Op de VU is het eerste jaar hetzelfde van criminologie en politicologie, dus hoef je maar 3 jaar 2 studies tegelijk te doenquote:Op zondag 4 december 2005 19:57 schreef Sud het volgende:
Wie van jullie doen hier 2 (of meer) studies tegelijk, welke en waar? Is het een beetje te doen om het te combineren? Hoe lossen jullie dat op met colleges/tentamen die samenvallen?
Verhalen mensen
Ik overweeg om criminologie naast politicologie te doen.
Lijkt me wel, kunstgeschiedenis zal niet al te veel contacturen kennen denk ik. Misschien dat je wat in de knel komt met veel leeswerk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Schopje, ik begin in september aan de educatieve Masteropleiding Engels in Utrecht, en heb het plan in m'n hoofd om dan aan de bachelor van Kunstgeschiedenis te beginnen. Zou dat haalbaar zijn?
Dat kan hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Schopje, ik begin in september aan de educatieve Masteropleiding Engels in Utrecht, en heb het plan in m'n hoofd om dan aan de bachelor van Kunstgeschiedenis te beginnen. Zou dat haalbaar zijn?
Ken zelf mensen die rechten + filosofie doen. FIlosofie heeft weinig contacturen en het komt voornamelijk neer op leeswerk. Het is maar net of je genoeg vrije tijd en discipline hebt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:04 schreef --Davidoff-- het volgende:
Ik doe nu Rechten (voltijd) in Nijmegen. Ben eerstejaars en de kans is heel reëel dat ik aan het einde van het jaar mijn propedeuse behaal. Ik overweeg filosofie als tweede (voltijd) studie zijn er fokkers die mij ongeveer een indicatie kunnen geven hoeveel tijd ik dan kwijt ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |