Dat is wel de angst van dit soort figuren. Dat de kracht vanuit de islam sterker is dan onze huidige cultuur. Een cultuur waarin kerkbezoek tot een minimum is gedaald. Als atheïst boeit dat mij niet maar het maakt het voor een islam wel makkelijker om hun zin door te drukken. Divide et Impera, dat soort dingen.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet met als doel onze cultuur compleet te vervangen door die van moslims.
Die zal ik meteen loslaten. Das net zoiets als jezelf mishandelen, je kan niet bevriend zijn met iemand die een gevaar vormt voor je eigen toekomst.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat mag. Wat nou als één van je vrienden PVV stemt?
Ook onzinning om te vermijden, en al helemaal om te doen alsof het iets van de afgelopen tijd is en Nederland of Europa al eeuwenlang een eigen cultuur heeft zonder inmenging van andere culturen.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:03 schreef Xessive het volgende:
Een multiculturele samenleving is nagenoeg onmogelijk, dus onzinnig om na te streven.
En daar achteraf ook nog Nederlanders de schuld van geven.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ze werden hierheen gehaald om te werken hoor, om vervolgens weer terug te gaan, wat niet gebeurde.
Dan is het dus per definitie geen multiculturele samenleving.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is echt gigantische onzin.
Voorstanders van een multiculturele samenleving willen juist dat iedereen in vrede kan samenleven, hoewel ze nog wel een deel van hun eigen cultuur kunnen behouden.
EEN DEEL dus.
Ze moeten zich natuurlijk wel genoeg aanpassen.
Ik snap wat die gast bedoelt, maar jij deed net alsof het hoofddoel van multiculturalisme het vernietigen van de eigen cultuur is. En daar gaf ik wat tegengas op.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou dan verandert de maatschappij en wilt hij dat niet hebben.
jezus zeg je snap toch wat ik bedoel en wat die gast bedoelt?
Het overnemen van invloeden uit een andere cultuur verandert alleen de eigen cultuur, het maakt de samenleving niet multicultureel.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ook onzinning om te vermijden, en al helemaal om te doen alsof het iets van de afgelopen tijd is en Nederland of Europa al eeuwenlang een eigen cultuur heeft zonder inmenging van andere culturen.
Nou dan vervang je toch een GEHELE monocultuur door een multicultuur waar je maar een deel hebt.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is echt gigantische onzin.
Voorstanders van een multiculturele samenleving willen juist dat iedereen in vrede kan samenleven, hoewel ze nog wel een deel van hun eigen cultuur kunnen behouden.
EEN DEEL dus.
Ze moeten zich natuurlijk wel genoeg aanpassen.
Vreemd. Dat vind ik erg intolerant en extremistisch. Ik zal nooit mijn persoonlijke overtuigingen projecteren op individuen. Ik heb helemaal niets tegen moslims, alleen keur ik hun culturele achtergrond af.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die zal ik meteen loslaten. Das net zoiets als jezelf mishandelen, je kan niet bevriend zijn met iemand die een gevaar vormt voor je eigen toekomst.
Heb het opgezocht, kende het woord nog niet.quote:
Zoek dan ook meteen even multiculturalisme op.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heb het opgezocht, kende het woord nog niet.
monocultuur [sociologie] eenzijdige samenstelling van mensen, producten of diensten binnen een samenleving.
Hmm, al eens in de Randstad geweest? Daar is het niet bepaald eenzijdig qua samenleving.
O, en dat is wel extremistisch?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vreemd. Dat vind ik erg intolerant en extremistisch. Ik zal nooit mijn persoonlijke overtuigingen projecteren op individuen. Ik heb helemaal niets tegen moslims, alleen keur ik hun culturele achtergrond af.
Ik kan me dit heel moeilijk voorstellen.
Er is niets extremistisch of intolerant aan. In je eigen woorden nota bene, ik zal hen niets aandoen. Echter uit eigen lijfsbehoud zal een PVVér nooit mijn vriend worden. Het is wel erg vreemd hoe jij met je definities van extremisme schippert.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vreemd. Dat vind ik erg intolerant en extremistisch. Ik zal nooit mijn persoonlijke overtuigingen projecteren op individuen. Ik heb helemaal niets tegen moslims, alleen keur ik hun culturele achtergrond af.
Helemaal niet extreem, alle andersdenkenden willen behandelen als massamoordenaars.quote:The common factor between all variations of multiculturalists is that they all believe they are doing the right thing, so they all have good intentions, at least according to themselves. But this can also be said about Hitler, Stalin and Pol Pot. They were all idealists in their own twisted way. Regardless of their twisted intentions they are all mass murderers and must be treated as such.
No mercy will be shown for category A, B and C traitors. The punishment for high treason is the same whether you are a hardcore Marxist, cultural Marxist, suicidal humanist, career cynicist or a capitalist globalist.
Thnxquote:Op zondag 24 juli 2011 00:05 schreef Marlan het volgende:
[..]
En jongens, niet rapporteren. Iets met vrijheid van meningsuiting.
Kom eens terug als je over de volgende vaardigheden beschikt:quote:Op zondag 24 juli 2011 00:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
O, en dat is wel extremistisch?
Het gaat echt nergens over zeg.
Je hebt idd gelijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:08 schreef Xessive het volgende:
[..]
Zoek dan ook meteen even multiculturalisme op.
Typisch. Ik heb Noord-Afrikaanse vrienden die mijn standpunten over de islam kennen en waar ik gewoon mee kan omgaan. Het zijn niet de meest islamitische jongeren natuurlijk maar toch, het gaat er ook om dat je met elkaar in discussie gaat. Er zijn genoeg dingen waarbij we elkaar helpen dingen te begrijpen omdat je het niet zelf voelt. Ik dacht dat dat ook deel uitmaakte van een samenleving? Maar jij leeft liever naast elkaar blijkbaar.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die zal ik meteen loslaten. Das net zoiets als jezelf mishandelen, je kan niet bevriend zijn met iemand die een gevaar vormt voor je eigen toekomst.
Ben jij nou echt zo dom?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kom eens terug als je over de volgende vaardigheden beschikt:
- helder kunnen analyseren van een geschreven tekst
- inhoudelijke reacties formuleren die logisch valide zijn
We kennen volledig zwarte wijken met eigen culturen. En nu?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:08 schreef Xessive het volgende:
[..]
Zoek dan ook meteen even multiculturalisme op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |