Proficiat met Chico 's dertieneneenhalve verjaardagquote:Op zondag 24 juli 2011 12:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben gedoucht en aangekleed en we hebben al een lekkere ronde gewandeld![]()
Oh, jubel even mee voor Sjon, die kon vannacht in bed ineens zomaar na 1,5 jaar proberen high fives en nu houdt ie dr niet meer mee op
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Proficiat met Chico 's dertieneneenhalve verjaardagen een jubel voor Sjon die met sprongen vooruit gaat
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Yns, had je m'n DM laatst nog gezien?
Zo jaaa, doe es antwoorden
Okeeequote:Op zondag 24 juli 2011 13:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja heb ik gezien. envelop ligt klaar, moet alleen morgen even postzegels halen
dan weet ik meer
We hebben hier eens een.behoorlijk hoge rekening gehad van een slechte koelkast.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze cv ketel is nog steeds van slag. Stond onder een koude douche.
En ik keek net naar de meterstanden![]()
* ferrari_rood gaat maar eens op onderzoek uit om te zien wat er zoveel stroom vreet
Hoezo?!quote:Op zondag 24 juli 2011 13:40 schreef Oognip het volgende:
Zo ik ben 5 kwartier langer op m'n werk gebleven, vrijwilligDat geeft wel een goed gevoel
alleen een opmerking van een college nadien niet
Ik had hem uitgelegd waarom ik langer bleef en zei (toen ik mijn jas ging pakken om naar huis te gaan) "sociaal he?"quote:
Misschien moet je het vragen , de volgende keer dat je hem ziet? Want zoals je het opschrijft zie ik er niks onaardigs in. Ik denk dat je er teveel achter zoekt. Soms zijn mensen gewoon oprecht aardig.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik had hem uitgelegd waarom ik langer bleef en zei (toen ik mijn jas ging pakken om naar huis te gaan) "sociaal he?"en toen zei hij: "ja, maar ga nu maar lekker naar huis". Misschien bedoelde hij het aardig, maar ik voel me er rot over. Alsof ie me vervelend vindt en dat ik daarom maar naar huis moest
dat was mijn eerste gevoel ookquote:Op zondag 24 juli 2011 14:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien moet je het vragen , de volgende keer dat je hem ziet? Want zoals je het opschrijft zie ik er niks onaardigs in. Ik denk dat je er teveel achter zoekt. Soms zijn mensen gewoon oprecht aardig.
Misschien bedoelt hij inderdaad wel: je bent hier nu al zo lang, ga maar lekker naar huisquote:Op zondag 24 juli 2011 14:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien moet je het vragen , de volgende keer dat je hem ziet? Want zoals je het opschrijft zie ik er niks onaardigs in. Ik denk dat je er teveel achter zoekt. Soms zijn mensen gewoon oprecht aardig.
Lijkt me een goede instelling. Dan hou je het voor jezelf ook een stuk leuker.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij inderdaad wel: je bent hier nu al zo lang, ga maar lekker naar huisIk zie hem waarschijnlijk pas weer over 4 weken dus ik vraag het niet meer. Ik ga maar uit van het beste
Goed van je!quote:Op zondag 24 juli 2011 14:17 schreef Oognip het volgende:
Maar de oudjes vonden het geloof ik wel fijn dat ik bij ze zatIk vond het wel geslaagd en heb ze nu weer op een andere manier leren kennen en had tijd voor ze terwijl ze zaten te smikkelen (of te mopperen over
) van de warme maaltijd
Ik weet wel dat ik me niet druk moet maken om andermans mening, maar ja ik doe het tochquote:Op zondag 24 juli 2011 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Je moet je sowieso niet druk maken over wat andere mensen zeggen hoor![]()
En mooi dat het goed bevallen is.
Mss kun je zo je werk toch prettiger maken voor jezelf, en ook voor hun
Heb je haar weer gedaan?quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Chico zn kaarten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ing keihard gedaan. Samen met MMquote:Op zondag 24 juli 2011 14:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je haar weer gedaan?![]()
Gisteren zaten we nog te kwijlen bij rauwe vis en gebakken vleesch.
Das met recht een pyjama-dagje danquote:
quote:
Ik vond andere dingen lekkerderquote:Die lamspiesjes OMFG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zit nog steeds in mijn pyamaquote:
Of die aardappelkoekjes en die biefstukblokjesquote:Op zondag 24 juli 2011 14:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik vond andere dingen lekkerder
Heuj, stokkies!quote:Op zondag 24 juli 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik had gisteren :
[ afbeelding ]
Noodles met gamba's. Zelbstgemacht, cheap und lekkerrrr
Ik zit nog vol van gisterquote:Op zondag 24 juli 2011 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of die aardappelkoekjes en die biefstukblokjesEn die sushi met ei en zalm
!!!!!!!!!!
Damnz, gaan we straks weer?
Het is hier echt niet droog hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 15:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moet heel goed kijken hoor. Als ik het goed zie is het Dodge en anders kan ik de kat niet vinden
Maar bij jullie is het tenminste droog
Onze koelkast is net nieuw dus die is het niet ik verdenk te digitale tv ontvanger ga er maar zo'n stroom ding tussen hangen
Het is dat jij zegt dat het Dodge isquote:Op zondag 24 juli 2011 15:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moet heel goed kijken hoor. Als ik het goed zie is het Dodge en anders kan ik de kat niet vinden
Maar bij jullie is het tenminste droog
Onze koelkast is net nieuw dus die is het niet ik verdenk te digitale tv ontvanger ga er maar zo'n stroom ding tussen hangen
Hejje een filmpje gemaakt?quote:
'Die zijn niet lekker.quote:Die lamspiesjes OMFG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grappig is dat he? Ik denk dat ze het te warm vonden gewoon, hier lagen ze ook heel vaak gewoon op de vloer de laatste tijd.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:21 schreef Cat22 het volgende:
Dodge gevonden!
![]()
Na een maand van hangmatjes en krabpaal negeren zijn beiden vandaag weer in gebruik genomen. Rare beesten, katten.
Die wasabi was hoerigquote:Op zondag 24 juli 2011 15:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hejje een filmpje gemaakt?
[..]
'Die zijn niet lekker.Die zijn GODDELIJK!
'
Ik vond het een eer om bij je sushi ontmaagding te zijn.Inclusief wasabi.
Ook toen het warm was lagen ze in de zitzak en languit op de bank, dus dat was het niet. gewoon eigenwijsheid denk ik.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Grappig is dat he? Ik denk dat ze het te warm vonden gewoon, hier lagen ze ook heel vaak gewoon op de vloer de laatste tijd.
Mooi moment was dat.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die wasabi was hoerigEn dan te bedenken dat ik eerst nog een groter stuk wilde nemen totdat jij zei "Noooooooou ik zou de helft doen hoor
"
"rot op, ik ben een commando!"quote:Op zondag 24 juli 2011 15:20 schreef senesta het volgende:
Het was Dodge inderdaad
[ afbeelding ]
Ik moest zo om hem lachen
Oooh dat klinkt goedquote:Op zondag 24 juli 2011 15:32 schreef ElisaB het volgende:
Wij hadden gisteren gebakken zalm, gebakken kabeljauw, gebakken tongetjes (of scholletjes, dat weet ik niet), puree (met veel roomboter en melk), moeders sla, sugarsnaps en mosterdsaus.
En ik heb de smaak te pakken; we gaan straks wéér uit eten
OMGquote:
En na een half uur nog: "Ik proef die wasabi nog steeds!quote:Op zondag 24 juli 2011 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die wasabi was hoerigEn dan te bedenken dat ik eerst nog een groter stuk wilde nemen totdat jij zei "Noooooooou ik zou de helft doen hoor
"
Ow, appeltaart! Kan ik volgend weekend ook wel weer eens makenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:34 schreef senesta het volgende:
Oooh dat klinkt goed![]()
Wij hebben gewoon macaroni maar manlief is wel samen met dochterlief appeltaart aan het maken
Gelukkig was er bier.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
[..]
En na een half uur nog: "Ik proef die wasabi nog steeds!"
Blegh.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:39 schreef tombolafan het volgende:
Meh ik zit op mn werk in mn eentje en ik moet dingen doen die dan weer 5 minuten moeten "doorvoeren en verwijderen" dus ik zit steeds niks te doen en ik heb hoofdpijn
Geen goede motivatie-omgeving![]()
Weet je waar de nekklachten vandaan komen?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:10 schreef senesta het volgende:
Omdat ik al weken met nekklachten kamp (en al blij ben als ik gewoon de dag door kom en het thuis nog een beetje netjes te houden valt) is er dus ook al weeeeeeken niets aan de tuin gedaan. Het is een wildernis echt! Maar de katten vinden het geweldig. Vanmiddag was er een kat sneaky de achtertuin ingeslopen en toen ik terug liep om hem te gaan halen.... Nou ja, zoek de kat
[ afbeelding ]
Ik heb een paar jaar terug een whiplash gehad en die speelt op, waarschijnlijk in combinatie met wat stress die dan ook daar uitwerkt. Mijn nek zit steeds muurvast en daardoor ook mijn schouders. Zo vast dat ik ook steeds tintelende vingers heb bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Weet je waar de nekklachten vandaan komen?
Gaat wel weer over :p Beetje krakkemikkig op het moment gewoonquote:Op zondag 24 juli 2011 15:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Dodge![]()
Maar dat van je nek is dan weer minder
Adolfquote:Op zondag 24 juli 2011 15:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
een unicum adolf en amigo beneden
Volgens mij zie ik baby vingertjes?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Adolf![]()
Wat ligt er onder dat dekentje?
En een EAN-handjequote:Op zondag 24 juli 2011 15:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
een unicum adolf en amigo beneden
Dat dacht ik ook alquote:
quote:
Schattig hequote:
Haha, ze kijkt een beetje van "wat moet je!?"quote:
Ik vind het klein, maar ik ben dan ook geen baby's gewend, dus ik vind het al snel kleinquote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het klein, maar ik ben dan ook geen baby's gewend, dus ik vind het al snel klein![]()
Het is vast conform de standaarden hoor, ik ben een slechte qua baby's en hoe groot alles moet zijn enzo
Ik zou gerust zeggen dat de baby op die foto 3 zou zijn ofzo
Het is allemaal een kwestie van perspectief.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het klein, maar ik ben dan ook geen baby's gewend, dus ik vind het al snel klein![]()
Het is vast conform de standaarden hoor, ik ben een slechte qua baby's en hoe groot alles moet zijn enzo
3?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan dat gewoon echt niet inschattenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:10 schreef senesta het volgende:
[..]Dat zou wel heel erg zijn
Brilletje nog niet op?
Maar baby tov een peuter van 3?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan dat gewoon echt niet inschattenIk zie het verschil tussen iemand van 7 en 11 ook niet ofzo
Qua kinderen ben ik drama in leeftijd schatten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja nog 6 dagenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is allemaal een kwestie van perspectief.![]()
Als ik over een paar dagen de kitten dames op bezoek krijg zullen de 'wat zijn ze kleieieieiein' kreten vast weer klinken maar ik vind ze al groot tov een week geleden.
7 en 11 zit soms ook weinig verschil inquote:Op zondag 24 juli 2011 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan dat gewoon echt niet inschattenIk zie het verschil tussen iemand van 7 en 11 ook niet ofzo
Qua kinderen ben ik drama in leeftijd schatten.
Of bejaard.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
7 en 11 zit soms ook weinig verschil in
Maar weinig/geen haar is vaak baby
Ik zal het niet zeggen.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is allemaal een kwestie van perspectief.![]()
Als ik over een paar dagen de kitten dames op bezoek krijg zullen de 'wat zijn ze kleieieieiein' kreten vast weer klinken maar ik vind ze al groot tov een week geleden.
Hij is nog jong hequote:Op zondag 24 juli 2011 16:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar baby tov een peuter van 3?Ik ben er ook niet zo goed in, maar dat verschil zie ik toch wel. Dat wordt leuk als jullie kinderen krijgen.
Whahahahahaha, ik zie Ll al tegen iemand met een opa in een rolstoel zeggen: "wat een lieve baby"quote:
Ja, maar dat komt dan door de luiertquote:Op zondag 24 juli 2011 16:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whahahahahaha, ik zie Ll al tegen iemand met een opa in een rolstoel zeggen: "wat een lieve baby"
Hoe dom denken jullie dat ik ben?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whahahahahaha, ik zie Ll al tegen iemand met een opa in een rolstoel zeggen: "wat een lieve baby"
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan ze tot een jaar of 5 ook nooit schatten hoor.
Verder dan baby, dreumes, peuter, kleuter kom ik niet
Nou nou, grapje hoorquote:
Ja, dat zie ik wel, maar of ze nou 3 of 8 maanden is...quote:Op zondag 24 juli 2011 16:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar je ziet toch wel dat ean een baby is. Hoe veel mnd ze dan is dat is idd vaak gissen. Maar een dreumes is ze zeker nog niet
Op foto's is het ook lastig, als ze iets kunnen (omdraaien of zitten ofzo) is het alweer makkelijker [/valsspelert]quote:Op zondag 24 juli 2011 16:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik wel, maar of ze nou 3 of 8 maanden is...
1 jaar of bijna 2....ik zie het niet
Als ze kunnen auto rijden zijn ze iig ouder dan 18quote:Op zondag 24 juli 2011 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op foto's is het ook lastig, als ze iets kunnen (omdraaien of zitten ofzo) is het alweer makkelijker [/valsspelert]
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ze kunnen auto rijden zijn ze iig ouder dan 18
Nee, das alleen als ze auto mogen rijdenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ze kunnen auto rijden zijn ze iig ouder dan 18
Ik donderdag 23quote:Op zondag 24 juli 2011 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik werd gisteren trouwens nog ff 26 geschat....zoooo
maar meteen erna "bijna 30"quote:
Je dag weer helemaal goed.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik werd gisteren trouwens nog ff 26 geschat....zoooo
Ja, door een jongen van een jaar of 21 die iets aan de computers kwam doenquote:
Dat duurt nog ff toch?quote:
Nog een jaar en paar dagenquote:
Ik ga bij mn ouders eten, maar ik zit echt nog vol van den sushiquote:Ik ga maar vroeg koken, dan kruip ik straks nog ff lekker een uurtje onder het dekbed met een boekie.
Morgen werken, ben ik niet gewend op maandag
Ik dacht al.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nog een jaar en paar dagen
[..]
Ik ga bij mn ouders eten, maar ik zit echt nog vol van den sushi
Zo heb ik me ooit es moeten legitimeren voor een pakje sigaretten, terwijl hij me de auto uit zag stappenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een keer aan iemand gevraagd die drank kwam kopen of ik zijn legitimatie mocht zien. Pakte hij zijn rijbewijs
Dat moest ik nog toen ik 23 was iddquote:Op zondag 24 juli 2011 16:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een keer aan iemand gevraagd die drank kwam kopen of ik zijn legitimatie mocht zien. Pakte hij zijn rijbewijs
Ik negeer het nu alvastquote:Op zondag 24 juli 2011 16:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht al.
Deed best pijn om 30 te worden vond ik
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
30 is wel echt oud ja, dan moet je gewoon écht volwassen zijn enzo
Oma zegt maar nietsquote:Op zondag 24 juli 2011 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
Jij zit ook al aan de verkeerde kant van de 20 hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik begin een beetje over te hellen naar die kant jaquote:Op zondag 24 juli 2011 16:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jij zit ook al aan de verkeerde kant van de 20 hoor
Niks, ik wilde een rotopmerking maken en toen dacht ik das niet lief dus ik edit mquote:
Oh dan had iemand mij dat 7 jaar geleden ook eens moeten vertellenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ook helemaal nog geen zin om volwassen te gaan doen ofzoquote:Op zondag 24 juli 2011 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan had iemand mij dat 7 jaar geleden ook eens moeten vertellen
Neh, altijd een beetje kinds blijven is toch wel het leukstequote:Op zondag 24 juli 2011 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan weet ik het alvast voor over 4 jaarquote:Op zondag 24 juli 2011 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Over een jaar of 50 word je dat toch wel weerquote:Op zondag 24 juli 2011 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neh, altijd een beetje kinds blijven is toch wel het leukste
Als je het ontkent dan is het gewoon niet zo vind ikquote:Op zondag 24 juli 2011 17:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan weet ik het alvast voor over 4 jaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Truequote:Op zondag 24 juli 2011 17:28 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Over een jaar of 50 word je dat toch wel weer
Ja, life sucks als je beroemd bentquote:Op zondag 24 juli 2011 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True![]()
Overigens; wel sneu voor die pa van Amy Housewhine, die zat gister op het vliegtuig ofzo, dus die hoorde pas dat ze dood was toen de halve wereld het al wist
Ach, beroemd zal ze nu zeker wel blijven, als nieuwste lid van de 27-club. Sommige van die lui hebben hun grootste successen ná hun overlijden gehad. Maar goed, het is zonde hoe zo'n jong en getalenteerd persoon hun leven zo kunnen vergooien.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, life sucks als je beroemd bent![]()
Enniewee, tijd om eten te gaan maken![]()
Je zag het gewoon gebeuren. Telkens weer in het dal, opkrabbelen maar er steeds dieper inzakken.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, beroemd zal ze nu zeker wel blijven, als nieuwste lid van de 27-club. Sommige van die lui hebben hun grootste successen ná hun overlijden gehad. Maar goed, het is zonde hoe zo'n jong en getalenteerd persoon hun leven zo kunnen vergooien.
Alleen de plaatjes of ook het boek?quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
ean in een romper die nog van haar vader is geweest
[ afbeelding ]
ean in het dooppak van haar vader
Laat ik het aan hem zien zegt hij ow meis heb je een nieuw pakje aan?
Vind het wel leuk om nog kleding te hebben die hij nog aan gehad heeft
Ja leukquote:Op zondag 24 juli 2011 19:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja! Ik zou ook nog wel 30 willen zijnquote:Op zondag 24 juli 2011 16:49 schreef indaha het volgende:
Oma zegt maar niets, zou willen dat ze nog 30 was
Had je gezien de tegenpartij heeft gereageerdquote:Op zondag 24 juli 2011 19:16 schreef Qwea het volgende:
Incassotraject voor niet geleverde artikelen?!!!!
Maar vind je dat niet juist zielig?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:56 schreef indaha het volgende:
Nee een bench voor als wij niet thuis zijn of willen slapen aangezien onze andere katten via luikjes naar buiten gaan en Olliedat nog lang niet mag natuurlijk.
Het is dit of we zouden hem dan apart op een kamer moeten doen,maar dan is hij zo alleenen met een bench kan hij wel de anderen zien.
Ja daarom heb ik ook in het kitten topic de mening van andere users gevraagd en Cat stelde voor om beide te doen, de bench voor dat hij een veilig plekje heeft t.o.v. de andere katten en voor als we langer weg zijn of slapen gewoon apart op een kamer.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar vind je dat niet juist zielig?dan ziet hij de anderen lekker rennen en doen terwijl hij nergens heen kan. Ik zou eerder kiezen voor een aparte kamer maar het is jouw keus
Kijk dat is eigenlijk de enige juiste instellingquote:Op zondag 24 juli 2011 19:33 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind het best leuk om binnenkort 40 te worden
Ga geen feest geven of zo, maar ik vind het wel lollig
*pakt popcorn*quote:Op zondag 24 juli 2011 19:16 schreef Qwea het volgende:
Incassotraject voor niet geleverde artikelen?!!!!
Ik heb het nu beter en ben veel gelukkiger dan toen. Was ik toen gelukkig geweest dan zou ik dat misschien wel gehad hebben. Maar nu is mijn leven veel leuker.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Kijk dat is eigenlijk de enige juiste instelling, maar soms wordt je overvallen door heimwee naar de jongere jaren
Ik neem aan dat het van S. en jou samen is?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zo, over tien minuten de volgende visite
Vooral die laatste foto! Wat schattig.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooooh, ik kan zo de rest van het topic volposten met hilarische opmerkingen (al zeg ik het zelfquote:
Dat je het maar weet!quote:
Mooi he, hoe de bedrijf meteen erop zit (al is het ergens ook weer heel toevalligquote:Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooooh, ik kan zo de rest van het topic volposten met hilarische opmerkingen (al zeg ik het zelf) maar ik denk niet dat de WGR-mods dat leuk vinden.
Sjees, wat heeft dat wijf toch een plaat voor der kop....en heeft ze last van pathologische leugenaarsgriep
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij zit iedereen in een ander topic
Ik had vandaag ook een![]()
momentje
Er lag een envelop van de bank met een afschrift dus ik maak die open en zie staan xxxxxx bedrag voor je rijbewijs afkomstig van mijn ouders
En ik denkrijbewijs die heb ik al een poosje. Is het de rekening van ean
Het heerst weerquote:Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Sjees, wat heeft dat wijf toch een plaat voor der kop....en heeft ze last van pathologische leugenaarsgriep
Zondagavondvertierquote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij zit iedereen in een ander topic
Ik had vandaag ook een![]()
momentje
Er lag een envelop van de bank met een afschrift dus ik maak die open en zie staan xxxxxx bedrag voor je rijbewijs afkomstig van mijn ouders
En ik denkrijbewijs die heb ik al een poosje. Is het de rekening van ean
tis zeker niet netjes, maar goed wat zij doet is t net zo min.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En toch vind ik het niet chique dat zo'n bedrijf deze gegevens zo op internet gooit.
Maar aan de andere kant....ze heeft het wel verdiend hoor.
Ze moet echt es een keer flink op der bek gaan
Ja, ik snap het ook niet, ze mag zich de allergische boxerballen uit de broek schamen lijkt mij!quote:Op zondag 24 juli 2011 20:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis zeker niet netjes, maar goed wat zij doet is t net zo min.
erg slimom te doen of je zelf t slachtoffer bent. maar echt dom om t op een forum te doen waar mensen haar inmiddels toch wel kennen
Maar als ze haar naam uit een zwarte lijst gehaald hebben dan mag het wel eens een keer.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En toch vind ik het niet chique dat zo'n bedrijf deze gegevens zo op internet gooit.
Maar aan de andere kant....ze heeft het wel verdiend hoor.
Ze moet echt es een keer flink op der bek gaan
Ja of je haalt even in het dorp iets en doet het in een kom, die hond boeit dat niet, maar ja het is gewoon een dom wijfquote:Op zondag 24 juli 2011 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Wat een larieverhaal ook van die boxer he, als je tante dood gaat dan neem je toch zn bakken en voer mee met die hond ook
Ja hequote:Op zondag 24 juli 2011 20:21 schreef Qwea het volgende:
Godver, mijn rel op mijn zondag aaf, wat doen ze
Ik heb even een PM aan dr gedaanquote:Op zondag 24 juli 2011 19:53 schreef Cat22 het volgende:
.
En ik ben écht benieuwd hoe het met de allergie van haar kindje is.
Ik had verdomme net nieuw bier gepakt en tegen MM gegilt dat de film 45 min later zou worden want "REL!"quote:Op zondag 24 juli 2011 20:21 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja heik zat er net lekker voor. Maargoed, dan kan ik nu gaan eten, misschien ook handig
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Godverdomme, wil ik die vraag gaan stellen, of die bakken en dat voer samen met de tante gestorven waren uberhaupt, smijten ze het dicht, jezus fuck
MM ja graag hoor
Ik heb ook al een hele stapel van Pisces gekregen, Thessa is echt dol op dieren
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:28 schreef Cat22 het volgende:
En nu gaat iedereen natuurlijk de dingen doen die zijn blijven liggen en loopt het hier leeg.
Ja ik heb der eens gegoogled maar dit doet ze idd vaker, ze moest eens de deksel op haar neus krijgenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem wel aan dat ze hier zo een ding voor krijgt waar je niet over mag praten toch?
Want me dunkt dat Fok echt niet bedoeld is voor zulke domme knurftenacties![]()
Kanslozer kun je echt amper zijn ook he
Oh nou ben ik heel benieuwd!quote:Op zondag 24 juli 2011 20:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik heb der eens gegoogled maar dit doet ze idd vaker, ze moest eens de deksel op haar neus krijgen
oeh oeh ennnnnn??quote:
Zo ben ik. Alleen ik voel me een Greys nu. Ik word stelselmatig door haar genegeerdquote:
Die gaat niet reageren hoor. Wacht ik zal dr even een linkje naar dit topic doen, kan iedereen dan even vragen hoe het met dat kind gaat?quote:
Ja misschien welquote:Op zondag 24 juli 2011 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo ben ik. Alleen ik voel me een Greys nu. Ik word stelselmatig door haar genegeerdMisschien moet ik dr een PM doen met "HA! HIer wordt u zwart gemaakt!"
Niet allergischquote:Op zondag 24 juli 2011 20:38 schreef indaha het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met dat kind , was die nu allergisch?
hamstergate? jammer weer gemistquote:Op zondag 24 juli 2011 20:37 schreef Qwea het volgende:
Ik wil mijn incasso-gate terug. Die was briljanter dan de hamster-gate
Das zieligquote:Op zondag 24 juli 2011 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Het gaat met dat kind beter dan met die hamster
Ik vraag me af wanneer die hond het loodje legt, met een verzorger als Ymmequote:Op zondag 24 juli 2011 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Het gaat met dat kind beter dan met die hamster
Ow, maar dat wisten ze toch 100% zeker, ook al was het kind nog niet thuis geweest. En haar beest(en) moesten toen het veld ruimen toch?quote:
Jij rellertquote:Op zondag 24 juli 2011 20:38 schreef Qwea het volgende:
Hey Greys? Zullen we een incasso sturen voor die donatie?Vordering verjaart pas na 5 jaar
![]()
![]()
Brengen we gelijk administratiekosten in rekening voor het groen maken![]()
![]()
![]()
Ik weet het ook niet allemaal. Ik weet wel dat ze nog wat privé problemen heeft en dat gun ik niemandquote:Op zondag 24 juli 2011 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, maar dat wisten ze toch 100% zeker, ook al was het kind nog niet thuis geweest. En haar beest(en) moesten toen het veld ruimen toch?
Open er een topic over.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:38 schreef Qwea het volgende:
Hey Greys? Zullen we een incasso sturen voor die donatie?Vordering verjaart pas na 5 jaar
![]()
![]()
Brengen we gelijk administratiekosten in rekening voor het groen maken![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Het is een mens met moeilijkheden. Maar die zouden een stuk minder zijn als ze gewoon eerlijk ervoor uitkwam dat ze het moeilijk heeft. En al zeker niet mensen en bedrijven gaat bedriegen. Treurig persoontje, dat ist.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet allemaal. Ik weet wel dat ze nog wat privé problemen heeft en dat gun ik niemand
Oh kom op , als dr iemand is die zichzelf altijd in de nesten weet te werken dan is zij het wel hoor.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet allemaal. Ik weet wel dat ze nog wat privé problemen heeft en dat gun ik niemand
De film staat nog op pauze zeker?quote:
Prive problemenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik moet hem nog aanzettenquote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Open er een topic over.
Careful what you wish forSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Hoelang redden jullie het als MM geen baan vindt? Of een baan met veel minder salaris?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Prive problemenSinds wanneer valt compleet gestoord onder prive problemen?
Wat de neuk heeft dat er in godsnaam mee te makenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hoelang redden jullie het als MM geen baan vindt? Of een baan met veel minder salaris?
Niet iedereen heeft een spaarrekening van 50000 euro oid
Ik zou het met minder fucks zeggen ( haaaai Qquote:Op zondag 24 juli 2011 20:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat de neuk heeft dat er in godsnaam mee te makenalsof ik wel een spaarrekening van 50.000 euro heb
De fuck zeg
En is dat een reden om mensen op te lichten? Jezus fuck, kom óp zeg
En trouwens, for that matter. Dan gaat ze ergens anders wonen. Kom op, dit is nederland hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 20:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hoelang redden jullie het als MM geen baan vindt? Of een baan met veel minder salaris?
Niet iedereen heeft een spaarrekening van 50000 euro oid
Jij moet helemaal je mond houden, jij zat me aan te moedigen wasabi te eten gisterenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou het met minder fucks zeggen ( haaaai Q) maar ben het wel met haar eens.
Weinig geld hebben is géén reden om mensen op te lichten. Hier op fok heeft ze een hele history en op internet ook.
Hier ben ik het ook mee eens, er zijn meer mensen die het moeilijk hebben maar dan hoef je nog niet andere mensen ook moeilijkheden te bezorgen door ze op te lichten.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou het met minder fucks zeggen ( haaaai Q) maar ben het wel met haar eens.
Weinig geld hebben is géén reden om mensen op te lichten. Hier op fok heeft ze een hele history en op internet ook.
dat is zeker vervelend, en gun je niemand.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jij doet nu een Ymmetje he?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je mond houden, jij zat me aan te moedigen wasabi te eten gisteren
Ja maar dat is lollig, is daar geen filmke vanquote:Op zondag 24 juli 2011 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je mond houden, jij zat me aan te moedigen wasabi te eten gisteren
Slachtoffer rol en het afschuiven op andere mensen FTWquote:
Wat is je punt dan? Want je impliceert dat je er wel in kan komen dat ze zulke dingen doet, IMHO.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zeg ook absoluut niet dat ik het goedkeur in tegendeel zeg.
Ik geef alleen aan niemand financiële problemen te wensen. En dat dat geen excuus voor oplichting is snap ik ook wel.
Waarom zou je dat willen, kaneelstaven zijn veel lekkerderquote:Op zondag 24 juli 2011 20:52 schreef Ynske het volgende:
wist je trouwens dat t je niet lukt om een lepeltje kaneel door te slikken
Neequote:Op zondag 24 juli 2011 20:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar dat is lollig, is daar geen filmke van
Ik zeg alleen dat ik iemand bepaalde dingen niet gun.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat is je punt dan? Want je impliceert dat je er wel in kan komen dat ze zulke dingen doet, IMHO.
Waarom trek je a) Dan de vergelijking met Mike en mij en 50.000 euro aan spaargeld, waar je ook nog IMHO impliceert dat ik/wij dat wel hebben (quote:Op zondag 24 juli 2011 20:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik iemand bepaalde dingen niet gun.
Aaaaaaaaaaaaaaah! Chico is half jarig idd!!!!!quote:Op zondag 24 juli 2011 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Qut , die BoeBoe van je is ook halfjarig vandaag, geef m een dikke klapzoen van me!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slachtoffer rol en het afschuiven op andere mensen FTW
Chicoquote:Op zondag 24 juli 2011 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Qut , die BoeBoe van je is ook halfjarig vandaag, geef m een dikke klapzoen van me!
[ afbeelding ]
Baloe is nu 11.5quote:Op zondag 24 juli 2011 21:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Chico![]()
Hoe oud is Baloe danen Qwea ook mijn felicitaties
ik wil dat nietquote:Op zondag 24 juli 2011 20:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen, kaneelstaven zijn veel lekkerder
Ik had medelijden met jequote:Op zondag 24 juli 2011 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeeMaar ik dacht serieus dat Tombo er in bleef
Excuse me?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo ben ik. Alleen ik voel me een Greys nu. Ik word stelselmatig door haar genegeerdMisschien moet ik dr een PM doen met "HA! HIer wordt u zwart gemaakt!"
Als er iemand was die er bijna in bleef dan zat die tegenover je. En heette niet Greys of Cat.quote:
Als Q het goed doet negeert ze je nuquote:
Maar leest wel mee.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als Q het goed doet negeert ze je nu
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als Q het goed doet negeert ze je nu
Cat zat ook niet tegenover me namelijkquote:Op zondag 24 juli 2011 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als er iemand was die er bijna in bleef dan zat die tegenover je. En heette niet Greys of Cat.
In dat goudhamster topic van ymme! Waarin ze je nergeerde en ook per pmquote:
Dit was voor de sad many die er niet bij waren.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat zat ook niet tegenover me namelijk
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)neeuw-in-italie.html
Dan toch liever een weekendje regen
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)neeuw-in-italie.html
Dan toch liever een weekendje regen
ik keek net op weeronline en het leek nogal mee te vallen.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:25 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]vriendinnetje van me gaat morgen geloof ik
Zeker wetenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:06 schreef Rewimo het volgende:
Een beetje tijd en aandacht doet die mensen heel veel goed, Oognip
Goed zo Oognip en fijn dat je zelf er ook voldoening van hebtquote:Op zondag 24 juli 2011 22:03 schreef Oognip het volgende:
Ik geloof dat ik zo dat topic ook maar eens ga lezen
Ik ben weer een kwartiertje langer op mijn werk gebleven en dat was een heel fijn kwartiertjeIk heb een heel fijn gesprek gehad met een mevrouw die erg in de put zit op het moment; erg verdrietig, slecht eet en drinkt. We hebben goed gepraat en ze was opgelucht.
Er zat ook een andere client bij die normaal zo min mogelijk zegt, maar die begon ook opeens zijn ziekte-verleden aan me te vertellen en uit te leggen waar zijn huilbuien vandaan komen
Ik geloof dat ik zulke dingen het allermooiste aan mijn vak vind; gewoon gesprekken voeren, mensen op hun gemak stellen, begrip tonen
Wat goed van jequote:Op zondag 24 juli 2011 22:03 schreef Oognip het volgende:
Ik geloof dat ik zo dat topic ook maar eens ga lezen
Ik ben weer een kwartiertje langer op mijn werk gebleven en dat was een heel fijn kwartiertjeIk heb een heel fijn gesprek gehad met een mevrouw die erg in de put zit op het moment; erg verdrietig, slecht eet en drinkt. We hebben goed gepraat en ze was opgelucht.
Er zat ook een andere client bij die normaal zo min mogelijk zegt, maar die begon ook opeens zijn ziekte-verleden aan me te vertellen en uit te leggen waar zijn huilbuien vandaan komen
Ik geloof dat ik zulke dingen het allermooiste aan mijn vak vind; gewoon gesprekken voeren, mensen op hun gemak stellen, begrip tonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |