quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:45 schreef Evertjan het volgende:
#DeMart neuriet al de hele avond "they tried to make me go to Ria, but I said no, no, no."
Dat was het oorspronkelijke idee echt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:46 schreef Pino112 het volgende:
Waarom zeggen ze eerst dat het stopt dan? Voor de kijkcijfers zeker?
Ze hadden zeker niet verwacht dat er zoveel protest zou zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:46 schreef Pino112 het volgende:
Van al die oudjes die de hele dag NED1 op hebbenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:46 schreef Pino112 het volgende:
Ik denk dat Mart de Twitter heeft gehackt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:45 schreef Culthit. het volgende:
Min of meer officieel?twitter:NOScommunicatie twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 23:39:12Late avondprogramma De Avondetappe, sinds 2003 de traditionele afsluiting van een Tour-dag bij de #NOS, blijft ook volgend jaar 'in koers'. reageer retweet
Ik mis hem eigenlijk best wel, waren altijd leuker filmpjes.quote:
Heeft tig boekjes er over geschreven, denk niet dat je het alleen voor het geld doet dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:43 schreef Lagrinta het volgende:
Is Mart een wielerliefhebber? Ik heb het em nog nooit horen zeggen.
Ja, Johnny Hoes is doodquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:56 schreef Maver24 het volgende:
Ben echt blij dat het doorgaat. Wat een goed nieuws op deze zeer trieste dag buiten de tour om.
Nee dat moeten we niet hebben. Iew. Niets ten nadele van Tom maar niet bij de tourquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:58 schreef APK het volgende:
Gaat het door met Smeets of zit Tom Egberts volgend jaar achter die tafel met 300 kijkers?
Dat lijkt mij not dun.
Ik was alweer vergeten dat dat zo lang geleden was. Volg ik de tour toch alweer een jaar of 5.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:59 schreef Marcoss het volgende:
Die aflevering met Rasmussen was sowieso wel bizar trouwens. Dat werd echt vlak daarvoor bekend gemaakt, terwijl hij die dag eigenlijk de Tour gewonnen had.
Inderdaad. Kan het me nog goed herinneren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:59 schreef Marcoss het volgende:
Die aflevering met Rasmussen was sowieso wel bizar trouwens. Dat werd echt vlak daarvoor bekend gemaakt, terwijl hij die dag eigenlijk de Tour gewonnen had.
Wie is Mike?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:01 schreef Perico het volgende:
Toch heeft Mart bekend dat hij veel liever commentaar geeft dan de Avondetappe maken.
Als hij weer achter de mike mag, zou ik dat absoluut prefereren boven de Avondetappe.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat Mart de Twitter heeft gehackt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |