VANAVOND GRAND PRIXJE DOEN TEUN????quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:22 schreef KneusTeun het volgende:
F1 2010 ff geleend, benieuwd of het nu echt leuk is
Er was eens een meisje uit Epen,quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:18 schreef dreamzk het volgende:
Dat was refreshing. Al die zakenmensen keken me raar aan alsof ik in mn auto leef
Iemand nog een leuk verhaal of kan titty even haar naaktfoto's doorsturen? Ik verveel me redelijk in de auto.
Nu zie je wel dat Rossdale de opa is van dit gezelschap, mijn vader zou dit soort grappen makenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er was eens een meisje uit Epen,
die het Nederlands nooit goed had begrepen.
Ze vroeg na de daad,
haar mond nog vol zaad,
heb ik nou gepijpt of gepepen?
Er was een een dame in Loenenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er was eens een meisje uit Epen,
die het Nederlands nooit goed had begrepen.
Ze vroeg na de daad,
haar mond nog vol zaad,
heb ik nou gepijpt of gepepen?
Ik las je sms vanmorgen pas kreeg hem toen ook pas binnen. Was wel een redelijk begaaide avond voor mij heb zelfs nog op het podium gestaan in die bier hut met 3 drag queensquote:
Heb ik weer wat gemist?quote:
Hoezo vanavond? hele dag mwoaaaaap!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
VANAVOND GRAND PRIXJE DOEN TEUN????!!!
Nu werken helaas, maar vanavond heb ik eindelijk weer eens tijd om te gamenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo vanavond? hele dag mwoaaaaap!
Hoeveel kan je max online? zou wel tof zijn om real time race te doen XDquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm er zijn toch meer mensen hier met F1?
Ik ga echt geen 70 ronden racen tegen sold hoor! Dan lapt hij me minimaal 10 keerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoeveel kan je max online? zou wel tof zijn om real time race te doen XD
Dan beuk je hem eruitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga echt geen 70 ronden racen tegen sold hoor! Dan lapt hij me minimaal 10 keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |