Hmm, die mannen ken ik niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Een virtueel voetstuk dames. In onze hoofden.
We verliezen soms het besef dat jullie ook maar mensen zijn. En geen fantastische onbereikbare wezens.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zonde, ik had je wel over de tafel willen gooien
Jij kent gewoon de verkeerde mannen danquote:
Wie weet komt er dan wat initiatief uit jouquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welja, rub it in, why don't you.
Ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij kent gewoon de verkeerde mannen dan
Daar kan alleen maar ellende van komenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wie weet komt er dan wat initiatief uit jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ander voer gevenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:56 schreef missbehavin het volgende:
Godver, die pup blijft maar van zich af ruften, ieuw..
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
Ik ben niet bang voor alle vrouwen ik ben niet bang voor mama.
Hmm, dan doet jouw mama iets verkeerd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Zoals?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar kan alleen maar ellende van komen
Als je aanbeden wil worden door mannen zit je op Fok! goedquote:
Jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, dan doet jouw mama iets verkeerd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
dat had je nou niet letterlijk moeten zeggen.. dalijk gaat dat lastig vrouwvolk zich er nog naar gedragen ookquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je aanbeden wil worden door mannen zit je op Fok! goed
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja
Dat is geen excuus hoor, als het er op aankomt is die van mij echt wel bang voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Zodra er een vrouw in een topic verschijnt doet de helft van de fokkers zijn broek al uit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar fok mannen tellen toch niet, ik wil een echte manquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak genoeg bang geweest voor mijn moeder.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is geen excuus hoor, als het er op aankomt is die van mij echt wel bang voor me.
Mijn ego wat doe je?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar fok mannen tellen toch niet, ik wil een echte man
dan scoor je dus nog lager op de schaalquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn ego wat doe je?
Oh ja ik was een knul laat maar.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:07 schreef clevy het volgende:
[..]
dan scoor je dus nog lager op de schaal
Je bent geen echte man als je lul 30 cm telt?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar fok mannen tellen toch niet, ik wil een echte man
En terecht. Hell hath no fury as a mommy scornedquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak genoeg bang geweest voor mijn moeder.
Als die vrouw boos.
Ik ben allochtoon ik heb 40.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je bent geen echte man als je lul 30 cm telt?
Lieverd, jij bent zo jong, dat zou echt ranzig zijn....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn ego wat doe je?
Oh ja ik was een knul laat maar.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je bent geen echte man als je lul 30 cm telt?
ach.. waar ligt de grensquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lieverd, jij bent zo jong, dat zou echt ranzig zijn....
Boven de 18 zullen we het maar houden.quote:
Voor mij ver daarboven, hallo, het gupje is 17quote:
Ms helpt voodoo?quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje.... ik heb wel wat met tettenquote:
o ligt het daaraan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
De leuke mannen zie jou gewoon over het hoofd
voor zo'n oude vrouw zeker ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor mij ver daarboven, hallo, het gupje is 17
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of jouw naakte lichaam, misschien dat ie dan wat groter wordt
Go get her tiger.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:15 schreef clevy het volgende:
[..]
voor zo'n oude vrouw zeker ja.
maar was meer egocentrisch aan t denken over de semi sociale interactie van gisteren met een jonge vrouw..
Past dan mooi bij de film op veronica ....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind het anders net 2 aliens lijken
zo ver ik het snap (usually not much) is het bezet en stuitert t alle kanten op op red bull enzo.. zo'n nachtbrakertje kan ik toch niet bijhouden. het flirt gedrag zal alleen tbv de horeca klandizie zijn.quote:
Ja precies, de helft van mijn leeftijd is me wat te gortig..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:15 schreef clevy het volgende:
[..]
voor zo'n oude vrouw zeker ja.
maar was meer egocentrisch aan t denken over de semi sociale interactie van gisteren met een jonge vrouw..
Hmm, 21... kan netquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:18 schreef -Engel- het volgende:
Als ik mijn ouders zou na doen, kan 14 jaar jonger best. Het is alleen niet legaal
Kan prima toch mensen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:18 schreef -Engel- het volgende:
Als ik mijn ouders zou na doen, kan 14 jaar jonger best. Het is alleen niet legaal
ach.. t speelt wat door m'n gedachten dat ze leuk reageerde, lief lachte en zo. waar t hart vol van is loopt de mond van over. maar zoveel valt er niet over te vertellenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies, de helft van mijn leeftijd is me wat te gortig..![]()
En je wilt overduidelijk uitweiden over die jonge vrouw, ik hap wel, vertel.
Maar ze is dus bezet begrijp ik? Dat is jammer...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:19 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. t speelt wat door m'n gedachten dat ze leuk reageerde, lief lachte en zo. waar t hart vol van is loopt de mond van over. maar zoveel valt er niet over te vertellen
Hoe oud ben jij dan engeltje?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het niet kan ... het mag alleen niet (volgens mij)
dat begrijp ik ook.. en is zeker jammer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ze is dus bezet begrijp ik? Dat is jammer...
Bij 16 mag je losquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
31... -14 dan zit je op 17 ... mag volgens mij nog net niet
Wou het net zeggen.quote:
Jawel toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
31... -14 dan zit je op 17 ... mag volgens mij nog net niet
oe dat biedt perspectiefquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:22 schreef ayumu het volgende:
[..]
Bij 16 mag je losen in duitsland zelfs bij 14 kwam ik gisteren achter.
Het mag wel.quote:
Ik hou ook wel van jong belegenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oe dat bie4dt perspectief
ik hou wel van jongspreekt een echte puma
yup bevestigd, t heeft een schoonmoeder..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ze is dus bezet begrijp ik? Dat is jammer...
maar wel om je schattigheid?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:24 schreef -Engel- het volgende:
ik sta niet bekend om mijn wijsheid.....
Oh in dat geval...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:24 schreef -Engel- het volgende:
ik sta niet bekend om mijn wijsheid.....
Tja, dan houdt het een beetje op he...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:24 schreef clevy het volgende:
[..]
yup bevestigd, t heeft een schoonmoeder..
Slaap lekker snuit. Wel vroeg man, half 12 op een zaterdag...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Whehe, stelletje... ik ga slapendromen enzo
Ja, er is geen wulpse vrouw die van mijn diensten gebruik wil maken, dus dan spaar ik mijn energie voor laterquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Slaap lekker snuit. Wel vroeg man, half 12 op een zaterdag...
Tuurlijk niet.... tenzij het een hele grote sterke gast is.... of er moet toch een erecode bestaanquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, dan houdt het een beetje op he...
Die grote gast hoeft er toch niets van te weten?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.... tenzij het een hele grote sterke gast is.... of er moet toch een erecode bestaan
Nee... ik denk aan het moment dat ie er achter komtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:29 schreef ayumu het volgende:
[..]
Die grote gast hoeft er toch niets van te weten?Wat niet weet wat niet deert.
Hard rennen en vooral niet struikelenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik denk aan het moment dat ie er achter komt
Laat mij nou nog een beetje geloof in de mensheid hebbenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.... tenzij het een hele grote sterke gast is.... of er moet toch een erecode bestaan
as usualquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, dan houdt het een beetje op he...
ben geen hardloper, dat zijn doodlopersquote:
In de kledingkast probleem opgelostquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:31 schreef clevy het volgende:
[..]
as usual
[..]
ben geen hardloper, dat zijn doodlopers
Mag best.... niet zinvol, maar mag bestquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:31 schreef missbehavin het volgende:
Laat mij nou nog een beetje geloof in de mensheid hebben
wat ben jij naargeestig vandaag, ben je zachtaardiger gewend. of misschien was dat slechts een illusie. ik word die met de minuut armerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mag best.... niet zinvol, maar mag best
Naargeestig... komt door de film denk ik... kan ik slecht tegen..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef clevy het volgende:
[..]
wat ben jij naargeestig vandaag, ben je zachtaardiger gewend. of misschien was dat slechts een illusie. ik word die met de minuut armer
Ik vind het een fijn ideequote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mag best.... niet zinvol, maar mag best
Hee... dat is mijn tekst....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:43 schreef ayumu het volgende:
Zucht hoe sommige mannen je aanspreken op profielensites
hoe dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:43 schreef ayumu het volgende:
Neuken?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:43 schreef ayumu het volgende:
Nee helemaal niet leuk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hee... dat is mijn tekst....
... maar zijn het leuke mannen of mwah mwah
quote:
Nee benaderen ze je zo bedoel ik?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:49 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik weet niet heel zeker of jij dat wilt kon wel eens vervelend uitpakken
Slaap ze! En het leven is altijd zinvol!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:49 schreef clevy het volgende:
blergh... ik ga maar maffen.. morgen nog meer dan genoeg k*tklusjes op t programma in t zinloze leven.
Gewoon melden dat je elke dag wakker wordt met een goede ODOL!quote:
Uhm iets ander volgorde:quote:
Rolfquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon melden dat je elke dag wakker wordt met een goede ODOL!
Wtf?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:53 schreef ayumu het volgende:
[..]
Uhm iets ander volgorde:
Hey! Pics?
Stats? maat van je penis gewicht etc
Bevalt dat zeggen ze neuken?
En ik zeg altijd nee of als ze voor stats vragen reageer ik niet want
ik weet waar het op uitdraait
Ik heb daar ook altijd zo'n last van.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon melden dat je elke dag wakker wordt met een goede ODOL!
Mannen he heerlijk subtiel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:53 schreef ayumu het volgende:
[..]
Uhm iets ander volgorde:
Hey! Pics?
Stats? maat van je penis gewicht etc
Bevalt dat zeggen ze neuken?
En ik zeg altijd nee of als ze voor stats vragen reageer ik niet want
ik weet waar het op uitdraait
Dat zijn wel heel veel gevoelens.quote:
Ïk word echt oudquote:
quote:
Inderdaad de mooie tijd dat meisjes nog stom waren.quote:
Dat zijn we nog steeds hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad de mooie tijd dat meisjes nog stom waren.
O ja?quote:
Oh ja, hoezo?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:04 schreef ayumu het volgende:
[..]
Jammer dat ik daar niet de voorkeur in heb anders was ik al getrouwd geweest
Och een dame in kwestie vond mij zeer aantrekkelijk en ze was aardig hoor enkel helaas, Ben ik een homoquote:
Dat zegt nog niets over trouwen hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 00:09 schreef ayumu het volgende:
[..]
Och een dame in kwestie vond mij zeer aantrekkelijk en ze was aardig hoor enkel helaas, Ben ik een homo
misschien is het familie van tijnquote:Op zondag 24 juli 2011 00:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zegt nog niets over trouwen hoor
Dat wou ze heel graag met mijquote:Op zondag 24 juli 2011 00:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zegt nog niets over trouwen hoor
Wat zei jij over mijn tijntje?quote:
Maar wou jij wel met haar trouwen als je een hetero was?quote:
quote:
Tja...quote:
Ja 100% zeker alleen ze is dood auto ongelukquote:Op zondag 24 juli 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wou jij wel met haar trouwen als je een hetero was?
is het retardsavond vandaag ofzo?quote:
quote:
ik ook niet...quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:26 schreef ArTiC het volgende:
nou...dan ga ik maar eens in bed liggen met mijn penis
dag retards
Slaap zequote:
wat ben jij er vroeg bijquote:
ola senor, que pasar?quote:
Whatquote:
jij begon met een spaanse groet.. niet dat mijn spaanse woordenschat heel groot is maar een beetje lukt wel.quote:
Spezzquote:
Tsja niet veelquote:Op zondag 24 juli 2011 13:05 schreef clevy het volgende:
[..]
jij begon met een spaanse groet.. niet dat mijn spaanse woordenschat heel groot is maar een beetje lukt wel.
ik zei alleen maar 'hallo meneer, wat gebeurt er (hoe gaat ie)'
incl mogelijke spelfouten
ik neem aan dat je 'moed' bedoelt, en dat 'moet' je soms hebben.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja niet veelprobeer moet te verzamelen om de strijk te gaan doen
quote:
ai.. de stier gaat vast mijn spelling corrigerenquote:
Het is teveel om aan te beginnen. Het is nooit een straf om een buitenlandse taal niet machtig te zijn, maar als je het gebruikt, doe het dan wel goed (of check het online ff), zou ik zeggen.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:35 schreef clevy het volgende:
[..]
ai.. de stier gaat vast mijn spelling corrigeren
Ik ga ook zo aan de slagquote:Op zondag 24 juli 2011 13:31 schreef clevy het volgende:
[..]
ik neem aan dat je 'moed' bedoelt, en dat 'moet' je soms hebben.
ah.. dat heb ik opgegeven.
ben al blij dat de benedenverdieping gepoetst is voor het bezoek van vanmiddag.
ben ook druk aan t werk in de tuin (behalve nu met de regen) en kan maar op een plaats tegelijk werken
Goodluck en als je klaar bent ben je hier ook van harte welkom hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 13:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga ook zo aan de slagWish me luck
Wat heb jij er voor over dat ik kom strijken?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:38 schreef ayumu het volgende:
[..]
Goodluck en als je klaar bent ben je hier ook van harte welkom hoorStrijken is nou niet echt mijn ding
ben dan ook niets machtig.. nooit verder gekomen dan les 6 van de luistercursusquote:Op zondag 24 juli 2011 13:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is teveel om aan te beginnen. Het is nooit een straf om een buitenlandse taal niet machtig te zijn, maar als je het gebruikt, doe het dan wel goed (of check het online ff), zou ik zeggen.
Ruim voldoende om er koffie te kunnen bestellenquote:Op zondag 24 juli 2011 13:41 schreef clevy het volgende:
[..]
ben dan ook niets machtig.. nooit verder gekomen dan les 6 van de luistercursus
perdon, no tengo dollares, donde esta el hotel? gracias
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb jij er voor over dat ik kom strijken?
euh.. dit is 'singles' dus of er mist iets of je wil moeders inschakelen voor je was?quote:
Ik zie het probleem nietquote:Op zondag 24 juli 2011 13:53 schreef clevy het volgende:
[..]
euh.. dit is 'singles' dus of er mist iets of je wil moeders inschakelen voor je was?
heej chocobeestje.. lekker uitgeslapen?quote:
Met deze:quote:Op zondag 24 juli 2011 13:41 schreef clevy het volgende:
[..]
ben dan ook niets machtig.. nooit verder gekomen dan les 6 van de luistercursus
perdon, no tengo dollares, donde esta el hotel? gracias
zenuwen?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:02 schreef CherryLips het volgende:
Nee, heb de hele nacht liggen woelen, net zoals gisteren
Kamilliethee wil bij mij nog wel eens helpen.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Darmen zijn al een tijdje van slag.
darmen van slag kan oorzaak zijn van zenuwenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Darmen zijn al een tijdje van slag.
Ja dat snap ik, maar ik denk eerder dat het door combinatie druk + stress + moe komt. En de McDonalds van donderdagquote:Op zondag 24 juli 2011 14:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
darmen van slag kan oorzaak zijn van zenuwen
Hoe moeten wij nou weten wat jij wilt?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben weer huizen aan het kijken. Godsamme wat jeukt het om een eigen keet te hebben. Maar nu komt het: wil ik een tussenwoning met veel ruimte, maar zónder garage, of een 2-onder-1-kap die qua inhoud aanzienlijk kleiner is maar wel een garage heeft en een veel grotere tuin? Tussenwoning is goed onderhouden en mooie keuken/badkamer/rolluiken/etc, de andere waarschijnlijk niet (geen foto's)...
Damn wat VET!quote:
En zijn moeder maar schelden waar haar pannen zijnquote:
Hehehequote:Op zondag 24 juli 2011 14:51 schreef ayumu het volgende:
[..]
En zijn moeder maar schelden waar haar pannen zijnHet is wel ontzettend cool hoor!
Weet het zelf ook niet, had gehoopt dat jullie zouden kunnen helpenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe moeten wij nou weten wat jij wilt?
* Spezza19 heeft een knalblauwe autoquote:Op zondag 24 juli 2011 15:00 schreef Bartholomeus het volgende:
Waarom kopen we met z'n allen alleen nog zwarte grijze en witte auto's? Ik wil een knalblauwe
Metallic.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:00 schreef Bartholomeus het volgende:
Waarom kopen we met z'n allen alleen nog zwarte grijze en witte auto's? Ik wil een knalblauwe
Ik vind dat zo vet he, een kleur die lekker opvalt. Stukken beter dan al die eenheidsworstenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[me=Spezza19] heeft een knalblauwe auto
[/me]
Duh.quote:
Ik bedoel metallic blauw.quote:
Niks mis met Tungsten Silverquote:
Heb je daar op Malta wat aan?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks mis met Tungsten Silver![]()
[ afbeelding ]
Staan 40 blauwe Tourings te koop hoor op bmw.nlquote:Op zondag 24 juli 2011 15:09 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik wil dus een BMW 3-serie station. Want hond in de toekomst enzo. En dat zijn dus allemaal ex-lease bakken of ex-demo's en die zijn dus állemaal zwart, grijs of wit
1 keer het gas intrappen en je rijd aan de andere kant van het eiland de zee inquote:Op zondag 24 juli 2011 15:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je daar op Malta wat aan?
en ja het topic is nog open
HI Maltaman
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:16 schreef -Engel- het volgende:
cheerleaderfilmpjes.... ja daar word ik ook erg blij van...![]()
![]()
Go girls
![]()
Hehehe dat bedoel ikquote:Op zondag 24 juli 2011 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
1 keer het gas intrappen en je rijd aan de andere kant van het eiland de zee in![]()
Hey -Engel-
ja fijn nog meer werkquote:Op zondag 24 juli 2011 15:22 schreef Barbusse het volgende:
En omdat het zo druk is op het werk gaan we lekker pokeren
Wij hebben hier dan ook geen cheerleaders hequote:
We hebben een Equote:Op zondag 24 juli 2011 15:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat kon..... maar ik word al bang als ik een salto moet maken....
Er bestaat regenkleding he?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
Wat een pleurisweer.
Net even snel 't paard verzorgd en na het terug fietsen nat tot op het bot.
Weet je hoe a-seksueel een regenpak staatquote:
Dat dusquote:Op zondag 24 juli 2011 15:14 schreef Spezza19 het volgende:
[ [url=]afbeelding[/url] ]
[..]
Staan 40 blauwe Tourings te koop hoor op bmw.nl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wel nat van 't zweet. Dan heb ik liever de regenquote:
Alleen geen 320d ED Touring in die kleurquote:Op zondag 24 juli 2011 15:14 schreef Spezza19 het volgende:
[ [url=]afbeelding[/url] ]
[..]
Staan 40 blauwe Tourings te koop hoor op bmw.nl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stralende zon hier, vanochtend nog eventjes wezen zwemmen!quote:Op zondag 24 juli 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar wel nat van 't zweet. Dan heb ik liever de regen.
Wat fijn voor je.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stralende zon hier, vanochtend nog eventjes wezen zwemmen!
Gedeelde smart is halve smart, hier is het ook ontzettend schijtweerquote:
Dat dacht ikquote:
Ach, overal is 't schijtweer. Gelukkig heb ik vakantie, hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 16:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart, hier is het ook ontzettend schijtweer
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:14 schreef Spezza19 het volgende:
Niks mis met een beetje regen...
Dat gezeik altijd op het weer.... regent het, dan willen we zon, schijnt de zon, dan is het weer te warm...
Ik zeik niet hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 16:14 schreef Spezza19 het volgende:
Dat gezeik altijd op het weer.... regent het, dan willen we zon, schijnt de zon, dan is het weer te warm...
Jij niet... maar je bent dan ook geen echte Hollander....quote:
Met een beetje niet nee. Het regent al de hele dag.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:14 schreef Spezza19 het volgende:
Hij weet niet eens meer wat regen is, dus dat telt niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij niet... maar je bent dan ook geen echte Hollander....
Ach, ik vermaak mijzelf wel hoor.... ik laat mij niet tegenhouden door het weer wat dat betreft...quote:Op zondag 24 juli 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met een beetje niet nee. Het regent al de hele dag.
Ik ook niet, hoor.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ik vermaak mijzelf wel hoor.... ik laat mij niet tegenhouden door het weer wat dat betreft...
Misschien slechts voor een kwart, maar toch ben ik Nederlanderquote:Op zondag 24 juli 2011 16:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij niet... maar je bent dan ook geen echte Hollander....
Zo slecht is mijn geheugen nou ook weer niet, Samzzquote:Op zondag 24 juli 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij weet niet eens meer wat regen is, dus dat telt niet.
Ja en?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien slechts voor een kwart, maar toch ben ik Nederlander![]()
[..]
Zo slecht is mijn geheugen nou ook weer niet, SamzzBovendien was ik in februari nog in NL.
Ja, en?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien slechts voor een kwart, maar toch ben ik Nederlander![]()
[..]
Zo slecht is mijn geheugen nou ook weer niet, SamzzBovendien was ik in februari nog in NL.
quote:
Wat zitten jullie in zure muts-modus zegquote:
Ach ja..... lekker laten gaan....quote:Op zondag 24 juli 2011 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Wat zitten jullie in zure muts-modus zeg
Hihiquote:Op zondag 24 juli 2011 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Helemaal nietquote:Op zondag 24 juli 2011 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Dat zeker. Heb komende week maar 3 daagjes werk.quote:
Euh, watte?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik ben hartstikke vrolijk.
Tenminste, voor zover dat kan als je nog een behoorlijk bedrag aan geld moet krijgen van iemand.
Vooral onthouden: Dit is Singles, hier mag je nooit zeurenquote:
Nou ja, wat er staat hequote:
Van zoiets zou ik dus wel redelijk chagerijnig worden....quote:Op zondag 24 juli 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, wat er staat he. Ik wacht al twee maanden
. Jeeej!
En behoorlijk bedrag is natuurlijk ook relatief, ik overdrijf wat. Maar 't gaat om 70+ euro.
Dat ben ik dus ook welquote:Op zondag 24 juli 2011 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van zoiets zou ik dus wel redelijk chagerijnig worden....
* Spezza19 leent daarom zulke bedragen ook niet meer uit... sowieso, ook kleine bedragen niet....quote:Op zondag 24 juli 2011 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van zoiets zou ik dus wel redelijk chagerijnig worden....
Wie heeft het over uitlenen?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[me=Spezza19] leent daarom zulke bedragen ook niet meer uit... sowieso, ook kleine bedragen niet....
[/me]
Dan maar "gierig" gevonden worden
Mja, zelfde geldt voor verkopen of wat dan ook.... gewoon direct betalenquote:
Ik heb er ook wel van geleerd.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:38 schreef ayumu het volgende:
[..]
In ieder geval heb ik een hekel als ik om me geld moet bedelen, No way hosay no no!
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel van geleerd.. Maar goed, ik, goed gelovig als ik ben, ging er vanuit dat iemand kan betalen als diegene een opdracht geeft.
.
Dat is niet goedgelovigheid, dat is een vrij normale verwachting.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel van geleerd.. Maar goed, ik, goed gelovig als ik ben, ging er vanuit dat iemand kan betalen als diegene een opdracht geeft.
.
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is niet goedgelovigheid, dat is een vrij normale verwachting.
Het is gewoon onbeleefd al betaald de persoon desnoods in delen terug dat is toch het minimale wat je kan verwachten.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook.. Kijk, ik kan er best begrip voor opbrengen als er wat gebeurt. Maar ik vind dit echt te gek worden...
Als het 15 euro was geweest, dan had ik 't laten zitten en de opdracht voor wat anders gebruikt. Maar dit bedrag is gewoon te groot...
Ach, je kan als particulier ook gewoon een incassobureau inschakelen...quote:Op zondag 24 juli 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook.. Kijk, ik kan er best begrip voor opbrengen als er wat gebeurt. Maar ik vind dit echt te gek worden...
Als het 15 euro was geweest, dan had ik 't laten zitten en de opdracht voor wat anders gebruikt. Maar dit bedrag is gewoon te groot...
Dat dus. Ik kan me best voorstellen dat je even het geld niet hebt. Maar betaal dan terug wat je kunt missen. Wel zo netjes.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:46 schreef ayumu het volgende:
[..]
Het is gewoon onbeleefd al betaald de persoon desnoods in delen terug dat is toch het minimale wat je kan verwachten.
Je hebt al 'geleverd'?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het product nog wel thuis liggen, maar het is wel al goedgekeurd en ze was er ontzettend blij mee.quote:
Ja, ik weet het. Ik heb vrijdag een mail gestuurd met alle gegevens, nogmaals. Nog geen reactie gehad. Ik ga er maandag weer achteraan.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, je kan als particulier ook gewoon een incassobureau inschakelen...
Al die moeite die je er voor moet doen om je geld te krijgenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik heb vrijdag een mail gestuurd met alle gegevens, nogmaals. Nog geen reactie gehad. Ik ga er maandag weer achteraan..
Ze zal er best ontzettend blij mee zijn. Met het betalen is ze wat minder blij klaarblijkelijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het product nog wel thuis liggen, maar het is wel al goedgekeurd en ze was er ontzettend blij mee.
Nou, dat merk ik.
Joh...quote:Op zondag 24 juli 2011 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zal er best ontzettend blij mee zijn. Met het betalen is ze wat minder blij klaarblijkelijk.
Gourmetten vanavond dus mag het snel avond wordenquote:
Oeh das wel errug lekker!quote:Op zondag 24 juli 2011 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gourmetten vanavond dus mag het snel avond worden
Gigolo?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, vertel eens. Wat moet ik als midden-twintiger doen om én een mooi huis én een dikke auto te kunnen kopen?
De lotto winnen.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, vertel eens. Wat moet ik als midden-twintiger doen om én een mooi huis én een dikke auto te kunnen kopen?
Geen idee, maar als je het weet vertel dan ff hoe het moet, dan kan ik dat ook eens proberenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Een (goedbetaalde) baan zoeken?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Te kleine piem0l.quote:
De kans dat je wint is bizar klein, het investeren in loten is dan ook euh... erg risicovolquote:
Heb ik al, daarom ookquote:
Tja, dan doe je toch iets verkeerdquote:Op zondag 24 juli 2011 17:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Te kleine piem0l.
[..]
De kans dat je wint is bizar klein, het investeren in loten is dan ook euh... erg risicovol
[..]
Heb ik al, daarom ook
Je kan ook pogen geen belasting meer te betalen, maar dat is ook zo watquote:Op zondag 24 juli 2011 17:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Te kleine piem0l.
[..]
De kans dat je wint is bizar klein, het investeren in loten is dan ook euh... erg risicovol
[..]
Heb ik al, daarom ook
Of zogenaamd heel veel kindertjes hebben op papier...quote:Op zondag 24 juli 2011 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook pogen geen belasting meer te betalen, maar dat is ook zo wat.
Geen excessieve schulden, het leven moet leuk blijvenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:02 schreef Spezza19 het volgende:
Je kan natuurlijk altijd fraude plegen met je inkomensgegevens en daarmee proberen een hypotheek en een dikke lening te krijgen.
De staat duldt geen concurrentie, dus dat is geen optiequote:Op zondag 24 juli 2011 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook pogen geen belasting meer te betalen, maar dat is ook zo wat.
Wat doe jij moeilijk, zegquote:Op zondag 24 juli 2011 17:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geen excessieve schulden, het leven moet leuk blijven
[..]
De staat duldt geen concurrentie, dus dat is geen optie
Geweldig huis en een leasebak van de zaakquote:Op zondag 24 juli 2011 17:05 schreef Bartholomeus het volgende:
Maargoed, ik wil dus een huis kopen, en m'n auto is ook binnen het jaar ofzo aan vervanging toe. De keuze is dus óf een mooi huis en een niet zo heul geweldige auto, of een niet zo heel geweldig huis en een geweldige auto.
Of kijken waar je voor weinig geld een mooi huis kan kopen.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:05 schreef Bartholomeus het volgende:
Maargoed, ik wil dus een huis kopen, en m'n auto is ook binnen het jaar ofzo aan vervanging toe. De keuze is dus óf een mooi huis en een niet zo heul geweldige auto, of een niet zo heel geweldig huis en een geweldige auto.
Mja maar ik wil voorlopig nog geen auto van de zaak. Zoontje van de baas enzo, denk niet dat het door de collega's zo geaccepteerd gaat worden. Vooral ook omdat ik dan (buiten pa) de enige zou zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geweldig huis en een leasebak van de zaak.
Lelystad.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of kijken waar je voor weinig geld een mooi huis kan kopen.
Lelystad bijvoorbeeld....
Ik wil in mijn dorrupie wonen, en nergens andersquote:Op zondag 24 juli 2011 17:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En wat als de ware nu ergens anders wil wonen?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wil in mijn dorrupie wonen, en nergens anders![]()
Het huis is meer lange termijn, dus ik ga maar even voor de minder geweldige auto. De dikke 6-pitter diesel moet nog maar een paar jaartjes wachten
Mooie huizen in Lelystad?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan is zij de ware nietquote:Op zondag 24 juli 2011 17:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als de ware nu ergens anders wil wonen?
Misschien moet je er eerst eens komen kijken voordat je dat soort domme opmerkingen plaatst....quote:
Jammer voor jou dusquote:
Drugs dealen?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:58 schreef Bartholomeus het volgende:
quote:
Mja.... 't is een optie...... but noes.... dat zou ik niet gaan doen als ik een huis zou willen kopen...quote:
Nu doe je net of ik nooit in Lelystad ben geweest. Dat is een foute aanname.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien moet je er eerst eens komen kijken voordat je dat soort domme opmerkingen plaatst....
Mja, minder fout dan jouw opmerking....quote:Op zondag 24 juli 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu doe je net of ik nooit in Lelystad ben geweest. Dat is een foute aanname.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |