abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101024192
Tilly, geweldig! :D
pi_101078376
Iemand een idee waar ik zulke mini-muffinpapiertjes kan halen?

pi_101078466
deleukstetaarten.nl
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_101078706
pi_101081499
Vorige week getrakteerd door mijn stiefzoontje:

Tijgercupcakes met een toef van royal icing. Ja mierzoet en hard.. maar hij vindt het heerlijk zo en de klas ook blijkbaar ;)
Van binnen zijn ze junglegroen gemaakt trouwens, maar dat zie je niet tot je ze uitpakt of er in bijt.

De grote met een prikker er op voor de klasgenootjes, mini-versies voor de juffen en meesters want die moeten aan de lijn denken natuurlijk :6
Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:48:08 #131
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_101082396
Tegan, ik heb laatst minimuffinpapiertjes bij de Hema gekocht. :)
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:07:31 #132
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_101083188
@Skaai, ze zijn leuk! ik heb van de week die rainbows ook geprobeerd en lukte perfect! vrolijkheid *O* enne die bakvormen van PME zijn absoluut een aanrader, heb ik ook hier en bakken super!

@ Annebakt, wat een super leuke taartjes heb je gemaakt :)

@Silmarwen, wat een stoere taart voor je mams :o!

@Spuurglokje, ik vind hem weer mooi strak geworden! mooie blauwe kleur ook, leuke verrassing ;)

@Blamm, mooi geworden! en goeie grap van die grootte :o!!

@Tegan dat printje heb ik van de hema maar dan in iets andere kleurstelling, dus grote kans dat je ze daar vind ( ik vond ze echter nogal doorlekken en slap qua papiertje, dat zie je ook op de foto van dat doorlekken) ik gebruik nu wel eens de papiertjes van ikea en moet zeggen, perfecto en weer eens een ander modelletje ;) succes.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:08:12 #133
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101083229
oh echt? dat is een handige tip!

mooie taart spuug, très chique!

en silmarwen, wat leuk dat je moeder zo'n rammstein fan is. goed gelukt ook, je taart!
in de haak.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:11:47 #134
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_101083375
enne hier ook weer een probeersel, na aanleiding van die grappige soap DC Cupcakes heb ik hun chocolat cupcake recept geprobeerd en moet zeggen, best lekker :P
Heb er nog wat grof gehakte chocola en kokos aan toegevoegd en smaakt lekker, hier alvast een kiekje, want straks knal ik er nog chocolade creamcheese topping op maar zijn nu nog te heet!

Gister had ik dit receptje ook gemaakt maar dan met een geprakte banaan erdoor en ipv zuiveringszout had ik wijnsteenzuur :') mega vergissing _O- rijzen lukte voor geen meter dus en moet zeggen van banaan in mijn cc's ben ik nu dus ook geen fan _O-
Hier meteen de ikea vormpjes :

[ Bericht 0% gewijzigd door MissHobje op 23-08-2011 16:07:05 ]
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:06:05 #135
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_101087880
en nu zijn ze af :)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_101088790
Lekker drolletje :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_101099184
pff... ik heb vanmiddag in een opwelling ingredienten gekocht voor cupcakes.. marsepein en kleurstoffen...vormpjes,glazuur in rare potjes, strooisels, gekleurde muffincups.. smaakaroma..

geen idee waarom.. ik kijk hier regelmatig en ik zie jullie zulke leuke dingen maken... ik wil dat ook :P
nu heb ik alles in een grote curver bak gesmeten en opgeruimd, omdat ik niet weet wat ik wil maken en hoe :')
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:46:27 #138
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_101100300
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:11 schreef MissHobje het volgende:
enne hier ook weer een probeersel, na aanleiding van die grappige soap DC Cupcakes heb ik hun chocolat cupcake recept geprobeerd en moet zeggen, best lekker :P
Heb er nog wat grof gehakte chocola en kokos aan toegevoegd en smaakt lekker, hier alvast een kiekje, want straks knal ik er nog chocolade creamcheese topping op maar zijn nu nog te heet!

Gister had ik dit receptje ook gemaakt maar dan met een geprakte banaan erdoor en ipv zuiveringszout had ik wijnsteenzuur :') mega vergissing _O- rijzen lukte voor geen meter dus en moet zeggen van banaan in mijn cc's ben ik nu dus ook geen fan _O-
Hier meteen de ikea vormpjes :
[ afbeelding ]

Mag ik van jou het recept voor de muffins (en de choco creamcheese topping :P)
TLC is nog steeds niet te bekijken bij mij ;(
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_101101734
Een vraagje, weet iemand waar ik taartdozen kan krijgen in Amsterdam? Voor als het bij de Hema niet lukt.. :)
pi_101104058
Ik lurk al een tijdje mee hier.
Nu eindelijk eens een van mijn creaties :)

pi_101105485
@Misshobje, die zien er echt lekker uit!! En die cupcake papiertjes heb ik ook!

@calastra, gaaf, zulke gelijke bolletjes ook, rol je die gewoon van marsepein?

@spuuglokje, wat een strakke taarten maak jij! Erg mooi!! Hoop dat ik dat ooit ook zo kan.

Zal ook even m'n cupcakes uploaden als dat lukt via de mobiele telefoon.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:29:45 #142
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_101105813
Calastra, wat een leuke cupcakes zeg! En Blamm, wat een mooie cupcakepapiertjes heb je gebruikt! Waar komen die vandaan? En MissHobje, die van jou zien er ook mooi uit! Chocolade :9~ Eh euh... m'n iPhone transformeert kleuren soms, want het is geen blauw taartje maar paars (de kant en klare kleur van FunCakes! :o :D ) Thanks voor de complimenten iedereen. O+
pi_101106719
Waarom lukt foto via flickr mobiel niet??????

[ Bericht 35% gewijzigd door Annebakt op 23-08-2011 22:51:25 ]
pi_101107577

Bij deleukstetaartenshop.nl vandaan, kan ik op mijn gemak uitzoeken samen met de kids wat ze willen hebben ;)
grote cups en mini
Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
pi_101109844
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:11 schreef Soulagement het volgende:
Een vraagje, weet iemand waar ik tiaartdozen kan krijgen in Amsterdam? Voor als het bij de Hema niet lukt.. :)
Bij bijna elke bakker of sugarlicious, een taartdecoratiewinkeltje in de jan pieter heijestraat.
pi_101116492
quote:
@calastra, gaaf, zulke gelijke bolletjes ook, rol je die gewoon van marsepein?

Yep, gewone marsepein. Kwestie van eerst rolletjes maken en dan gelijke stukjes snijden. En daar de bolletjes van rollen.
pi_101118598
Calastra, gaaf!!!
Fake it till you make it...
pi_101184380
Calastra, ziet er erg mooi uit! Waarvan zijn die voelsprieten gemaakt?
pi_101184690
quote:
Calastra, ziet er erg mooi uit! Waarvan zijn die voelsprieten gemaakt?
Ik heb rijstvermicelli gebruikt, werk prima, en het is niet erg als iemand het op eet, ik vind het nogal eng om bloemdraad en dat soort dingen te gebruiken.

Thanks voor de complimenten allemaal!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:03:13 #150
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_101190407
Kuuks, je kan ook spaghetti gebruiken :)
Als het goed is staat in het boek dat je nu van me te leen hebt een how-to voor een libelle-cupcake ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')