quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:54 schreef Warren het volgende:
[..]
Ja, maar als het verplichte dingen zijn, moet je dan niet op een bepaald tijdstip aanwezig zijn? Dus stel ik ben dagstudent, kan ik dan mijn "verplichte" deel ook 's avonds doen?
Maareh.. geen avondcolleges? Psycholgie is toch ook in deeltijd in Leiden? Die hoorcolleges zijn altijd 's avonds? Tenminste, ik heb een tijdje rechten gedaan, en daar waren de hoorcolleges + werkgroepen samengevoegd en 's avonds aangeboden.
En daarna? Daar is toch nog niets over bekend?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zolang je er niet een hebt afgerond hebt, geldt er het lage tarief...
Die kun je krijgen nadat je je machtiging voor het collegegeld hebt ingeleverd en officieel bent ingeschreven. Dus uiteraard.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:32 schreef Yreal het volgende:
Even een vraagje, je kan zo;n bewijs van betaling krijgen als je in delen je collegegeld betaalt?
Ja, want dan heb je als het goed is, aan de uni een machtiging gegeven voor de rest van het bedrag. Dus heb je in feite al betaalt.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:32 schreef Yreal het volgende:
Even een vraagje, je kan zo;n bewijs van betaling krijgen als je in delen je collegegeld betaalt?
Leg de situatie ff uit dan..quote:Op zondag 31 juli 2011 11:13 schreef Warren het volgende:
Ja, maar volgens Leiden is het bachelordiploma gehaald als ik alle studiepunten heb behaald en dit in Usis is geregistreerd.
Ik dacht dat het diploma is behaald als je het ook fysiek in handen hebt (dus na het aanvragen en uitreiken). Dat is een groot verschil.
Als antwoord op jouw eerste vraag: In de regeling van de link die je zelf geeft staat dat je het diploma behaald moet hebben. Het gaat daarbij om de datum die op het diploma staat. Maar jij hebt jouw B-diploma niet aangevraagd, dus je hebt op dit moment geen B-diploma gehaald....quote:Op zondag 31 juli 2011 11:47 schreef Warren het volgende: