Grote schoonmaak hier, kasten helemaal leeg, uitzoeken, etc!quote:Op zondag 24 juli 2011 14:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil mijn kamer ook opruimen, ofja het huiswerkhobbyhok, dat voelt zo goed![]()
Heerlijk hè?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Grote schoonmaak hier, kasten helemaal leeg, uitzoeken, etc!
Wuutquote:Op zondag 24 juli 2011 15:01 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Photos taken in the middle of Olympic dives.
vind het niet leuk.. maar als alles schoon is is het wel een lekker gevoel jaquote:
Heb je een grote collectie?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vind het niet leuk.. maar als alles schoon is is het wel een lekker gevoel jaBen nu mn dvd collectie aan het checken, of alle dvd's erin zitten enzo!
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:01 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:01 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Eh ja... ff denken welke dat isquote:Op zondag 24 juli 2011 15:18 schreef PatriQue89 het volgende:
er is toch ook zo'n site, waar je je collectie kan bij houden?
Heb je zelf niks?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, nou, de verzameling is zo zwaar dat de plank uit de kast flikkerde!
Ja ik zag het gisteren. Ik heb stukken gelezen en het is echt te slecht voor woorden ook.quote:
Ik keek mee in het topic in NWS vannacht... ze waren wel lekker bezig met hun heksenjachtquote:Op zondag 24 juli 2011 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik zag het gisteren. Ik heb stukken gelezen en het is echt te slecht voor woorden ook.
Van welke?!quote:Op zondag 24 juli 2011 15:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, ik heb alleen al 33 seizoenen van tv series
Rozengeur en Wodka Lime (1 seizoen)quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Rozengeur en Wodka Lime (1 seizoen)
Meiden van de wit (1 seizoen)
Grey's Anatomy (4 seizoenen)
Gooische Vrouwen (4 seizoenen)
Glee(1 seizoen)
Flikken Maastricht(4 seizoenen)
Dirty Sexy Money (1 seizoen)
Desperate Housewives (2 seizoenen)
Russen (2 seizoenen)
SamSam (3 Seizoenen)
Spoorloos verdwenen( 1 seioen)
Will and Grace (8 seizoenen)
Mooi weer de Leeuw (1 seizoen)
Onm(1 seizoen)
Gtst (1 seizoen)
New Kids(1seizoen)
36 dus
de rest download ik welquote:Op zondag 24 juli 2011 15:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar goed, heel veel dus nog niet compleet,
ik ben Meer van groottequote:Op zondag 24 juli 2011 16:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben best een autist.. alles op alfabetische volgorde
Handig toch?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:02 schreef PatriQue89 het volgende:
aisttuquote:Op zondag 24 juli 2011 16:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, ik vind van wel!quote:Op zondag 24 juli 2011 16:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Handig toch?Ik heb al mijn boeken laatst op alfabetische volgorde gezet, zo heerlijk
Whehequote:Op zondag 24 juli 2011 16:29 schreef Renesite het volgende:
Ik lieg als ik zeg 'cool'. Maat jouw interesse ligt schijnbaar elders
Ik wist niet eens dat het bestond.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
WheheWe hebben allevier niks met pretparken ofzo, we zullen ook nog wel naar een dierentuin gaan omdat mama, maar voor de rest vooral musea/wandelpaden.
Vorig jaar bijvoorbeeld naar de Hunebedden geweest en daar gewandeld en naar een heel tof openluchtmuseum. En we hadden de elfstedentocht gedaan met de auto
En dan ben je daar zeker wel eens geweest Bella?
Echt wel tof. Lijkt me zelf ook leuk.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:27 schreef Lutte het volgende:
Vakantieplannen worden langzaam bekend
Volgend weekend naar het voormalige Bijbelmuseum in Nijmegen en ergens de komende drie weken naar de Stratemakerstoren in Nijmegen, varen op de Binnedieze in Den Bosch en naar het Boerenbondsmuseum in Gemert.
Echt niet?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het bestond.Qua musea is onze familie vooral van oorlog musea en kunst.
Nijmegen, dat is eng dichtbij!quote:Op zondag 24 juli 2011 16:27 schreef Lutte het volgende:
Vakantieplannen worden langzaam bekend
Volgend weekend naar het voormalige Bijbelmuseum in Nijmegen en ergens de komende drie weken naar de Stratemakerstoren in Nijmegen, varen op de Binnedieze in Den Bosch en naar het Boerenbondsmuseum in Gemert.
we reden 70/80 en de auto begon te trekken. Pa vond het raar, keel in de spiegel en zag opeens de band wegspringen en zei 'daar gaat-ie'. Mam zag blauwe rook en een paar seconden later stonden we op de vluchtstrook. Allemaal erg rustig gebleven.quote:
Waar zit dat ergens?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:43 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet nog een keer naar het Beatles museum, maar dat ligt in het hoge noorden, en laat ik daar nu nooit komen.
Alkmaar.quote:
Configuratiescherm > programma's verwijderen > programma aanklikken > knop verwijderen klikkenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:58 schreef Bellatrix het volgende:
Gadver Benny, ik heb een toolbar ineens gekregen, hoe kom ik daar vanaf?
Das tofquote:Op zondag 24 juli 2011 16:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Op vakantie zoeken we ook altijd musea. Maakt niet uit wat het is. Soms tref je mensen die gewoon maar 10 bezoekers zien. En dan is hun dag helemaal geslaagd.
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
we reden 70/80 en de auto begon te trekken. Pa vond het raar, keel in de spiegel en zag opeens de band wegspringen en zei 'daar gaat-ie'. Mam zag blauwe rook en een paar seconden later stonden we op de vluchtstrook. Allemaal erg rustig gebleven.
Gevarensriehoek uit en bellen naar de alarmcentrale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |