SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ik weet ook wel dat ik het haar niet kan verwijten, maar het is echt enorm vervelend. En ze weigert 'hulp' aan te nemen. Ze wil het zelf oplossen. En dat zit wel in mijn moeders karakter, maar dat kan gewoon niet altijd. En het is echt kut als iemand gewoon standaard chagrijnig is. Altijd gewoon.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat hoort denk ik ook gewoon bij het feit dat ze misschien gefrustreerd is door iets... Mijn moeder doet dat ook, omdat ze bijna geen tijd voor zichzelf heeft
Terechte klachtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik het haar niet kan verwijten, maar het is echt enorm vervelend. En ze weigert 'hulp' aan te nemen. Ze wil het zelf oplossen. En dat zit wel in mijn moeders karakter, maar dat kan gewoon niet altijd. En het is echt kut als iemand gewoon standaard chagrijnig is. Altijd gewoon.
Ik ruim mijn kamer op, ik was af en toe wel eens af, ik stofzuig etc. En ik bied over het algemeen wel aan om dingen te doen als ze begint met schoonmaken. Maar ik ben meestal alleen in het weekend thuis en dan werk ik en als ik dan om een uur of 6 thuis kom heb ik daar meestal geen zin meer in. En doordeweeks ben ik er dus bijna niet, alleen nu omdat ik vakantie heb. En zelfs dan ben ik niet altijd thuis.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Terechte klacht
Doe je veel thuis? Misschien kun je haar een beetje beter stemmen door onverwacht wat dingen in bijv het huishouden voor haar te doen ofzo
Dan doe je eigenlijk nog best veel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ruim mijn kamer op, ik was af en toe wel eens af, ik stofzuig etc. En ik bied over het algemeen wel aan om dingen te doen als ze begint met schoonmaken. Maar ik ben meestal alleen in het weekend thuis en dan werk ik en als ik dan om een uur of 6 thuis kom heb ik daar meestal geen zin meer in. En doordeweeks ben ik er dus bijna niet, alleen nu omdat ik vakantie heb. En zelfs dan ben ik niet altijd thuis.
Jij bent een luie zak, dat wisten we al.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan doe je eigenlijk nog best veel.
In vergelijking met mij dan.
Ik ben er verdomme nog trots op ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij bent een luie zak, dat wisten we al.
Dit woord moet ik even opzoeken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Delegeren is ook een kunst.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd zelfs dat ze er boos om zou worden omdat ik het niet op de goede manier doe.
Ja, zulke dingen doe ik over het algemeen wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar misschien dat het helpt als je een keer iets extra voor haar doet, of een keer met een bosje bloemen thuiskomt als ze zo'n type is.
Ja, die kwam net toen ik hem had gepost. Wat je vader betreft zou ik niet weten wat te doenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, zulke dingen doe ik over het algemeen wel.En ze waardeert het meestal ook wel. Maar lees mijn vorige post.
Gevonden?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit woord moet ik even opzoeken.
Kratje malt bier kopen, subtiele hint.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, die kwam net toen ik hem had gepost. Wat je vader betreft zou ik niet weten wat te doen
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kratje malt bier kopen, subtiele hint.
Ja, lap zeg, alsof daar even een makkelijk synoniem voor te vinden is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nog niet gezocht, zeg eens even.
Ik zal eens mijn vader uitleggen:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, die kwam net toen ik hem had gepost. Wat je vader betreft zou ik niet weten wat te doen
Klinkt gewoon als dat hij ontzettend lui is... Misschien moet je met je moeder afspreken dat jullie hem wat meer laten doen, zal hij niet leuk vinden maar hij kan moeilijk iets tegen jullie 2 doen toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zal eens mijn vader uitleggen:
Mijn vader wordt dit jaar 53. Hij werkt in de wegenbouw, staat iedere dag rond een uur of 5 op en werkt hard. Bijna nooit ziek. Heb ik respect voor. Maar als hij thuis komt en mijn moeder komt thuis, verwacht hij dat mijn moeder, terwijl mijn moeder OOK fulltime werkt, een potje kookt en dat dat op tafel staat. Als ze dan wat kookt wat ze zelf bedacht heeft, is het nooit naar zijn zin en als ze dan vraagt wat hij wil hebben is het "weet ik niet" of "ik lust alles". Mijn vader gaat graag naar het terras etc. Allemaal prima enzo, dat kan. Maar mijn moeder heeft daar, zeker niet op dit moment met haar overgang etc., niet altijd zin in. Dat kan, vind ik ook heel terecht. Als ze zegt dat ze geen zin heeft, wordt ie boos en gaat ie de hele dag liggen chagrijnen op de bank. Over het algemeen geeft mijn moeder hier aan toe omdat ze er strontziek van wordt en om eerlijk te zijn, het is ook echt strontvervelend. Hij snapt ook niet dat mijn moeder in het weekend ons huis schoonmaakt omdat ze daar doordeweeks geen tijd voor heeft en te moe voor is, omdat ze fulltime werkt en ook al 51 wordt. Als ze dit dan uitlegt, zegt hij "ja dat kan morgen toch ook wel!"Hij ziet ons ook als taxibedrijf. Hij zit bij de voetbalclub en alhoewel dat op 5 minuten loopafstand is, weigert hij om te lopen of met de fiets te gaan, zelfs als het prachtig weer is. Ik heb hier over het algemeen geen zin in en mijn moeder ook niet. Vaak vraagt ze het aan mij en omdat Mark er over het algemeen is, doen ik en Mark het samen. Dan vind ik het nog niet zo heel erg, maar ik vind het debiel dat ie zelf niet gewoon iets doet.
Dit is dus nog maar een klein beetje over mijn vader.En dan vindt ie het erg gek dat ik erg chagrijnig word als ie weer dingen van me vraagt. Hij zegt trouwens ook altijd dat ik de afwas moet doen ofzo. Als ik zeg "dat kan jij ook", zegt ie "ja, dat kan". Maar ik heb hem in mijn hele leven nog nooit een pan of afwasdoek aan zien raken. Hij stofzuigt 4 keer in het jaar en dit moet mijn moeder dan ook nog 100000 keer vragen.
Dus ja, ik heb niet zo'n goede band met mijn vader zeg maar.
Dat weet ik niet. Andere mensen blijken altijd heel goed op te kunnen schieten met mijn vader. Ik kan heel goed met zijn beste vriend opschieten. Hij zegt altijd dat ieder kind dat van zijn of haar ouders zegt. Ik betwijfel het. Maar goed. Mijn oom heeft ook al meerdere keren aangegeven bij mijn moeder dat ze iets aan zijn alcoholgebruik moet doen. Mijn moeder zegt dat het geen kindje meer is en dat ze hem niet aan de hand moet nemen. Ergens heeft ze wel gelijk, want volgens hemzelf "valt het allemaal wel mee".quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik denk dat ik wat beter met 'm zou kunnen opschieten, net als mij is het gewoon een luie hond.
Dat krijg ik toch niet voor elkaar bij mijn moeder.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Klinkt gewoon als dat hij ontzettend lui is... Misschien moet je met je moeder afspreken dat jullie hem wat meer laten doen, zal hij niet leuk vinden maar hij kan moeilijk iets tegen jullie 2 doen toch?
Gewoon blijven aandringen, allicht is ze te bezig met zichzelf en dringt het daarom niet echt door ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat krijg ik toch niet voor elkaar bij mijn moeder.Mijn moeder is veel te toegeeflijk. Ik ben dat opzicht veel harder.
Ik probeer het al jaren.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gewoon blijven aandringen, allicht is ze te bezig met zichzelf en dringt het daarom niet echt door ofzo
Disclaimer: Kaasrol is geen gekwalificeerd psycholoog en eventuele opvolgingen van adviezen zijn altijd op eigen initiatief, risico en verantwoordelijkheid.
Iedereen is altijd kritisch over zijn ouders, de een wat meer dan de ander.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Andere mensen blijken altijd heel goed op te kunnen schieten met mijn vader. Ik kan heel goed met zijn beste vriend opschieten. Hij zegt altijd dat ieder kind dat van zijn of haar ouders zegt. Ik betwijfel het. Maar goed. Mijn oom heeft ook al meerdere keren aangegeven bij mijn moeder dat ze iets aan zijn alcoholgebruik moet doen. Mijn moeder zegt dat het geen kindje meer is en dat ze hem niet aan de hand moet nemen. Ergens heeft ze wel gelijk, want volgens hemzelf "valt het allemaal wel mee".
Mark weet ook, dat als ie ooit zo wordt, dat ik zijn koffertje inpak voor hem en dat ie dan weer terug naar zijn mama mag, want ik weiger met zo'n man samen te leven.
Ik weet dat iedereen kritisch is over zijn of haar ouders.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen is altijd kritisch over zijn ouders, de een wat meer dan de ander.
Je moeder heeft wel gelijk dat je vader geen kind meer is, maar als hij echt een probleem heeft moet je daar sowieso wat mee doen, daar heeft leeftijd echt vrij weinig mee te maken.
Verder snap ik je wel.
Gezinstherapie o.i.d. is misschien een optie, maar dat soort instanties zijn meer voor nog een treetje hoger zeg maar.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet dat iedereen kritisch is over zijn of haar ouders.Dat trek ik niet in twijfel. Ik betwijfel alleen of er veel mensen zo kritisch zijn als ik, of ze moeten echt problemen hebben met ouders.
En ik kan daar niets aan doen. Wat moet ik er mee doen? De politie op hem afsturen?Hij moet vrijwillig naar een afkickkliniek gaan, want hij vormt in feite geen gevaar voor de omgeving.
Dat ga ik niet eens voorstellen, want dan word ik het huis uitgeschopt. Mijn vader doet niet "aan die toestanden". En mijn moeder ook niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gezinstherapie o.i.d. is misschien een optie, maar dat soort instanties zijn meer voor nog een treetje hoger zeg maar.
Herkenbaar dit wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat ga ik niet eens voorstellen, want dan word ik het huis uitgeschopt. Mijn vader doet niet "aan die toestanden". En mijn moeder ook niet.
Geloof me, er zijn echt ontzettend veel mensen die kritisch zijn op hun ouders. Ik heb zelf niet zo'n problemen met m'n ouders, maar er zijn dus wel echt veel mensen die dat wel hebben.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet dat iedereen kritisch is over zijn of haar ouders.Dat trek ik niet in twijfel. Ik betwijfel alleen of er veel mensen zo kritisch zijn als ik, of ze moeten echt problemen hebben met ouders.
En ik kan daar niets aan doen. Wat moet ik er mee doen? De politie op hem afsturen?Hij moet vrijwillig naar een afkickkliniek gaan, want hij vormt in feite geen gevaar voor de omgeving.
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat ga ik niet eens voorstellen, want dan word ik het huis uitgeschopt. Mijn vader doet niet "aan die toestanden". En mijn moeder ook niet.
Ja, is ook wel subjectief wat ik zeg natuurlijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn echt ontzettend veel mensen die kritisch zijn op hun ouders. Ik heb zelf niet zo'n problemen met m'n ouders, maar er zijn dus wel echt veel mensen die dat wel hebben.
Ja, je kunt er ook weinig aan doen, dat is natuurlijk wel lastig aan het hele verhaal.Kan ik je verder ook niet echt mee helpen, daarvoor ken ik de situatie niet. Misschien overdrijf jij wel, misschien valt het inderdaad wel mee. Kan ook zijn dat hij echt een probleem heeft, maar als hij zelf al niet wil gaat het sowieso lastig worden.
Ja, maar dan begint ie weer tegen mij te zeuren. Mijn moeder zegt ook dat ik het niet moet doen omdat ik dan ruzie uitlok, dus voor de gemoedsrust van mijn moeder ben ik daar mee opgehouden. Vroeger hadden mijn vader en ik continu ruzie, mijn moeder zat er als een scheidsrechter tussen.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zeg je er eigenlijk ook iets van als je vader je moeder afkraakt, zoals over het eten wat je eerder zei?
Doe je waarschijnlijk ook wel verstandig aan, soms zijn mensen ook niet te veranderen en moet je dat niet eens willen, zonde van je tijd. In ieder geval weet je hoe het niet moet, dat is altijd iets waard.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, is ook wel subjectief wat ik zeg natuurlijk.
Maar ja, ik kan er niets aan veranderen. Ik ga dat ook niet meer proberen eigenlijk. Ik voel me daar te goed voor.Ik weet in ieder geval wel dat ik hoop nooit zo te worden als mijn vader.
Nu drink ik zelf bijna geen alcohol, dus alcoholist zal ik nooit worden.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe je waarschijnlijk ook wel verstandig aan, soms zijn mensen ook niet te veranderen en moet je dat niet eens willen, zonde van je tijd. In ieder geval weet je hoe het niet moet, dat is altijd iets waard.
Aan de ene kant zou ik dan stoppen inderdaad, aan de andere kant zou een stevige ruzie hem ook aan het denken kunnen zetten. Moet je het natuurlijk wel doen als hij niet heeft zitten zuipenquote:Op zondag 24 juli 2011 00:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar dan begint ie weer tegen mij te zeuren. Mijn moeder zegt ook dat ik het niet moet doen omdat ik dan ruzie uitlok, dus voor de gemoedsrust van mijn moeder ben ik daar mee opgehouden. Vroeger hadden mijn vader en ik continu ruzie, mijn moeder zat er als een scheidsrechter tussen.
Dat scheelt een slok op een borrel.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nu drink ik zelf bijna geen alcohol, dus alcoholist zal ik nooit worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Die momenten bestaan eigenlijk niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Aan de ene kant zou ik dan stoppen inderdaad, aan de andere kant zou een stevige ruzie hem ook aan het denken kunnen zetten. Moet je het natuurlijk wel doen als hij niet heeft zitten zuipen
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat scheelt een slok op een borrel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__________________!
Film het dan, en confronteer hem ermee nog voordat hij gaat zuipenquote:Op zondag 24 juli 2011 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Die momenten bestaan eigenlijk niet.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Oké, dat is wel herkenbaar, dat heeft mijn vader ook wel een beetje.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn vader wil altijd zijn gelijk halen en ik ook. En zelfs al heb ik gelijk, blijft ie volhouden, want "hij is ouder en wijzer".Flikker lekker op ofzo dan.
Daar heb ik zo'n hekel aan hè... Of de beruchte "nou en?"quote:Op zondag 24 juli 2011 00:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn vader wil altijd zijn gelijk halen en ik ook. En zelfs al heb ik gelijk, blijft ie volhouden, want "hij is ouder en wijzer".Flikker lekker op ofzo dan.
Wennen jongen.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:13 schreef Marurk het volgende:
Deze topicreeksen gaan veel te snel voor mij.
"Dat is eenmalig."quote:Op zondag 24 juli 2011 00:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]__________________!
[..]
Film het dan, en confronteer hem ermee nog voordat hij gaat zuipen
Zeggen ze niet dat dochters die naar hun moeder neigen een grotere kans hebben om pot te zijn?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:06 schreef Heroinjunk het volgende:
Meer mijn vader.Van mijn moeder houd ik zielsveel.
Who gives a shit..quote:Op zondag 24 juli 2011 00:14 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zeggen ze niet dat dochters die naar hun moeder neigen een grotere kans hebben om pot te zijn?
Nou dat betwijfel ik, want ik heb al 2,5 jaar een relatie en daarvoor een relatie van 1,5 jaar. Misschien in jouw dromen.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:14 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zeggen ze niet dat dochters die naar hun moeder neigen een grotere kans hebben om pot te zijn?
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou dat betwijfel ik, want ik heb al 2,5 jaar een relatie en daarvoor een relatie van 1,5 jaar. Misschien in jouw dromen.S
Gewoon meerdere keren doen en filmen en daar dan een montage van makenquote:Op zondag 24 juli 2011 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
"Dat is eenmalig."
Ik ken alle smoezen van mijn vader en als ik dat doe, krijg ik waarschijnlijk zulke grote ruzie dat hij me het huis uitschopt.Ik ben daar mee opgehouden toen ik iets met Mark kreeg, omdat ik mezelf heel erg qua dit aan Mark kan optrekken. En ook zijn ouders
. Ik heb heel veel geluk met Mark en zijn ouders, dat maakt het ook wat makkelijker voor mij. Ik ben er ook gewoon klaar mee. Ik geef wel om hem, ik bedoel, het is immers mijn vader, maar ik denk dat het me niet zoveel zou doen als hij weg zou zijn ofzo. Sowieso enorm veel minder dan als mijn moeder weg zou vallen.
Beter dan z'n maaginhoud.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:16 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn broertje staat in m'n kamer onzin te spuien..
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:16 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn broertje staat in m'n kamer onzin te spuien..
Radio 4 FTW!!!quote:Op zondag 24 juli 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
Ik kan echt niet normaal naar de radio luisteren. Om de minuut ga ik naar een andere zender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen muziek > radioquote:Op zondag 24 juli 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
Ik kan echt niet normaal naar de radio luisteren. Om de minuut ga ik naar een andere zender.
Mwah, kun je me geloven als ik zeg dat ik daar echt totaal geen zin meer heb om daar moeite in te steken. Ik denk dat ik toch wel al minstens hier 10 jaar mee bezig ben. En op een gegeven moment is het gewoon klaar. Ik heb het wel gezien aan mijn moeder. Die heeft nooit een heel erg sterke band gehad met haar moeder, maar die heeft het echt jaren volgehouden. Op een gegeven moment is ze daar mee gestopt. Ze zegt dat het wel pijn deed, maar dat er ook een last van haar schouders viel. Dat geloof ik graag. Ik wil er alleen niet zo lang mee doorgaan als mijn moeder, want ik was al 19 of 20.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gewoon meerdere keren doen en filmen en daar dan een montage van maken
Als hij zegt dat je teveel tegen hem ingaat, gewoon terugkomen met zijn "dat is eenmalig"
Ezellllllllquote:Op zondag 24 juli 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
Natuurlijk snap ik datquote:Op zondag 24 juli 2011 00:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, kun je me geloven als ik zeg dat ik daar echt totaal geen zin meer heb om daar moeite in te steken. Ik denk dat ik toch wel al minstens hier 10 jaar mee bezig ben. En op een gegeven moment is het gewoon klaar. Ik heb het wel gezien aan mijn moeder. Die heeft nooit een heel erg sterke band gehad met haar moeder, maar die heeft het echt jaren volgehouden. Op een gegeven moment is ze daar mee gestopt. Ze zegt dat het wel pijn deed, maar dat er ook een last van haar schouders viel. Dat geloof ik graag. Ik wil er alleen niet zo lang mee doorgaan als mijn moeder, want ik was al 19 of 20.
Ik op zich ook wel. Maar op een gegeven moment stop je daar mee.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ezellllllll
Maar sowieso radio
[..]
Natuurlijk snap ik dat
Gewoon doen waar je je het best bij voelt, ik ben van nature al best provocatief
Het is een soort Duitser dus? Die drinken ook altijd bier.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:19 schreef Heroinjunk het volgende:
Overigens zijn er maar weinig tijden wanneer mijn vader geen bier heeft genuttigd.
Dat hoop ik, mensen vinden me mateloos irritant soms dat ik altijd mijn gelijk moet halenquote:Op zondag 24 juli 2011 00:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel. Maar op een gegeven moment stop je daar mee.
Huh wat?!quote:Op zondag 24 juli 2011 00:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat jij zeggen!?
De meest verfijnde radio zender (samen met Classic FM)!
Ja, oké. Maar heb ik er gewoon even zin in. Ik heb de radiofunctie op mijn muziekspeler nog nooit gebruikt.quote:
Geen idee. Zijn die ook zo strontvervelend? Dan wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is een soort Duitser dus? Die drinken ook altijd bier.
Ligt aan de leeftijd.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat hoop ik, mensen vinden me mateloos irritant soms dat ik altijd mijn gelijk moet halen
http://old.radio4.nl/page/frequentiesquote:Op zondag 24 juli 2011 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Huh wat?!Ik bedoelde dat ik niet weet hoe ik naar een Bladiebla FM kan komen. Ik draai maar wat met dat knopje.
[..]
Ja, oké. Maar heb ik er gewoon even zin in. Ik heb de radiofunctie op mijn muziekspeler nog nooit gebruikt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt het dat je nu een of ander lied met robotachtige stem hoort?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
http://old.radio4.nl/page/frequenties
Even jouw gebied opzoeken, en dan naar die frequentie draaien.
Fijne muziek om bij te slapen
Ehm, .. neequote:Op zondag 24 juli 2011 00:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt het dat je nu een of ander lied met robotstem hoort?
De enige reden dat ik een radio gebruik is ter vervanging van mijn kapotte audiojack in mijn ipodquote:Op zondag 24 juli 2011 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar heb ik er gewoon even zin in. Ik heb de radiofunctie op mijn muziekspeler nog nooit gebruikt.![]()
Hm, nee.. die draaien volgens mij geen klassieken neequote:Op zondag 24 juli 2011 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik hoor al waar ik ben. Het is Wild.FM, even doordraaien dan maar.
Beter bak je lekkere croissants voor de verandering danquote:
quote:
O, oké. Nou ja, het zal wel. IK GEEF OP.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, nee.. die draaien volgens mij geen klassieken nee
Da's mooi, dan is er geen kut te doen op mijn werk en kan ik mooi op tijd naar huis, hoppakee.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Beter bak je lekkere croissants voor de verandering dan
Duits bier met bratwurstquote:
Die dingen zijn al hartstikke klein, hoe kan dat nouquote:Op zondag 24 juli 2011 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]Ik heb inderdaad het idee dat ze steeds kleiner worden. Geldt ook voor muffins enzo.
Nooo.. nooit opgeven!quote:Op zondag 24 juli 2011 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, oké. Nou ja, het zal wel. IK GEEF OP.
Weetikveel, zou je aan zo'n fabriek moeten vragen.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die dingen zijn al hartstikke klein, hoe kan dat nou
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Voor mij staan een paar oefententamens natuurkunde op het programma!Ik wilde gaan mountainbiken of hardlopen met de hont in de ochtend maar dat wordt hem dus niet. En in de avond uit etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Hehe, ook goedquote:Op zondag 24 juli 2011 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar ik kan het niet vinden.Ik zet wel een album op of zo, lekker makkelijk.
Fabriek? Dus jullie hebben afbaktroep? BUSTEDquote:Op zondag 24 juli 2011 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weetikveel, zou je aan zo'n fabriek moeten vragen.Of aan Jordy. Zijn papa werkt in een industriële bakkerij.
80/85 cent?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:29 schreef Etsu het volgende:
Nee maar eerst waren ze heel groot met veel chocolade en hartstikke breed enzo, maar nu is het net zo klein en dun als een grassprietje.Belachelijk. EN DAAR BETALEN WIJ VOOR.
WAAAAAAAAAT?! Heb je het over die lekkere muffins?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:29 schreef Etsu het volgende:
Nee maar eerst waren ze heel groot met veel chocolade en hartstikke breed enzo, maar nu is het net zo klein en dun als een grassprietje.Belachelijk. EN DAAR BETALEN WIJ VOOR.
1 muffin 75 cent toevallig. Vroeger ook, en toen was het veel groter en breder.quote:
Dat is dan wel weer een pluspunt ja.quote:
Hehe, bazen!quote:Op zondag 24 juli 2011 00:28 schreef Kaasrol het volgende:
Wij hadden een keer radio 4 aangezet tijdens natuurkundepracticum 's ochtends, we gingen er helemaal in op.
trusten kaabee, we whatsappen nogquote:Op zondag 24 juli 2011 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey SC-vriendjes, ik ga slapen.
Tot morgenochtend waarschijnlijk. Hihi.
En als ik jullie niet meer spreek: Een hele fijne vakantie allemaal.
Jij ook een fijne vakantie!quote:Op zondag 24 juli 2011 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NEGEER ME NIET ETSU, IK WIL DE WAARHEID. IS DIE TROEP FAKE?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Fabriek? Dus jullie hebben afbaktroep? BUSTED
Dagdagquote:Op zondag 24 juli 2011 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fijne vakantie!quote:Op zondag 24 juli 2011 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kapsalon?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:30 schreef Joosterd het volgende:
Ma/Di/Wo Home Alone wie kan er goed koken en wil langs komen?
Probeer een beetje te genieten van je vakantie.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
... het spijt me.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
NEGEER ME NIET ETSU, IK WIL DE WAARHEID. IS DIE TROEP FAKE?
Bohh dat heb ik lang niet gegetenquote:
Woensdag ben ik klaar met m'n natuurkunde, dan wil ik wel een feestmaal voor je kokenquote:Op zondag 24 juli 2011 00:30 schreef Joosterd het volgende:
Ma/Di/Wo Home Alone wie kan er goed koken en wil langs komen?
quote:
Kaasrol springt op dit moment van een brug..quote:Op zondag 24 juli 2011 00:33 schreef Etsu het volgende:
Kaasrolletje, die broden bovenin aan de linkerkant, ZIJN OOK FAKE
Gister ook al gehad maar Maandag kan het wel weerquote:Op zondag 24 juli 2011 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kapsalon?
[..]
Probeer een beetje te genieten van je vakantie.Tot over een aantal weken.
Kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kaasrol springt op dit moment van een brug..
Hebben ze turkse bakkers in schoorl?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]Voor mij is het een week of twee geleden. De laatste tijd ben ik meer van de pizza, zelfgemaakte pizza.
Ik overweeg het wel ja, ik heb die troep jarenlang lekker gevonden (op die ene die naar kots smaakte na)quote:Op zondag 24 juli 2011 00:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kaasrol springt op dit moment van een brug..
Nohquote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik overweeg het wel ja, ik heb die troep jarenlang lekker gevonden (op die ene die naar kots smaakte na)EN NU ZIJN ZE DUS NEP
Ik betwijfel het, het is zo'n klein gatquote:Op zondag 24 juli 2011 00:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kom daar nooit. Er vast wel iets te vinden.
Bolusquote:
Schaam je diep!quote:Op zondag 24 juli 2011 00:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, het is zo'n klein gat
En ik heb al DRIE WEKEN geen kapsalon gehad
Eitjequote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Ah, het wekelijkse pittig kort kapsel is weer geopend in KLB.
Maak daar maar dagelijks van.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Ah, het wekelijkse pittig kort kapsel is weer geopend in KLB.
Ja, vooral nu het vakantie is.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maak daar maar dagelijks van.
Die wou ik net posten, waarvoor dankquote:Op zondag 24 juli 2011 00:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Komt ongetwijfeld deze foto langs:
[ afbeelding ]
Reefteefie!quote:Op zondag 24 juli 2011 00:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Deze vind ik ook wel echt enorm prachtig:
[ afbeelding ]
Kort, maar niet pittig genoeg.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een zwak voor vrouwen.quote:
Zou bewerken met een honkbalknuppel.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet ik weet maar kan de verleiding niet weerstaan.quote:
gewoon vergeten en je focussen op jezelf of op mannenquote:Op zondag 24 juli 2011 00:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik weet ik weet maar kan de verleiding niet weerstaan.
Dan moet ik dus mijn afspraakje met een meisje ook afbellen?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:45 schreef Etsu het volgende:
Het is moeilijk, ik weet het, maar probeer het! Je kan het, Joostie.
Hmm, voor de laatste keer mag het doorgaan.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:46 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dan moet ik dus mijn afspraakje met een meisje ook afbellen?
Ik ken nog wel een gay vriend kijken of hij mij kan bekeren om van mij zelf te houden op een platonische wijze.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, voor de laatste keer mag het doorgaan.Maar daarna wel afkicken hoor.
Precies. Jij snapt me.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:48 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een gay vriend kijken of hij mij kan bekeren om van mij zelf te houden op een platonische wijze.
Wel besturingssysteem.quote:
Apple OSX, lekker simpel.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Tering, ik ben geïnstalleerd in bed duh.
En mijn handen zijn droog BWAH.
Je handen zijn droog omdat..?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Tering, ik ben geïnstalleerd in bed duh.
En mijn handen zijn droog BWAH.
Voor jou wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mannen
Jordy![]()
Sander
Hero.. Ben jij een man of niet?
Gast je vergeet iemand.!quote:Op zondag 24 juli 2011 00:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mannen
Jordy![]()
Sander
Hero.. Ben jij een man of niet?
Komende week ga ik bij hem pitten denk ik.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:53 schreef Flitskikker het volgende:
Hero, wanneer ga je Sander weer meeten?
Nee ik moest er aan denken door jou.quote:
Je vergeet Jordy.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Komende week ga ik bij hem pitten denk ik.
[..]
Nee ik moest er aan denken door jou.
ETSU![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar ik heb jou om dat voor me te doen.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je vergeet Jordy.Dat jong verdient ook hartjes.
JORDY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb jou om dat voor me te doen.
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:57 schreef Etsu het volgende:
bohh, ik word opgewonden om wat suus tegen me zei op msn net
Alleen mij nog.. komopquote:Op zondag 24 juli 2011 00:58 schreef Etsu het volgende:
Jullie zullen iemand anders moeten vinden die jullie oprechte hartjes wil geven.
Ik vind je niet lief meer Etsu. Na al die zware tijden in EXA-SC die we hebben doorstaan.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:58 schreef Etsu het volgende:
Jullie zullen iemand anders moeten vinden die jullie oprechte hartjes wil geven.
Wat dan? Deel het met ons!quote:Op zondag 24 juli 2011 00:57 schreef Etsu het volgende:
bohh, ik word opgewonden om wat suus tegen me zei op msn net
het spijt me joostie, maar aan jordy heb ik mijn handen vol en tja.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik vind je niet lief meer Etsu. Na al die zware tijden in EXA-SC die we hebben doorstaan.
quote:Op zondag 24 juli 2011 01:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben heel lief, leuk en aardig en Etsu is mijn favorietste persoon vd wereld!v
quote:Op zondag 24 juli 2011 01:01 schreef Kaasrol het volgende:
En ik kan niet slapen, dat boek van die Noorse gek is veel te interessant
ETSU WAAR STA IK IN JE ADORATIE
Veel aandacht is tegenwoordig digitaal maar er gaat niets boven face to face aandacht.quote:
BOH 1/2 AUGUSTUS IS DE GROTE DAG OM MEZELF TE BEWIJZENquote:Op zondag 24 juli 2011 01:01 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Veel aandacht is tegenwoordig digitaal maar er gaat niets boven face to face aandacht.
Mensen diequote:Op zondag 24 juli 2011 01:01 schreef Etsu het volgende:
Mensen die geilen op aandacht van iemand op het web.
Mensen die erom vragen.
Mensen die geen digitale aandacht geven aan mensen die anders voor een trein springen!quote:Op zondag 24 juli 2011 01:01 schreef Etsu het volgende:
Mensen die erom vragen.
Je vergeet er eentje: aandacht van Etsu.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:01 schreef Etsu het volgende:
Mensen die erom vragen.
Ik zei je toch dat ik het zou doen, ik had je nog gewaarschuwdquote:Op zondag 24 juli 2011 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen die pal voor andermans neus gaan staan en 'ROGIER' roepen.
Hihiquote:Op zondag 24 juli 2011 01:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zei je toch dat ik het zou doen, ik had je nog gewaarschuwd
Een man van zijn woord.!quote:Op zondag 24 juli 2011 01:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zei je toch dat ik het zou doen, ik had je nog gewaarschuwd
Een man van mijn hartquote:
Taal purist.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 01:05 schreef samthegreat5 het volgende:
Niet slagen
Wat praat jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb al 2 diploma's
![]()
Waarom sta ik daartussen?quote:Op zondag 24 juli 2011 01:04 schreef Etsu het volgende:
Tegen jezelf praten.
Mensen die mij haten
Ezell
Ezel
Dieren
Dierentuin
Blijdorp
Rotterdam
Zuid-Holland
Nederland
oke genoeg gebash
quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 01:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je vergeet er eentje: aandacht van Etsu.Dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt mee, 8:15 gaat mn wekker.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga naar bed mens je moet morgen vroeg op
Jijquote:Op zondag 24 juli 2011 01:07 schreef Joosterd het volgende:
Vrouwen
Frustratie
Blijdorp
Pijnboompitten
Granaatappels
Computerprobleem
Etsu
Duitsland
slecht weer
Geen platonische relaties
Niet moet zijn
quote:Op zondag 24 juli 2011 01:04 schreef Etsu het volgende:
Tegen jezelf praten.
Mensen die mij haten
Ezell
Ezel
Dieren
Dierentuin
Blijdorp
Rotterdam
Zuid-Holland
Nederland
oke genoeg gebash
Je weet wel dat Kaasrol door dat fakebrood zichzelf van het leven heeft beroofd!quote:Op zondag 24 juli 2011 01:07 schreef Etsu het volgende:
MENSEN, ik ga mn bed maar eens opzoekenwant 9 uur opstaan om verdomme tot 6 uur fakebrood te snijden en te bakken
adios
Lijkt mijn huis wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
Internet dat wegvalt omdat de muren hier dikker dan die van een atoombunker zijn
Arme Kaasrolletje.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je weet wel dat Kaasrol door dat fakebrood zichzelf van het leven heeft beroofd!
kauwgomkauwen meisje!quote:Op zondag 24 juli 2011 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet zeker, dat mn oor mn dood wordt in het vliegtuig... Hij zit 'dicht', godver wat een ellende.
Mijn huis is van beton.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wonen jullie allebei in een ondergrondse bunker met muren van 2 meter dik lood?
Nee, vakantiehuisquote:Op zondag 24 juli 2011 01:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wonen jullie allebei in een ondergrondse bunker met muren van 2 meter dik lood?
Die van de appie hier waren anders veel lekkerder. WAREN ZEG IK JA. MIJN LIEFDE VOOR CROISSANTS WAT DOE JEquote:Op zondag 24 juli 2011 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Arme Kaasrolletje.Ik heb het met die jongen te doen.
EN HIJ WAS NOG WEL ZO VERLIEFD OP MIJN CROISSANTJES
Appie in Gouda.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, vakantiehuis
[..]
Die van de appie hier waren anders veel lekkerder. WAREN ZEG IK JA. MIJN LIEFDE VOOR CROISSANTS WAT DOE JE
Kleine, van binnen weke croissants.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Appie in Gouda.![]()
Albert Heijn XL in Alexandrium.
Geen kaasrollen?quote:Op zondag 24 juli 2011 01:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga morgen kaasbollen eten boh boh boh. En poffertjes misschien ook nog wel boh boh boh.En nu ga ik want ik ben moe. Dus ik ga naar Marks BO spelletje kijken.
Toedels.![]()
![]()
Het is toch niet mijn schuld dat ze zo eruit zien?quote:
BO spelletje? Wat doet ie?quote:Op zondag 24 juli 2011 01:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga morgen kaasbollen eten boh boh boh. En poffertjes misschien ook nog wel boh boh boh.En nu ga ik want ik ben moe. Dus ik ga naar Marks BO spelletje kijken.
Toedels.![]()
![]()
Jouw moederquote:Op zondag 24 juli 2011 01:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee die heeft mijn moeder niet gekocht!
Mijn moeder.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jouw moeder
Koopt kaasbollen ipv kaasrollen
Hoe kan het dan dat ze in Gouda groter en beter zijn? Geef je fabrikant maar weer de schuldquote:Op zondag 24 juli 2011 01:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is toch niet mijn schuld dat ze zo eruit zien?WE KRIJGEN ZE ZO BINNEN
kleiner zelfs, want het gaat uitzetten in de oven
Soms zie je mensen echt kapot gaan en rood worden van de pijn en de druk op de oren.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hehe je had me moeten zien twee jaar geleden![]()
hielp niet echt
Hoezo?quote:
Ah zo. Ik heb nog nooit gevlogenquote:
ja daar val ik onder, kutoorquote:Op zondag 24 juli 2011 01:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Soms zie je mensen echt kapot gaan en rood worden van de pijn en de druk op de oren.
Dat idee heb ik nietquote:
Niets bijzonders inderdaad alleen opstijgen landen is ander dan het OV.quote:
Het uitzicht niet!quote:Op zondag 24 juli 2011 01:16 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niets bijzonders inderdaad alleen opstijgen landen is ander dan het OV.
Puik plan.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:17 schreef samthegreat5 het volgende:
nou zullen we het dan maar vol maken?
Ja ok.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het uitzicht niet!
Maar als het topic dicht is ga ik echt gr gr
tl;drquote:Op zondag 24 juli 2011 01:18 schreef Kaasrol het volgende:
Ik wil jullie alleen dit nog even meedelen: https://docs.google.com/a(...)zVIpeK6s9-j0&ndplr=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |