quote:
Dat doe ik ook nooit, maar topics openen is me hier prima afgegaanquote:Op zondag 24 juli 2011 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet waar het de hele tijd fout zat hier. Je moet ook het topicid van de eerste topic kopieren en dan in dat ene hokje zetten
Ik denk het niet nee. Lijkt me dat Cavendish gewoon wint.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:40 schreef mr-green het volgende:
wat denken jullie: gaat er nog iets geks gebeuren?
Dat gebeurt automatisch als het topic al gereekst is.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet waar het de hele tijd fout zat hier. Je moet ook het topicid van de eerste topic kopieren en dan in dat ene hokje zetten
niet als hij nog niet gereekst isquote:Op zondag 24 juli 2011 16:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat gebeurt automatisch als het topic al gereekst is.
Hem van zijn fiets flikkeren?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:41 schreef Snuf. het volgende:
Cavendish zal winnen, dus zal Rojas iets anders moeten proberen
Die beste man heeft mij wat puntjes gekost.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:41 schreef Bastiefcg het volgende:
Ben Swift... Had je je niet even in een sprint kunnen laten zien
Jij denkt serieus nog steeds dat Rojas die trui kan winnen? Laat je hoop varen zou ik zeggenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:44 schreef RemcoW23 het volgende:
22 secs.. Rojas verneukt punten. Inhalen!
Hopen magquote:Op zondag 24 juli 2011 16:44 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Jij denkt serieus nog steeds dat Rojas die trui kan winnen? Laat je hoop varen zou ik zeggen
Hopen mag tochquote:Op zondag 24 juli 2011 16:44 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Jij denkt serieus nog steeds dat Rojas die trui kan winnen? Laat je hoop varen zou ik zeggen
Moet nog sprinten.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:46 schreef Landgeld het volgende:
Moet CAV straks nog sprinten of heeft hij die trui nu?
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:46 schreef Sasman het volgende:
Pff...Kwil het die Cavendish wel eens zien doen zonder ploeg. Zo kan zelfs Addy Engels sprintjes winnen.
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:46 schreef Sasman het volgende:
Pff...Kwil het die Cavendish wel eens zien doen zonder ploeg. Zo kan zelfs Addy Engels sprintjes winnen.
Idd altijd met Ventoso, maar die is na 2 seconden weer wegquote:Op zondag 24 juli 2011 16:46 schreef RemcoW23 het volgende:
Movistar moet echt treintjes leren bouwen man.. Rojas zit de hele tijd verkeerd en te ver van achter.
Dan wint hij ook nog wel sprintjes. Nu moet Movistar overigens vol aan gassen.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:46 schreef Sasman het volgende:
Ga alsjeblieft effe ergens anders trollen johquote:Op zondag 24 juli 2011 16:46 schreef Sasman het volgende:
Stuk of 40..quote:Op zondag 24 juli 2011 16:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Idd altijd met Ventoso, maar die is na 2 seconden weer weg
Hoeveel punten op de eindstreep?
Rojas is zelf de subtopperquote:Op zondag 24 juli 2011 16:48 schreef Halcon het volgende:
Rojas mist 'n beetje een subtopper in de sprint zoals Renshaw en Fagnini destijds met Cipo.
45 - 35 - 30 - 26 - 22 - 20 - 18 - 16 - 14 - 12 - 10 - 8 - 6 - 4 - 2quote:Op zondag 24 juli 2011 16:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Idd altijd met Ventoso, maar die is na 2 seconden weer weg
Hoeveel punten op de eindstreep?
Theo Bos tegen Cav. Ik denk wel dat Theo Bos sneller is dan Cav.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:46 schreef Sasman het volgende:
Ventoso kan ook aardig sprinten.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:48 schreef Halcon het volgende:
Rojas mist 'n beetje een subtopper in de sprint zoals Renshaw en Fagnini destijds met Cipo.
Renshaw sprint waarschijnlijk Rojas los uit zijn wiel.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Minder geschikte laatste pion dan bv. Fagnini of Renshaw.
Dat is elk jaar. Ploegen met 'n pseudosprintertje die aansturen op een massasprint.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:51 schreef Gramulanion het volgende:
Ploegen die niet HTC heten en op kop gaan nu.
Dan moet Rojas ook nog eens winnen. Gaat niet gebeuren. Ook jongens als Greipel zijn sneller dan Rojas.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:52 schreef RemcoW23 het volgende:
"Het verschil tussen Cavendish en Rojas in het puntenklassement is nu zeventien punten. Als de Brit minimaal derde wordt, is de groene trui definitief voor de Brit."
HTC gaat het echt wel dichtrijden uiteindelijk, laat hen maar hun treintje oproken om het dicht te rijden.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is elk jaar. Ploegen met 'n pseudosprintertje die aansturen op een massasprint.Dat ze gewoon eens wat proberen i.p.v. de weg vrij maken voor jongens die sneller zijn dan hun eigen sprintertje.
Sommige ploegen hebben nog niks gewonnen en denken door aan te sturen op een massasprint dat ze een kans hebben om hun tour te redden.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is elk jaar. Ploegen met 'n pseudosprintertje die aansturen op een massasprint.Dat ze gewoon eens wat proberen i.p.v. de weg vrij maken voor jongens die sneller zijn dan hun eigen sprintertje.
Petacchi ook, als die meesprint.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moet Rojas ook nog eens winnen. Gaat niet gebeuren. Ook jongens als Greipel zijn sneller dan Rojas.
Hushovd gaat niet sprinten, die rijdt voor Farrar.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:54 schreef Eenskijken het volgende:
ferrar en hushovd zijn ook sneller dan rojas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |