Nee, want in andere landen zijn er ook tig immigranten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet door de al aanwezige immigranten.
En ik weet dat je op kuifje doelt.
Ja wat de fuck./quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:58 schreef Dale. het volgende:
Jezus wat zit iedereen nou weer te zeuren over dat liedje is gewoon van de film Reqium of a Dream en is gebruikt bij verschillende games, o.a. paar games van lord of the rings en gebruikt bij trailers voor films
Alsof voorstanders van multicultureel Europa moslims hierheen halen met als doel onze eigen cultuur kapot te maken. Een vooropgezet plan van de gemene linkse elite.quote:We, the free indigenous peoples of Europe, hereby declare a pre-emptive war on all cultural Marxist/multiculturalist elites of Western Europe.
And we have a very clear message for you:
We know who you are, where you live and we are coming for you. If not today, then tomorrow, if not in 10 years, then in 50 years. We are in the process of flagging every single multiculturalist traitor in Western Europe. You will be punished for your treasonous acts against Europe, and Europeans. We will ensure that all category A and B traitors, the enablers of Islamisation and the destroyers of our cultures, nations and societies, will be executed and your property expropriated.
URL?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:57 schreef Marlan het volgende:
[..]
Staat onder zijn youtube-film bij één van de reacties.
Ehm ja?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof voorstanders van multicultureel Europa moslims hierheen halen met als doel onze eigen cultuur kapot te maken. Alsof het een vooropgezet plan is van de gemene linkse elite.
Zoals ik in het vorige topique al zei, dat verschil is een facade. Gaat nergens over.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Er is wel degelijk een verschil.
Wel, aan het begin is gezegd dat hij het manifest gemaild zou hebben.quote:
Niet met als doel onze cultuur compleet te vervangen door die van moslims.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ehm ja?
Je zegt het nu wel krom maar dat is idd wat voorstanders van een multicultureel europa doen.
Ze willen de monocultuur vervangen door een multicultuur.
Dat vind ik echt absoluut niet. Hier verschillen wij dan fundamenteel van mening over. Ik neem aan dat jij geen fan bent van de PVV. Behandel/beoordeel je PVV-stemmers dan ook anders ten opzichte van niet PVV-stemmers? Ik mag hopen van niet. Dat vind ik extremistische denkbeelden.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zoals ik in het vorige topique al zei, dat verschil is een facade. Gaat nergens over.
Heel erg veelgebruikt nummer om beelden kracht bij te zetten.quote:
Multicultuur zegt niets over "kapotmaken van de eigen cultuur". Dus nee...quote:Op zondag 24 juli 2011 00:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ehm ja?
Je zegt het nu wel krom maar dat is idd wat voorstanders van een multicultureel europa doen.
Ze werden hierheen gehaald om te werken hoor, om vervolgens weer terug te gaan, wat niet gebeurde.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ehm ja?
In feite wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Multicultuur zegt niets over "kapotmaken van de eigen cultuur". Dus nee...
Zeker. De grondslag daarvan ligt in het feit dat ik de PVV-ideologie verwerpelijk, inferieur en een bedreiging voor mijn gezondheid vind.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt absoluut niet. Hier verschillen wij dan fundamenteel van mening over.
Dat mag. Wat nou als één van je vrienden PVV stemt?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker. De grondslag daarvan ligt in het feit dat ik de PVV-ideologie verwerpelijk, inferieur en een bedreiging voor mijn gezondheid vind.
Nee. De maatschappij zal veranderen, maar je eigen cultuur zal in beginsel blijven bestaan. Tenzij culturen open staan voor andere invloeden, waardoor je op bepaalde vlakken dingen van elkaar gaat overnemen. Wat dat mij betreft is dat het ideale plaatje trouwens.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
In feite wel.
Je kan zeggen "ja maar jouw cultuur kan dan toch leven naast die andere culturen"
Maar in feite verander je wel wat.
Ik deze.quote:
Waar leven we nu in dan?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:03 schreef Xessive het volgende:
Een multiculturele samenleving is nagenoeg onmogelijk, dus onzinnig om na te streven.
quote:2002-2006
I am required to build a capital base in order to fund the creation of the compendium. I don’t know if I will ever proceed with a martyrdom operation at this point as it simply seems too radical.
My plan A is to attempt to acquire 3 million Euro, in which case I plan to establish a pan-European organizational platform that will attempt to grow organically as a support organization which will distribute a “legal version” of the compendium.
If I fail to generate the specified amount I will move forward with the operation, in order to market the compendium that way.
Beetje hetzelfde verhaal als Wilders altijd aandraagt en waar ik het ook niet mee eens ben.quote:
Nou dan verandert de maatschappij en wilt hij dat niet hebben.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. De maatschappij zal veranderen, maar je eigen cultuur zal in beginsel blijven bestaan. Tenzij culturen open staan voor andere invloeden, waardoor je op bepaalde vlakken dingen van elkaar gaat overnemen. Wat dat mij betreft is dat het ideale plaatje trouwens.
Dat is echt gigantische onzin.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ehm ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |