Proficiat met Chico 's dertieneneenhalve verjaardagquote:Op zondag 24 juli 2011 12:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben gedoucht en aangekleed en we hebben al een lekkere ronde gewandeld![]()
Oh, jubel even mee voor Sjon, die kon vannacht in bed ineens zomaar na 1,5 jaar proberen high fives en nu houdt ie dr niet meer mee op
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Proficiat met Chico 's dertieneneenhalve verjaardagen een jubel voor Sjon die met sprongen vooruit gaat
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Yns, had je m'n DM laatst nog gezien?
Zo jaaa, doe es antwoorden
Okeeequote:Op zondag 24 juli 2011 13:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja heb ik gezien. envelop ligt klaar, moet alleen morgen even postzegels halen
dan weet ik meer
We hebben hier eens een.behoorlijk hoge rekening gehad van een slechte koelkast.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze cv ketel is nog steeds van slag. Stond onder een koude douche.
En ik keek net naar de meterstanden![]()
* ferrari_rood gaat maar eens op onderzoek uit om te zien wat er zoveel stroom vreet
Hoezo?!quote:Op zondag 24 juli 2011 13:40 schreef Oognip het volgende:
Zo ik ben 5 kwartier langer op m'n werk gebleven, vrijwilligDat geeft wel een goed gevoel
alleen een opmerking van een college nadien niet
Ik had hem uitgelegd waarom ik langer bleef en zei (toen ik mijn jas ging pakken om naar huis te gaan) "sociaal he?"quote:
Misschien moet je het vragen , de volgende keer dat je hem ziet? Want zoals je het opschrijft zie ik er niks onaardigs in. Ik denk dat je er teveel achter zoekt. Soms zijn mensen gewoon oprecht aardig.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik had hem uitgelegd waarom ik langer bleef en zei (toen ik mijn jas ging pakken om naar huis te gaan) "sociaal he?"en toen zei hij: "ja, maar ga nu maar lekker naar huis". Misschien bedoelde hij het aardig, maar ik voel me er rot over. Alsof ie me vervelend vindt en dat ik daarom maar naar huis moest
dat was mijn eerste gevoel ookquote:Op zondag 24 juli 2011 14:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien moet je het vragen , de volgende keer dat je hem ziet? Want zoals je het opschrijft zie ik er niks onaardigs in. Ik denk dat je er teveel achter zoekt. Soms zijn mensen gewoon oprecht aardig.
Misschien bedoelt hij inderdaad wel: je bent hier nu al zo lang, ga maar lekker naar huisquote:Op zondag 24 juli 2011 14:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien moet je het vragen , de volgende keer dat je hem ziet? Want zoals je het opschrijft zie ik er niks onaardigs in. Ik denk dat je er teveel achter zoekt. Soms zijn mensen gewoon oprecht aardig.
Lijkt me een goede instelling. Dan hou je het voor jezelf ook een stuk leuker.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij inderdaad wel: je bent hier nu al zo lang, ga maar lekker naar huisIk zie hem waarschijnlijk pas weer over 4 weken dus ik vraag het niet meer. Ik ga maar uit van het beste
Goed van je!quote:Op zondag 24 juli 2011 14:17 schreef Oognip het volgende:
Maar de oudjes vonden het geloof ik wel fijn dat ik bij ze zatIk vond het wel geslaagd en heb ze nu weer op een andere manier leren kennen en had tijd voor ze terwijl ze zaten te smikkelen (of te mopperen over
) van de warme maaltijd
Ik weet wel dat ik me niet druk moet maken om andermans mening, maar ja ik doe het tochquote:Op zondag 24 juli 2011 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Je moet je sowieso niet druk maken over wat andere mensen zeggen hoor![]()
En mooi dat het goed bevallen is.
Mss kun je zo je werk toch prettiger maken voor jezelf, en ook voor hun
Heb je haar weer gedaan?quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Chico zn kaarten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ing keihard gedaan. Samen met MMquote:Op zondag 24 juli 2011 14:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je haar weer gedaan?![]()
Gisteren zaten we nog te kwijlen bij rauwe vis en gebakken vleesch.
Das met recht een pyjama-dagje danquote:
quote:
Ik vond andere dingen lekkerderquote:Die lamspiesjes OMFG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zit nog steeds in mijn pyamaquote:
Of die aardappelkoekjes en die biefstukblokjesquote:Op zondag 24 juli 2011 14:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik vond andere dingen lekkerder
Heuj, stokkies!quote:Op zondag 24 juli 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik had gisteren :
[ afbeelding ]
Noodles met gamba's. Zelbstgemacht, cheap und lekkerrrr
Ik zit nog vol van gisterquote:Op zondag 24 juli 2011 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of die aardappelkoekjes en die biefstukblokjesEn die sushi met ei en zalm
!!!!!!!!!!
Damnz, gaan we straks weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |