Zonneveldquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:45 schreef Evertjan het volgende:
Edwin Winkelstwitter:edwinwinkels twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 16:38:21De Mart tot in Parijs uitluiden bij @NOSavondetappe: Vaste gasten aan tafel: @bertwagendorp @thijszonneveld en @edwinwinkels + @BoogieLive reageer retweet
![]()
Hij kan het beter bij schrijven laten idd.quote:
Ik vind zijn stukjes voor nusport en tot maart in de pers altijd wel vermakelijk. Maar ik vind mart ook plezierig om naar te kijken. Dus dat zal wel een smaak kwestie zijn waarin we verschillen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:21 schreef Ericr het volgende:
Zonnveld is ook een irritante schrijver, op zich past hij verder wel bij Mart natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:43 schreef Panthera. het volgende:
Edwin Winkels is goed, mooi dat hij er weer zit
Oh ik vind Mart best vermakelijk hoor maar qua ego passen Mart en Zonneveld wel bij elkaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:46 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik vind zijn stukjes voor nusport en tot maart in de pers altijd wel vermakelijk. Maar ik vind mart ook plezierig om naar te kijken. Dus dat zal wel een smaak kwestie zijn waarin we verschillen.
Volgens mij hadden ze het vorig jaar ook wel naar hun zin samen. Ik kan me nog iets herinneren dat Mart zei dat Thijs op dezelfde voet verder moest gaan ofzo..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
Oh ik vind Mart best vermakelijk hoor maar qua ego passen Mart en Zonneveld wel bij elkaar.
De Speldquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Speld
UITGELICHT: na een schorsing van een jaar vanwege EGO-gebruik, keert Mart Smeets vanavond terug in de Avondetappe.
Haha, echt he.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:36 schreef Zhero het volgende:
Altijd diezelfde beelden weer met dezelfde gasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |