abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2011 @ 10:28:52 #276
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_99869264
quote:
3s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:28 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

In 2001? Ohnee, allang niet meer.

We feared the days of september, when the newbies arrived
-- Usenet
Haha, ok, maar nog wel meer dan in 2011.
pi_99869269
NRC

Nederlandse reactoren in lijst met mogelijke doelen

Het manifest geeft ook uitgebreide informatie over hoe een aanslag zou kunnen worden uitgevoerd; er zit een lijst met kernreactoren van diverse landen (waaronder Nederland) in. In een context van het plegen van aanslagen lijkt het document te beschrijven hoe van een kernreactor een ‘wapen’ gemaakt kan worden, door middel van bomaanslagen. Zo staat te lezen hoe met een vrachtwagen een kerncentrale is in te rijden.

Op de lijst staan de reactoren van Borssele en Dodewaard, en de onderzoeksreactoren van Delft, Petten, Wageningen, Eindhoven en Arnhem. Op de lijst staan verder reactoren in Duitsland, Griekenland, België, Oostenrijk, Denemarken, Finland, Frankrijk, Italië, Zweden, Noorwegen, Portugal, Spanje, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_99869280
Volgens de opsteller van het manifest moeten moslims worden verdreven uit Europa. In detail wordt uitgelegd hoe en in welke stappen. Zo moeten volgens het document eerst alle moslims uit West-Europa worden verdreven, daarna uit Oost-Europa. De schrijver beschrijft hoe Europa er dan uit komt te zien.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)manifest-en-filmpje/
pi_99869291
Suf filmpje trouwens.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99869295
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:27 schreef apple_pie het volgende:

[..]

En zoals ik al zei, veel van deze jongeren werden al gezien als toekomstige kopstukken.
Ideaal voor hem was ook dat ze samen op een eiland zaten. Daarmee wist hij te voorkomen dat hij 'onschuldige burgers' zou treffen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 24 juli 2011 @ 10:31:17 #282
89730 Drugshond
pi_99869300
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:29 schreef De_Nuance het volgende:
NRC

Het manifest geeft ook uitgebreide informatie over hoe een aanslag zou kunnen worden uitgevoerd; er zit een lijst met kernreactoren van diverse landen (waaronder Nederland) in. In een context van het plegen van aanslagen lijkt het document te beschrijven hoe van een kernreactor een ‘wapen’ gemaakt kan worden, door middel van bomaanslagen. Zo staat te lezen hoe met een vrachtwagen een kerncentrale is in te rijden.

Op de lijst staan de reactoren van Borssele en Dodewaard, en de onderzoeksreactoren van Delft, Petten, Wageningen, Eindhoven en Arnhem. Op de lijst staan verder reactoren in Duitsland, Griekenland, België, Oostenrijk, Denemarken, Finland, Frankrijk, Italië, Zweden, Noorwegen, Portugal, Spanje, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk.
Huh.... ging hij voor de heilige graal. ?
pi_99869302
Zijn had in 2008 al 15-80 leden volgens de NRC
  zondag 24 juli 2011 @ 10:31:58 #284
89730 Drugshond
pi_99869320
Ik vind dat politieke "jongerenkamp" echt ziek trouwens. Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij dat je je kinderen daar naartoe stuurt. Hoe conformistisch en slaafs kun je zijn, dat je zelfs je kinderen eraan opoffert? Laat die kids lekker voor zichzelf denken!
pi_99869325
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:29 schreef De_Nuance het volgende:
NRC

Burgeroorlog en chaos creëren om zodoende de macht te kunnen grijpen. Oldest trick in the book.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99869335
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:32 schreef SnieSnaSnuifie het volgende:
Ik vind dat politieke "jongerenkamp" echt ziek trouwens. Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij dat je je kinderen daar naartoe stuurt. Hoe conformistisch en slaafs kun je zijn, dat je zelfs je kinderen eraan opoffert? Laat die kids lekker voor zichzelf denken!
Zo denk ik ook over de EO jongerendag.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_99869340
quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ideaal voor hem was ook dat ze samen op een eiland zaten. Daarmee wist hij te voorkomen dat hij 'onschuldige burgers' zou treffen.
Misschien, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand met zoveel haat zich erg veel zorgen maakt over onschuldige slachtoffers.
  zondag 24 juli 2011 @ 10:33:54 #289
89730 Drugshond
pi_99869346
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:30 schreef De_Nuance het volgende:
Volgens de opsteller van het manifest moeten moslims worden verdreven uit Europa. In detail wordt uitgelegd hoe en in welke stappen. Zo moeten volgens het document eerst alle moslims uit West-Europa worden verdreven, daarna uit Oost-Europa. De schrijver beschrijft hoe Europa er dan uit komt te zien.

RIP kebab. (best wel kut, na het stappen).
  zondag 24 juli 2011 @ 10:34:09 #290
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_99869353
quote:
En wie zegt dat de kinderen er zelf niet over nadenken?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_99869357
quote:
Die kids waren merendeels 16-plussers die er zelf voor kozen te gaan hoor.
De kleine ukkies die er waren hadden een vakantiebaantje om flessen te rapen enzo.
  zondag 24 juli 2011 @ 10:34:29 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99869359
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik dacht dat er nog een hele groep ongeruste ouders bijeen was die nog niets van hun kind hegoord hebben.
Als ze nog niet iedereen geïdentificeerd hebben dan zal dat idd nog een flinke groep ouders zijn...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_99869360
quote:
Het gaat hier om jongeren ouder dan 14. Ik betwijfel of het de keuze van de ouders is dat die jongeren daar zijn. Gewoon jongeren die op zoek zijn naar zin in hun leven, zoals zoveel mensen.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  zondag 24 juli 2011 @ 10:34:37 #294
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_99869364
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:30 schreef De_Nuance het volgende:

Griezelig dat wij iemand met gelijkende denkbeelden in onze gedoogregering hebben.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  zondag 24 juli 2011 @ 10:34:51 #295
89730 Drugshond
pi_99869371
quote:
idd..... doet me denken aan de Hitler Jugend.
pi_99869373
quote:
Ik vraag me ook af hoeveel van die kinderen daar uit eigen keuze waren, en hoeveel gedwongen/gepushd zijn door hun ouders. Moet je je voorstellen hoe dergelijke ouders zich nu voelen.
  zondag 24 juli 2011 @ 10:35:15 #297
28033 Pek
je moet wat
pi_99869376
quote:
17s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:33 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Zo denk ik ook over de EO jongerendag.
We hebben nu een goede handleiding te pakken :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  Admin zondag 24 juli 2011 @ 10:35:16 #298
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99869377
quote:
Nu er in Noorwegen een linkse jeugdafdeling is uitgemoord laat ik er geen traan om
Forum voor de vrijheid...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_99869386
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:33 schreef apple_pie het volgende:

[..]

Misschien, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand met zoveel haat zich erg veel zorgen maakt over onschuldige slachtoffers.
Concentrate on massive and compact buildings that are vulnerable to a ―single source‖ blast/assault. We must ensure that a maximum number of category A, B and C traitors are hit with a minimum of civilians.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 24 juli 2011 @ 10:35:57 #300
89730 Drugshond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')