SPOILER: vorige delenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cup-cake [kuhp-keyk]
1. a small cake, the size of an individual portion, baked in a cup-shaped mold.
Enkele voorbeelden van internet:
Basis cupcakerecept:
Oven voorverwarmen op 150 graden.
150 Gram boter met 200 gram witte basterdsuiker luchtig en romig mixen. Dan al mixend, 1 voor 1, 3 eieren toevoegen.Theelepel vanille-essence toevoegen en 3/4 dl melk.
200 Gram zelfrijzend bakmeel zeven en toevoegen, goed mengen.
Een muffinvorm voorzien van bakvormpjes en deze voor ongeveer 3/4 vullen. Ongeveer 25 minuten bakken.
Zo moet het níet:
En zo moet het wél:
Veel bak- en decoreerplezier!
En uit het vorige topic:
Vanillacake van -Trinity-:
Thomascupcakes van LovelyLady:
Spuuglokjes taarten:
Hoe oud werd de zoon van Pessie?:
BBQ-kip's bruidstaartoefening:
Eén van Lujaxa's eerste taarten:
SV-tje's stapeltaart en spiderman:
[ Bericht 9% gewijzigd door _Ophelia_ op 24-07-2011 15:24:04 ]
Ahahaquote:Op zondag 24 juli 2011 15:47 schreef RenRen- het volgende:
Ik dacht dat ik best een diepvrieszak kon gebruiken als spuitzak. Not. Spoot er aan alle kanten uit.![]()
Ik heb nu de room gemaakt zonder e melk, wel lekker, maar heeeel machtig...
Die gebruik ik ook. Alleen met warm zomerweer moeten ze hier in de koelkast, dan kakt de topping wel in.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:14 schreef Skaai het volgende:
Ik gebruik gewoon het vierkante pakje met folie eromheen. Je kan natuurlijk ook uitproberen wat jij het lekkerste vind maar tot nu toe zijn mijn toppings goed gelukt met het Monchou pakje
Die cupcakes zien er lekker uit zegquote:Op zondag 24 juli 2011 23:27 schreef Chickert het volgende:
Cupcakes gemaakt voor de babyshower van mijn nichtje. Met het recept uit de OP, de monchou/slagroom-topping uit het vorige deel (toevallig roze ook, want ze krijgt een meisje haha) en witte marsepeinen dieren met zilveren eetbare glitterpoeder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die topping was superlekker, trouwens! Weet even niet wie het had gepost, maar bedankt! Erg lekker alternatief voor de botercreme (1:1) die ik normaal maakSchitterende toef
Heb de topping bij mijn moeder gemaakt omdat ik daar al mijn kleurstof nog had liggen... en de spuitzak ook gelukkig. Allen jammer dat alle spuitmonden wel bij mijzelf thuis waren hahaha *helder moment*
Wat een superlief taartjequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:21 schreef Maaikebb het volgende:
Ho. te snel op invoeren.. haha nu met link:
[ afbeelding ]
Hij is gevuld met slagroom, verse aardbeien en gele room! Ben benieuwd hoe hij smaakt, morgen aan mams geven omdat ze jarig is!
Ik heb de mijne hier *klik* besteld, tevens nog een heleboel aan leuke dingetjes (cupcake papiertjes e.d.)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:13 schreef MissN het volgende:
hallo,
ik ben inmiddels ook een actief taartenmaakster! ik zie in het vorige topic een thomas taart en cupcakes?! hoe krijg je die afbeelding op fondant? is er eetbaar printpapier ofzo?
Ai ja dat is een beetje kort dag, wie weet voor een volgende keerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:13 schreef MissN het volgende:
tnx bbq-kipik moet ze morgne al af hebben..dus dat wordt m niet , maar voor de volgende keer zeker handig! k ga zelf maar een thomas trein puzzelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |