 40..quote:Op zondag 24 juli 2011 16:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Idd altijd met Ventoso, maar die is na 2 seconden weer weg
Hoeveel punten op de eindstreep?
Rojas is zelf de subtopperquote:Op zondag 24 juli 2011 16:48 schreef Halcon het volgende:
Rojas mist 'n beetje een subtopper in de sprint zoals Renshaw en Fagnini destijds met Cipo.
45 - 35 - 30 - 26 - 22 - 20 - 18 - 16 - 14 - 12 - 10 - 8 - 6 - 4 - 2quote:Op zondag 24 juli 2011 16:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Idd altijd met Ventoso, maar die is na 2 seconden weer weg
Hoeveel punten op de eindstreep?
Theo Bos tegen Cav. Ik denk wel dat Theo Bos sneller is dan Cav.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:46 schreef Sasman het volgende:
Ventoso kan ook aardig sprinten.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:48 schreef Halcon het volgende:
Rojas mist 'n beetje een subtopper in de sprint zoals Renshaw en Fagnini destijds met Cipo.
Renshaw sprint waarschijnlijk Rojas los uit zijn wiel.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Minder geschikte laatste pion dan bv. Fagnini of Renshaw.
Dat is elk jaar. Ploegen met 'n pseudosprintertje die aansturen op een massasprint.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:51 schreef Gramulanion het volgende:
Ploegen die niet HTC heten en op kop gaan nu.
Dan moet Rojas ook nog eens winnen. Gaat niet gebeuren. Ook jongens als Greipel zijn sneller dan Rojas.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:52 schreef RemcoW23 het volgende:
"Het verschil tussen Cavendish en Rojas in het puntenklassement is nu zeventien punten. Als de Brit minimaal derde wordt, is de groene trui definitief voor de Brit."
HTC gaat het echt wel dichtrijden uiteindelijk, laat hen maar hun treintje oproken om het dicht te rijden.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is elk jaar. Ploegen met 'n pseudosprintertje die aansturen op een massasprint.Dat ze gewoon eens wat proberen i.p.v. de weg vrij maken voor jongens die sneller zijn dan hun eigen sprintertje.
Sommige ploegen hebben nog niks gewonnen en denken door aan te sturen op een massasprint dat ze een kans hebben om hun tour te redden.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is elk jaar. Ploegen met 'n pseudosprintertje die aansturen op een massasprint.Dat ze gewoon eens wat proberen i.p.v. de weg vrij maken voor jongens die sneller zijn dan hun eigen sprintertje.
Petacchi ook, als die meesprint.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moet Rojas ook nog eens winnen. Gaat niet gebeuren. Ook jongens als Greipel zijn sneller dan Rojas.
Hushovd gaat niet sprinten, die rijdt voor Farrar.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:54 schreef Eenskijken het volgende:
ferrar en hushovd zijn ook sneller dan rojas
De ploegen die nog niets hebben gewonnen, hebben niet voor niets nog niets gewonnen. Er zijn toch ook voldoende massasprints geweest. Heb je nog niets gewonnen, dan win je ook deze massasprint niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Sommige ploegen hebben nog niks gewonnen en denken door aan te sturen op een massasprint dat ze een kans hebben om hun tour te redden.
maar hushovd is sneller dan rojas. dat is alweer een plek minderquote:Op zondag 24 juli 2011 16:55 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Hushovd gaat niet sprinten, die rijdt voor Farrar.
Alleen Herbert merkt dat nog niet..quote:Op zondag 24 juli 2011 16:55 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Hushovd gaat niet sprinten, die rijdt voor Farrar.
Genoeg keren geweest dat een tour werd gered op de Champs-Elysees.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
De ploegen die nog niets hebben gewonnen, hebben niet voor niets nog niets gewonnen. Er zijn toch ook voldoende massasprints geweest. Heb je nog niets gewonnen, dan win je ook deze massasprint niet.
Dat was dan wel met een fatsoenlijke sprinter, zoals bv. McEwen.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:56 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Genoeg keren geweest dat een tour werd gered op de Champs-Elysees.
Nou ja...Steegmans, 2008.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat was dan wel met een fatsoenlijke sprinter, zoals bv. McEwen.
je hebt hem net gebeld?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:59 schreef Gramulanion het volgende:
Petacchi gaat zich eindelijk weer eens bemoeien met een sprint, zoals verwacht wel.
Ik ook, zeker omdat het een groepje is met allemaal meerijders. Het liefst zie ik of een spectaculaire sprint of 'n jump in de laatste km zoals bv. Vino destijds.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:02 schreef Sdivad het volgende:
Ik zou het echt een anticlimax vinden als een dergelijk kopgroepje vooruit blijft.
Inderdaad. Een solo of een 'grote naam' zou van mij wel mogen. Maar niet één van deze mannen.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ook, zeker omdat het een groepje is met allemaal meerijders. Het liefst zie ik of een spectaculaire sprint of 'n jump in de laatste km zoals bv. Vino destijds.
Dr is toch zo`n HTC-gast in de kopgroep.. Waarom rijden ze het dan dicht?quote:
Zou echt een afknapper zijn na zo'n mooie Tour.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:03 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Inderdaad. Een solo of een 'grote naam' zou van mij wel mogen. Maar niet één van deze mannen.
Omdat ze in een massasprint meer kans hebben om te winnen dan in dit kopgroepje.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:04 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dr is toch zo`n HTC-gast in de kopgroep.. Waarom rijden ze het dan dicht?
tussentijden van de fransen klopt niet altijd..quote:Op zondag 24 juli 2011 17:05 schreef Halcon het volgende:
Voorsprong neemt al wat af en dan geeft het peloton niet eens vol gas.
Hij is er achter gekomen!quote:Op zondag 24 juli 2011 17:08 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Niet te geloven dit...dat Ducrot er ook niks van zegt.
nog 17 km gast.. dat is niets.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van, dat zien we wel.
Komt wel goed, dit gat gaat wel dicht.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Harder, harder! en schiet een beetje op.
Ja.quote:
Rondrijden in Parijs is als met je neus in een pot met lijm hangen. Je krijgt er allerlei hallucinaties van.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:11 schreef Sdivad het volgende:
Quick-Step op kop? Die geloven toch niet serieus in Ciolek?
'Kwaliteitsuser'quote:Op zondag 24 juli 2011 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
coole grap van: waar zit gesink?
Inmiddels al 10 jaar uitemolken
Nee. Dankje voor die info!quote:Op zondag 24 juli 2011 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie dat Bak in het peloton nu op kop had moeten rijden?
uitgemolkenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
coole grap van: waar zit gesink?
Inmiddels al 10 jaar uitemolken
Wie is Mechov?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:13 schreef TWP het volgende:
ZIJN SASTRE EN MECHOV AL GELOST??? HAHAHAH!!!1
Ik denk Wesley Sneijder.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:14 schreef mr-green het volgende:
Ik denk dat Armstrong vandaag gaat winnen
die doet niet meequote:Op zondag 24 juli 2011 17:14 schreef mr-green het volgende:
Ik denk Joop Zoetemelkquote:Op zondag 24 juli 2011 17:14 schreef mr-green het volgende:
Waar is ruijgh?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:15 schreef TWP het volgende:
Meer van deze hilarische grappen en grollen graag.
Veeg me op.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:15 schreef Halcon het volgende:
Er is geen prikkeldraad in de buurt, dus Johnny kan het ook weleens proberen.
als het je niet bevalt ga je toch weg uit dit topic. niemand zal je missenquote:
JPPquote:Op zondag 24 juli 2011 17:16 schreef TLC het volgende:
Wie was eigenlijk de laatste Nederlander die de slotetappe won in Parijs ??
Je eerste Tour?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:17 schreef mr-green het volgende:
maar serieus dit gaat toch nergens over.
Eerst iets van honderd kilometer beetje publiek vermaken om vervolgens in de laatste kilometers pas echt het verschil te kunnen maken
Er is een lint op de finish waar de winnaar als 1e doorheen rijdt.quote:
Klopt. Vandaar ook deze fijne bagger.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:17 schreef mr-green het volgende:
maar serieus dit gaat toch nergens over.
Eerst iets van honderd kilometer beetje publiek vermaken om vervolgens in de laatste kilometers pas echt het verschil te kunnen maken
quote:Op zondag 24 juli 2011 17:19 schreef Falco het volgende:
Ambro heeft het opgegeven. Iedereen nu tubgirl en 2girls1cup posten
Belgische doping informatie ook dan?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:19 schreef Falco het volgende:
Vind wielrennen een mooiere sport om naar te kijken maar heb ook wel weer zin in het komende seizoenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Mooi wel dat voetbal hierna weer van start gaat
Leatherface heeft het nooit geprobeerd.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:19 schreef Falco het volgende:
wat denk jijquote:Op zondag 24 juli 2011 17:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Goeie grap om te zeggen dat [insert]kansloze renner[/insert] gaat winnen.
Stop eens met je onzin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |