Een auto is meer definitie niet "handig" of "makkelijk" in de stad.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:49 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Tja ze zijn lelijk, niet comfortabel maar wel erg goedkoop en gemakkelijk te parkeren ik kan mij voorstellen dat als je in de stad woont dit handige dingetjes zijn.
Zijn dus gestolen, hij wordt vast niet boos als je er een in de prak rijdt. Volgende week heeft hij toch weer een nieuwe.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:27 schreef Gulmez het volgende:
nee ze staan gewoon op een grote parkeerplaats voor ze flat
quote:Op zondag 24 juli 2011 09:42 schreef bonke het volgende:
dat is gewoon de muis die je auto aandrijft
denk dattie honger heeft
Een stad is meer dan alleen het centrum binnen de grachtengordel. Ook in een gemiddelde stad is een auto nog steeds het snelste vervoermiddel.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Een auto is meer definitie niet "handig" of "makkelijk" in de stad.
Jongen, in een kut gehucht als Zoetermeer ben ik op een snorfiets nog sneller dan een auto. Laat staan een schakelbrommer om nog maar niet te beginnen over een motor.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:05 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Een stad is meer dan alleen het centrum binnen de grachtengordel. Ook in een gemiddelde stad is een auto nog steeds het snelste vervoermiddel.
(nou ja o.k. een streetfighter op goede slicks dan wel weer, maar weinigen van ons hebben zoiets)
Eerste generatie Twingo's:quote:Op zondag 24 juli 2011 10:44 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Een Twingo![]()
Ik ga nog liever met de trein
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |