Geen enkele.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
heloef welke handelingen heb je exact al uitgevoerd op de medemens?
Ook niet knuffelen?quote:
Ik heb wel eens een meisje een knuffel gegeven gewoon vriendschappelijk echter.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ook niet knuffelen?
Ik had tot een half jaar geleden ook nog nooit geknuffeld. Mijn intiemste contact was het geven van een hand.
Knuffelen is belangrijk. Dat doe ik ook met mijn nieuwe vriendinnen ( eh goed, heb al lang geen vriendin meer gezien) en het gaat steeds beter.
Ja dan weet ik het ook niet, ik ken je voor de rest niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou er heeft mijn nog nooit aangetikt van die of die vind je leuk sinds dat ik 6 ben. Daarom komen complimentjes en vrouwelijk aandacht moeilijk bij mij door. Omdat het simpelweg niet geloof omdat ik het totaal niet ben gewend.
JA dan houd het op, als je er geen moeite voor doet.quote:Geen flauw besteed gewoon geen aandacht meer aan vrouwen op dat moment. Niet dat ik dat in nuchtere toestand wel doe.
Ik vond de eerste knuffel, zelfs vriendschappelijk al dood-eng.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een meisje een knuffel gegeven gewoon vriendschappelijk echter.
En wel eens wat intiemer met een jongen in mijn zogenaamde gayfase.
Veel dingen zijn de eerste keer engquote:Op zondag 24 juli 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond de eerste knuffel, zelfs vriendschappelijk al dood-eng.
Maar uiteindelijk gaat het elk stapje weer wat makkelijker.
Ik weet het niks komt me aanwaaien. Helaas.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dan weet ik het ook niet, ik ken je voor de rest niet.
Omdat ik amper ervaring heb met vrouwen.
Daar kan je maar 1 ding aan doen
[..]
JA dan houd het op, als je er geen moeite voor doet.
Ik had dat totaal niet eigenlijk met vriendinnen.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahaha ja bij mij gebeurde het tijdens de studie, zo'n "gezellige brabantse" en ik dacht echt dat ze lesbisch was?? Ik stond zo als een houten plank. En mijn tweede 'kennis' daar was ook al zo'n knuffelende homo.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij ons was een kus geven normaal, maar een knuffel echt nooit.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hahaha ja bij mij gebeurde het tijdens de studie, zo'n "gezellige brabantse" en ik dacht echt dat ze lesbisch was?? Ik stond zo als een houten plank. En mijn tweede 'kennis' daar was ook al zo'n knuffelende homo.
Vertel waar doel je op. Want in 1 van mijn reacties was ik het wel met je eens. Dus ben benieuwd.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:46 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek:
Je snapt het nog steeds niet he. Ik denk ook niet dat je het ooit gaat begrijpen omdat het niet in je wereldbeeld past.
Jij snapt er ook niks van.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:46 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek:
Je snapt het nog steeds niet he. Ik denk ook niet dat je het ooit gaat begrijpen omdat het niet in je wereldbeeld past.
[ afbeelding ]
Ga je weer, met je poezenplaatjes?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:46 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek:
[ afbeelding ]
Of ze ook op hem zouden vallen als hij echt bestond is nog maar de vraag.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:50 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek: Veel vrouwen zijn gek op snape, maar dat wil je vast niet weten?
[ afbeelding ]
De kattenplaatjes is om iedereen te laten herinneren dat je helemaal geen vrouw meer in je leven hebt gehad volgens jou sinds oktober 2010.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vertel waar doel je op. Want in 1 van mijn reacties was ik het wel met je eens. Dus ben benieuwd.
Tevens, stop met die kattenplaatjes het siert je niet. En het komt puberaal over.
Ah kijk daar ga je al, daar ging het even mis de vorige keer. Je had even een verkeerde aannamen gedaan. Kan gebeuren.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De kattenplaatjes is om iedereen te laten herinneren dat je helemaal geen vrouw meer in je leven hebt gehad volgens jou sinds oktober 2010.
Krabbel maar weer terug met je 2 katjes hehequote:Op maandag 25 juli 2011 00:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah kijk daar ga je al, daar ging het even mis de vorige keer. Je had even een verkeerde aannamen gedaan. Kan gebeuren.
Wie post er nou katjesquote:Op maandag 25 juli 2011 00:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Krabbel maar weer terug met je 2 katjes hehe
Oeh ik ben benieuwd wat daar fout aan is ik luister.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:59 schreef firefly3 het volgende:
Je betaald zeker altijd als je uit eten gaat?
Hij woont samen met 2 katjes en heeft bindingsangst etc.quote:
Oh ja want als je geen relatie hebt heb je last van bindingsangst.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij woont samen met 2 katjes en heeft bindingsangst etc.
En heb je 2 katjes.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja want als je geen relatie hebt heb je last van bindingsangst.
De manier waarop hij het vertelde was alsof hij vrouwen schuw was , en iniedergeval al sinds oktober 2010 geen vrouw heeft gehad. Een x aantal delen terug.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja want als je geen relatie hebt heb je last van bindingsangst.
Inderdaad ik mis alleen de katjes nog en dan heb ik ook bindingsangst!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |