Hmm, die mannen ken ik niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Een virtueel voetstuk dames. In onze hoofden.
We verliezen soms het besef dat jullie ook maar mensen zijn. En geen fantastische onbereikbare wezens.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zonde, ik had je wel over de tafel willen gooien
Jij kent gewoon de verkeerde mannen danquote:
Wie weet komt er dan wat initiatief uit jouquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welja, rub it in, why don't you.
Ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij kent gewoon de verkeerde mannen dan
Daar kan alleen maar ellende van komenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wie weet komt er dan wat initiatief uit jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ander voer gevenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:56 schreef missbehavin het volgende:
Godver, die pup blijft maar van zich af ruften, ieuw..
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
Ik ben niet bang voor alle vrouwen ik ben niet bang voor mama.
Hmm, dan doet jouw mama iets verkeerd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Zoals?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar kan alleen maar ellende van komen
Als je aanbeden wil worden door mannen zit je op Fok! goedquote:
Jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, dan doet jouw mama iets verkeerd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
dat had je nou niet letterlijk moeten zeggen.. dalijk gaat dat lastig vrouwvolk zich er nog naar gedragen ookquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je aanbeden wil worden door mannen zit je op Fok! goed
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja
Dat is geen excuus hoor, als het er op aankomt is die van mij echt wel bang voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Zodra er een vrouw in een topic verschijnt doet de helft van de fokkers zijn broek al uit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar fok mannen tellen toch niet, ik wil een echte manquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak genoeg bang geweest voor mijn moeder.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is geen excuus hoor, als het er op aankomt is die van mij echt wel bang voor me.
Mijn ego wat doe je?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar fok mannen tellen toch niet, ik wil een echte man
dan scoor je dus nog lager op de schaalquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn ego wat doe je?
Oh ja ik was een knul laat maar.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:07 schreef clevy het volgende:
[..]
dan scoor je dus nog lager op de schaal
Je bent geen echte man als je lul 30 cm telt?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar fok mannen tellen toch niet, ik wil een echte man
En terecht. Hell hath no fury as a mommy scornedquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak genoeg bang geweest voor mijn moeder.
Als die vrouw boos.
Ik ben allochtoon ik heb 40.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je bent geen echte man als je lul 30 cm telt?
Lieverd, jij bent zo jong, dat zou echt ranzig zijn....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn ego wat doe je?
Oh ja ik was een knul laat maar.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je bent geen echte man als je lul 30 cm telt?
ach.. waar ligt de grensquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lieverd, jij bent zo jong, dat zou echt ranzig zijn....
Boven de 18 zullen we het maar houden.quote:
Voor mij ver daarboven, hallo, het gupje is 17quote:
Ms helpt voodoo?quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje.... ik heb wel wat met tettenquote:
o ligt het daaraan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
De leuke mannen zie jou gewoon over het hoofd
voor zo'n oude vrouw zeker ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor mij ver daarboven, hallo, het gupje is 17
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of jouw naakte lichaam, misschien dat ie dan wat groter wordt
Go get her tiger.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:15 schreef clevy het volgende:
[..]
voor zo'n oude vrouw zeker ja.
maar was meer egocentrisch aan t denken over de semi sociale interactie van gisteren met een jonge vrouw..
Past dan mooi bij de film op veronica ....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind het anders net 2 aliens lijken
zo ver ik het snap (usually not much) is het bezet en stuitert t alle kanten op op red bull enzo.. zo'n nachtbrakertje kan ik toch niet bijhouden. het flirt gedrag zal alleen tbv de horeca klandizie zijn.quote:
Ja precies, de helft van mijn leeftijd is me wat te gortig..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:15 schreef clevy het volgende:
[..]
voor zo'n oude vrouw zeker ja.
maar was meer egocentrisch aan t denken over de semi sociale interactie van gisteren met een jonge vrouw..
Hmm, 21... kan netquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:18 schreef -Engel- het volgende:
Als ik mijn ouders zou na doen, kan 14 jaar jonger best. Het is alleen niet legaal
Kan prima toch mensen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:18 schreef -Engel- het volgende:
Als ik mijn ouders zou na doen, kan 14 jaar jonger best. Het is alleen niet legaal
ach.. t speelt wat door m'n gedachten dat ze leuk reageerde, lief lachte en zo. waar t hart vol van is loopt de mond van over. maar zoveel valt er niet over te vertellenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies, de helft van mijn leeftijd is me wat te gortig..![]()
En je wilt overduidelijk uitweiden over die jonge vrouw, ik hap wel, vertel.
Maar ze is dus bezet begrijp ik? Dat is jammer...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:19 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. t speelt wat door m'n gedachten dat ze leuk reageerde, lief lachte en zo. waar t hart vol van is loopt de mond van over. maar zoveel valt er niet over te vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |