quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:54 schreef Warren het volgende:
[..]
Ja, maar als het verplichte dingen zijn, moet je dan niet op een bepaald tijdstip aanwezig zijn? Dus stel ik ben dagstudent, kan ik dan mijn "verplichte" deel ook 's avonds doen?
Maareh.. geen avondcolleges? Psycholgie is toch ook in deeltijd in Leiden? Die hoorcolleges zijn altijd 's avonds? Tenminste, ik heb een tijdje rechten gedaan, en daar waren de hoorcolleges + werkgroepen samengevoegd en 's avonds aangeboden.
En daarna? Daar is toch nog niets over bekend?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zolang je er niet een hebt afgerond hebt, geldt er het lage tarief...
Die kun je krijgen nadat je je machtiging voor het collegegeld hebt ingeleverd en officieel bent ingeschreven. Dus uiteraard.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:32 schreef Yreal het volgende:
Even een vraagje, je kan zo;n bewijs van betaling krijgen als je in delen je collegegeld betaalt?
Ja, want dan heb je als het goed is, aan de uni een machtiging gegeven voor de rest van het bedrag. Dus heb je in feite al betaalt.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:32 schreef Yreal het volgende:
Even een vraagje, je kan zo;n bewijs van betaling krijgen als je in delen je collegegeld betaalt?
Leg de situatie ff uit dan..quote:Op zondag 31 juli 2011 11:13 schreef Warren het volgende:
Ja, maar volgens Leiden is het bachelordiploma gehaald als ik alle studiepunten heb behaald en dit in Usis is geregistreerd.
Ik dacht dat het diploma is behaald als je het ook fysiek in handen hebt (dus na het aanvragen en uitreiken). Dat is een groot verschil.
Als antwoord op jouw eerste vraag: In de regeling van de link die je zelf geeft staat dat je het diploma behaald moet hebben. Het gaat daarbij om de datum die op het diploma staat. Maar jij hebt jouw B-diploma niet aangevraagd, dus je hebt op dit moment geen B-diploma gehaald....quote:Op zondag 31 juli 2011 11:47 schreef Warren het volgende:
Ik heb dit jaar al mijn studiepunten voor de bachelor rechten gehaald ( ik heb echter nog geen diploma aangevraagd). Ik ben ondertussen ook weer eens uitgeloot voor geneeskunde. Nu wilde ik psychologie en economie combineren, maar ik ben bang dat het niet gaat lukken.
Voor psychologie kom ik in aanmerking voor het lage tarief ( http://studenten.leidenun(...)iding-2011-2012.html ). Ik moet dus het gereduceerde instellingsgeld betalen, dat gelijk is aan het wettelijke collgegeld.
Maar, nu kan ik dus niet 2 studies tegen 1.713 euro doen want ik krijg geen bewijs van collegegeld betaald.
Misschien heb je gelijk ja. Ik kan mijn diploma aanvraag nog één jaar uitstellen. Bij het Plexus zeiden zij echter dat het juist ging om het behalen van het aantal punten, en niet het fysiek in handen hebben van het diploma. Het is dus nog niet vastgesteld wat wordt verstaan onder het "behaald hebben van het diploma".quote:Op zondag 31 juli 2011 12:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Als antwoord op jouw eerste vraag: In de regeling van de link die je zelf geeft staat dat je het diploma behaald moet hebben. Het gaat daarbij om de datum die op het diploma staat. Maar jij hebt jouw B-diploma niet aangevraagd, dus je hebt op dit moment geen B-diploma gehaald....
(moet nu ff zwemmen kijken)
Goede tip, alleen woon ik echt een pokke end weg van Tilburg.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:53 schreef GlowMouse het volgende:
Ga naar Tilburg, waar je beide studies kunt volgen en dat bewijs niet nodig hebt.
Dat zou kunnen, maar als Leiden het geruduceerde instellingsgeld in rekening brengt, dan kan ik volgens mij niet meerdere studies aan verschillende universiteiten doen tegen één collegegetarief.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zou je niet psychologie in Leiden kunnen doen, samen met B-Rechten in Leiden (waar je niets aan hoeft te doen) en dan tegelijkertijd Economie ergens anders?
Ik zie niet waarom je dan geen BBC zou kunnen krijgen....
Zoals ik het begrijp:quote:Op zondag 31 juli 2011 12:15 schreef Warren het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk ja. Ik kan mijn diploma aanvraag nog één jaar uitstellen. Bij het Plexus zeiden zij echter dat het juist ging om het behalen van het aantal punten, en niet het fysiek in handen hebben van het diploma. Het is dus nog niet vastgesteld wat wordt verstaan onder het "behaald hebben van het diploma".
Het is allemaal erg onduidelijk.
Aanvragen is niet nodig, hij wordt automatisch aangemaakt en dan wordt geregistreerd dat je bachelor bent. Wat je het beste kunt doen is mailen/bellen dat je niet wilt dat het diploma al wordt aangemaakt.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Als antwoord op jouw eerste vraag: In de regeling van de link die je zelf geeft staat dat je het diploma behaald moet hebben. Het gaat daarbij om de datum die op het diploma staat. Maar jij hebt jouw B-diploma niet aangevraagd, dus je hebt op dit moment geen B-diploma gehaald....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |