SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
Je moeder lette anders minder op voorzorgquote:Op zondag 24 juli 2011 01:19 schreef Flitskikker het volgende:
Omdat het vorige topic ook na een half uur nog niet was aangemaakt, doe ik het als voorzorg.
Ja ik had ook liever niet geleefdquote:Op zondag 24 juli 2011 01:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je moeder lette anders minder op voorzorg
Dat moest nog even.
quote:Op zondag 24 juli 2011 01:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat moest nog even.
..quote:Op zondag 24 juli 2011 01:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat moest nog even.
Ik lig lekker in bed met dat ding..quote:Op zondag 24 juli 2011 01:21 schreef Flitskikker het volgende:
"Wij danken u voor uw interesse. De verwachting is dat dit artikel eind juli in voorraad zal zijn. Wij raden u aan om de website goed in de gaten te houden."
Ik blijf F5'en, terwijl dat kansloos is omdat ik mail krijg als-ie er is
Al gewend eraan?quote:Op zondag 24 juli 2011 01:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik lig lekker in bed met dat ding..
Ja, je raakt er snel gewend aan.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:27 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Al gewend eraan?
Zag in de Mediamarkt gisteren een 17" met Full HD, en dat vond ik al tantorgroot
Ik heb 1280x1024 nuquote:Op zondag 24 juli 2011 01:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, je raakt er snel gewend aan.
Ik heb voor m'n desktop een 24 inch, dus zo groot is ie niet..
Trusteh
in ruil voor seks jaquote:Op zondag 24 juli 2011 01:36 schreef Joosterd het volgende:
Dillema een Amerikaanse vriendin die vorig jaar bij een vriend een maand is geweest hier laten logeren voor 2 weken of niet.
Dat is het probleem ik zit met iemand te daten.quote:
Ging je niet slapen?quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 01:41 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.stotert.be/
11 EURO!!!!!!!!!
Ik ga de 29ste waarschijnlijk naar jean paul @ Duitsland.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:41 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.stotert.be/
11 EURO!!!!!!!!!
quote:Op zondag 24 juli 2011 01:42 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ga de 29ste waarschijnlijk naar jean paul @ Duitsland.
Slecht he!quote:
Hartaanval?quote:Op zondag 24 juli 2011 10:45 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ben ziek geworden denk ik
kortademigkeelpijn
buikpijn
zwaar hoofd
godver
JE MAG MIJN LEKKERE PENS WEL VOELEN NA JE VAKANTIE BOH BOH BOHquote:
Had gisteren toevallig precies hetzelfde ideequote:Op zondag 24 juli 2011 11:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze vakantie gaat weer niet goed zijn voor mijn pens.
Ik ga na de vakantie maar eens actief wat doen ofzo.
Ik was van plan om in de vakantie weer te gaan sporten.. niet veel van gekomen en teveel ongezonde dingen de laatste maanden gegeten.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze vakantie gaat weer niet goed zijn voor mijn pens.
Ik ga na de vakantie maar eens actief wat doen ofzo.
Logisch.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ben wel weer begonnen met sporten, dan kom ik juist aan.
Spieren jonguh!quote:
Ik ben dan ook niet heel mager, dus voor mij is het vrij onlogisch.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:35 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Als je al heel mager bent is dat wel logisch ja.
afgesproken.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
JE MAG MIJN LEKKERE PENS WEL VOELEN NA JE VAKANTIE BOH BOH BOH
~200 voor mij bar weinig..quote:Op zondag 24 juli 2011 11:40 schreef Marurk het volgende:
Ik heb al ~1000 km gefietst deze maand juli, dus heb eigenlijk al meer gesport dan de gemiddelde.
Its almost over 9000!quote:Op zondag 24 juli 2011 11:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
90000 plays op last.fm
En aangezien ik een week op vakantie ga blijft het daar een week op staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Fijne vakantie nog als je nog niet bent weg gevlogen.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Allemaal spelende kinderen op die rolbaan ding
Je gsm mag niet aan in t vliegtuig.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:12 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Fijne vakantie nog als je nog niet bent weg gevlogen.
Ik zei ook als je nog niet bent gevlogenquote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga eens weg met je gehaat en ge-vind ik leuk
Betwijfel het...quote:Op zondag 24 juli 2011 20:34 schreef Water123 het volgende:
Etsu! Echt? Vroeg me al af of ze met auto of vliegtuig gingHoop dat ze een beetje leuke vakantie krijgt!
Neequote:Op zondag 24 juli 2011 20:38 schreef Etsu het volgende:
Trouwens watertje, had je al gezien/gehoord dat ik Rogier heb gemeet?
Hier gaat alles z'n gangetje.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:33 schreef Water123 het volgende:
[..]
Goed! Het is hier lekker warm! Hoe is het met jou?
Onverwachts.quote:
Woont ie dichtbij? Klinkt wel raar trouwensquote:Op zondag 24 juli 2011 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onverwachts.Ik was aan het werk en hij besloot mij te verrassen.
Kort mee gesproken hoor, 2 minuten ofzo.
Toen wassie alweer weg.
Relatief gezien wel, ja.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:44 schreef Water123 het volgende:
[..]
Woont ie dichtbij? Klinkt wel raar trouwens
Het is hier in de middag minstens 35 graden! Morgen naar hotel eindelijkquote:Op zondag 24 juli 2011 20:41 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hier gaat alles z'n gangetje.
Hoe warm is het daar dan?
En vermaak je je nog een beetje?
En hoe vond je hem? Aantrekkelijk?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Relatief gezien wel, ja.Heb ik toch een FOK!ker ontmoet
![]()
Morgen over een week ga ik Jordy onderkwijlen jeweet
Ja natuurlijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:07 schreef Gitaarmat het volgende:
theorie oefenen
U rookt een sigaret tijdens het tanken van uw auto. Is dat verstandig?
Fix'dquote:Op zondag 24 juli 2011 21:09 schreef Etsu het volgende:
Mensen die niet met een 'KILL IT FIRE' antwoorden
Leukquote:Op zondag 24 juli 2011 20:46 schreef Water123 het volgende:
[..]
Het is hier in de middag minstens 35 graden! Morgen naar hotel eindelijklekker naar de zee en bruin worden. Vermaak jij je nog?
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Ehm volgens mij Ja, want een nicotinegebrek kan leiden tot een vermindering van de concentratie.
ik afgelopen vrijdag 168quote:Op zondag 24 juli 2011 21:58 schreef Etsu het volgende:
bohhhh, morgen salaris113 uur uitbetaald als t goed is.
Ik moest dit jaar 3 dagen pw tot 18.00, 1 dag tot 17.00quote:Op zondag 24 juli 2011 22:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Holy shit, m'n rooster vanaf september minimaal 2 dagen tot 18.00u naar school --> 20.00u thuis.
Op wat voor school zat je wel niet? Sprint VWO??quote:Op zondag 24 juli 2011 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moest dit jaar 3 dagen pw tot 18.00, 1 dag tot 17.00En om de 8 weken van 9-21, drie dagen p/w.
Wen er maar aan.
Als ik dan nog naar huis zou moeten zou ik met het OV niet eens helemaal meer terug kunnen komen.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:19 schreef Heroinjunk het volgende:
Is sowieso wel vaker dat je lang les hebt op HBO of uni. Ik heb wel eens tot half 10 's avonds op school gezeten.
Ja.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:20 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Op wat voor school zat je wel niet? Sprint VWO??
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaarquote:
Ik weet welke school maar dat doet er niet toe.quote:
Vertelquote:Op zondag 24 juli 2011 23:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik weet welke school maar dat doet er niet toe.
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik weet welke school maar dat doet er niet toe.
Mosselen zijn lekkor mits slecht klaargemaakt.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:05 schreef Etsu het volgende:
al die haterssssss op facebook die op mijn mosselen hatennnnnn wat is dit
mosselen![]()
dan moet je mijn foto even liken, oke? want nu heb ik allemaal haatberichtjes.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:07 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Mosselen zijn lekkor mits slecht klaargemaakt.
Gedaan.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan moet je mijn foto even liken, oke? want nu heb ik allemaal haatberichtjes.
kom naar mij toe jeweetquote:Op maandag 25 juli 2011 00:09 schreef Kaasrol het volgende:
Godver ik ben gewoon serieus ziek geworden
En dit huis is ook ranzig, net een slak gevonden
En het weer zit ook nog eens tegen
VAKANTIE
Gast hij is pas om 10 uur 's avonds thuis.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sowieso dat jij dan even naar Zwolle reist toch
we kunnen niet zonder elkaarquote:Op maandag 25 juli 2011 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor. Alleen vind ik het een beetje snel. Ze was 's middags nog hier in de sc.
Ik zit nu wel wat verder weg, 1 2 nou neequote:
zie ik eruit als een makelaar?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Ga jij ff een woonruimte voor mij en Mark in Utca regelen dan
Ja.quote:
Van alle markten thuis!quote:
Makelaars zijn toch ook altijd lang enzo, omdat ze moeten imponeren om zoveel mogelijk geld af te troggelenquote:
Owja, dat doe ik ook door mensen kleine croissantjes te geven voor een hoge prijs.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Makelaars zijn toch ook altijd lang enzo, omdat ze moeten imponeren om zoveel mogelijk geld af te troggelen
Oplichterquote:Op maandag 25 juli 2011 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Owja, dat doe ik ook door mensen kleine croissantjes te geven voor een hoge prijs.
Let op dat je uit de buurt van de appie XL in Alexandrium blijft danquote:Op maandag 25 juli 2011 00:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga morgen kaas- of chocoladecroissantjes kopen denk ik.En verse jus enzo.
OMG WEET JE WAT PSA LEKKER IS
Verse jus met grenadine tering
Terechte klacht, dat wel.quote:
wat is er daar dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Let op dat je uit de buurt van de appie XL in Alexandrium blijft dan
Afzetters die te kleine croissants voor een normale prijs verkopen.quote:
Toen ik nog in de supermarkt werkte vonden de toeristen die Frikandelbroodjes geweldig.quote:
ohjeetje, zijn het er veel?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Afzetters die te kleine croissants voor een normale prijs verkopen.
Ja, ik zou maar oppassen, ze kennen geen genadequote:
Ik woon in Helmond, ik betwijfel of ik bij Alexander in de buurt komquote:Op maandag 25 juli 2011 00:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Let op dat je uit de buurt van de appie XL in Alexandrium blijft dan
[..]
Terechte klacht, dat wel.
die toeristen zijn eckte bazenquote:Op maandag 25 juli 2011 00:18 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Toen ik nog in de supermarkt werkte vond de toeristen die Frikandelbroodjes geweldig.
Kleine wereldquote:Op maandag 25 juli 2011 00:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wtf werk je daar Oscar? Daar woont de beste mattie van Mark vlakbij.Die heeft zelfs nog bij die AH gewerkt volgens mij en zijn broer ook.
Waar zijn de kroketbroodjesquote:Op maandag 25 juli 2011 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
die toeristen zijn eckte bazen
Kaasbroodjes
Kaassnacks
Saucijzenbroodjes
Chocolade muffins
Vanille muffins
Gedecoreerde donuts
Gesuikerde donuts
Mini chocolade donuts
Mini gesuikerde donuts
Zeeuwse bolussen![]()
![]()
![]()
Choco Cake
Appeltaart
Mini appeltaart
Berliner bol
Suikerwafel
Appelflap
Mini appelflap
Kaasstengel
Gehaktbroodje
Volgens mij heb ik alles gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, da's waar ook. Baggerwinkelquote:
Focaccia bakken wij zelf af, ja, en is ook smerigquote:Op maandag 25 juli 2011 00:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Oja, da's waar ook. Baggerwinkell
En voorgebakken focaccia dan? Die dingen hebben ze bij de grote appie in Gouda
HEBBEN JULLIE DATquote:Op maandag 25 juli 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Focaccia bakken wij zelf af, ja, en is ook smerig![]()
![]()
Doe maar niet, straks ga je zeiken dat ze te klein zijnquote:Op maandag 25 juli 2011 00:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
HEBBEN JULLIE DAT
Dan moet ik nog een keer terugkomen vrees ik
Onverwachts is leuker.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel laten weten hekanrogierwelwatvanleren
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe maar niet, straks ga je zeiken dat ze te klein zijn__!!!
Kut, mijn val is ontdektquote:
Misschien komende week. Alhoewel ik dat betwijfel omdat ik niet gratis kan reizen.quote:
geil.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Misschien komende week. Alhoewel ik dat betwijfel omdat ik niet gratis kan reizen.Maar in in ieder geval deze vakantie als ik vrij heb en vrij kan reizen weer een keertje.
Laat het je wel weten.
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:35 schreef Kaasrol het volgende:
Komt er ineens een spin aan een draadje naar beneden gezet, PRECIES VOOR MIJN SCHERM
Macbook willenquote:
Oordelen over producten waar je nog nooit mee gewerkt hebt.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Macbook willen
Maar ik zal het topic niet weer kapen met die discussie
Leugens. Ik heb een mac gehad.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oordelen over producten waar je nog nooit mee gewerkt hebt.
Zei je laatst niet dat je een Apple product had gehad, maar geen Macbook?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Leugens. Ik heb een mac gehad.
Kutproduct was het
Gelukkig ben ik een rijke tatta.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:40 schreef jordyqwerty het volgende:
een macbook is leuk, jammer dat je 600 euro extra betaalt voor het appeltje
Vergeet niet dat je voor ieder programma een aparte versie moet zien te vinden.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:40 schreef jordyqwerty het volgende:
een macbook is leuk, jammer dat je 600 euro extra betaalt voor het appeltje
Ik had een imacquote:Op maandag 25 juli 2011 00:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zei je laatst niet dat je een Apple product had gehad, maar geen Macbook?
Toen jij dat postte kwam hij net bij mijquote:
Mijn ipods zijn nog nooit gejatquote:Op maandag 25 juli 2011 00:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Nooit problemen met mijn iPods gehad, alleen dat ze gejat werden.
ojaquote:Op maandag 25 juli 2011 00:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je voor ieder programma een aparte versie moet zien te vinden.
[..]
Ik had een imac
En een ipod touch, maar dat is geen mac
Probleem heb ik al opgelost, Marks collega heeft Macbook en heeft alle proggie's voor mij.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je voor ieder programma een aparte versie moet zien te vinden.
Scoop - Drop It Reloaded ?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Toen jij dat postte kwam hij net bij mij
Dit is eng
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijne is gewoon op school gejat.En eentje is in de trein uit m'n tas gejat.
Wat is CAD nou weerquote:Op maandag 25 juli 2011 00:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Probleem heb ik al opgelost, Marks collega heeft Macbook en heeft alle proggie's voor mij.
Verder gebruik niet echt boeiende programma's zoals CAD ofzo.
Jij.quote:
Autocad?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat is CAD nou weer
O en misschien wil je dit ook lezen: http://www.pcworld.com/ar(...)are_destruction.html
AutoCAD, architectenontwerpprogramma's en shitquote:Op maandag 25 juli 2011 00:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat is CAD nou weer
O en misschien wil je dit ook lezen: http://www.pcworld.com/ar(...)are_destruction.html
Dat niet, Bass cannon, maar de drop kwam echt precies toen jij dat posttequote:
Als het precies Scoop - Drop It Reloaded (Addy van der Zwan Radio Edit) is, is het nog engerquote:Op maandag 25 juli 2011 00:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Toen jij dat postte kwam hij net bij mij
Dit is eng
Ah zo.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:45 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
AutoCAD, architectenontwerpprogramma's en shit
Ezell komt ook nog uit de stal tevoorschijn?quote:
Oh.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat niet, Bass cannon, maar de drop kwam echt precies toen jij dat postte
Ja, ik moest even wat mest opruimen. Wat een stankzooi.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ezell komt ook nog uit de stal tevoorschijn?
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik moest even wat mest opruimen. Wat een stankzooi.
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik moest even wat mest opruimen. Wat een stankzooi.
Hier nog 2 leuke plaatjes.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat niet, Bass cannon, maar de drop kwam echt precies toen jij dat postte
Even luisteren hoor.quote:
Kom gewoon naar buiten, nu is het net even droog!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:
Ik hou niet zo van dubstep, maar deze vind ik wel vet:quote:Op maandag 25 juli 2011 00:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Even luisteren hoor.
Deze voor jou dan:
Meh..quote:Op maandag 25 juli 2011 00:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
[..]
Ik hou niet zo van dubstep, maar deze vind ik wel vet:
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kom gewoon naar buiten, nu is het net even droog!Wat een wonder. Ik stak zelfs mijn hand uit het raam om te checken of ik niet hallucineerde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben zelf ook nog niet van de schrok bekomen hoor, ik beef nog een beetje.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat een wonder. Ik stak zelfs mijn hand uit het raam om te checken of ik niet hallucineerde.
Ah, jij hebt echt een snuggie of zo nodig.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook nog niet van de schrok bekomen hoor, ik beef nog een beetje.
Melodic dubstep? Post eens wat?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Kaasrol, luister jij ook wel eens melodic dubstep?
Je bedoelt zo'n fleecedeken? Die heb ik al hierquote:Op maandag 25 juli 2011 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, jij hebt echt een snuggie of zo nodig.
Ja, zo'n fleece deken met mouwen.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n fleecedeken? Die heb ik al hier
quote:
Nee, maar dat is echt geniaal! Ik dacht dat dat geeneens dubstep wasquote:
O, de mijne heeft dan weer geen mouwenquote:
Sportquote:Op maandag 25 juli 2011 01:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, mijn stopwatch is gevonden.
Ik ben echter nog nooit in het gebouw geweest, en heb geeneens een stopwatch (__!!! ), is van m'n nieuwe studie, verkeerde Jordy zeker
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben echter nog nooit in het gebouw geweest, en heb geeneens een stopwatch (__!!! ), is van m'n nieuwe studie, verkeerde Jordy zeker
Dat zo herkennenquote:
Dan faalt jouw fleece.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
O, de mijne heeft dan weer geen mouwen
Leuk welkomscadeau.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
Het is anders wel lekker warm hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 01:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan faalt jouw fleece.
[..]
Leuk welkomscadeau.
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:05 schreef Kaasrol het volgende:
Godverdomme, ruis in mijn oortjes. Volgens mij heb ik ze verneukt.![]()
![]()
Moet je op hoge frequenties zetten kaasrolletje van me.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:06 schreef Kaasrol het volgende:
Ja, duidelijk, bij de lage frequenties falen ze.
Ah, lekker warm.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet dat dat gewoon de lage tonen zijn toch... Vanaf 90Hz falen zequote:Op maandag 25 juli 2011 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je op hoge frequenties zetten kaasrolletje van me.
Je grote teen. Ik zie het in mijn kristallen bol.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:08 schreef Etsu het volgende:
iehhh, mijn pols doet pijnben vanmiddag keihard tegen een muur gevallen omdat het keihard regende en het te glad was voor mn fiets (
) en toen ben ik lelijk gevallen en nu doet mn pols au
eerst mn been, nu mn pols, whats next
zie ik wel voor aan dat het echt gaat gebeurenquote:Op maandag 25 juli 2011 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je grote teen. Ik zie het in mijn kristallen bol.
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
zie ik wel voor aan dat het echt gaat gebeurengisteren liet ik een krat vallen, precies op mijn voet
![]()
ik wist niet wat me bezielde op dat moment, maar deed ook wel au.
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
zie ik wel voor aan dat het echt gaat gebeurengisteren liet ik een krat vallen, precies op mijn voet
![]()
ik wist niet wat me bezielde op dat moment, maar deed ook wel au.
Lopend tegen een muur vallen?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:08 schreef Etsu het volgende:
iehhh, mijn pols doet pijnben vanmiddag keihard tegen een muur gevallen omdat het keihard regende en het te glad was voor mn fiets (
) en toen ben ik lelijk gevallen en nu doet mn pols au
eerst mn been, nu mn pols, whats next
ik woon in een flat he, dan heb je zo'n ruimte met allemaal boxen en mijn banden waren nat.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:12 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Lopend tegen een muur vallen?
Was je dronken ofzo?
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga samen met Oscar en Jordy meeten en dan ga ik hun hoofden in m'n tieten duwen jaaaaa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |