Mwa, volgens mij lezen de me meeste mensen vooral uit nieuwsgierigheid de stukjes over zijn persoonlijke leven.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:03 schreef Chooselife het volgende:
Ik vind het trouwens zeer onverstandig dat dit gepubliceerd is. Dit is potentieel werk om opgepakt te worden door volgelingen en/of sympathisanten. Natuurlijk uit rechts-extremistische hoek. En het werkt christenfundementalisme in de hand. Ik begrijp niet dat dit monster nog een podium geboden wordt door dit manifest nog even openbaar te maken. Erg gevaarlijk.
Dat wis je niet meer uit, eenmaal op het internet betekent altijd op het internet. Het duveltje is uit het doosje.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:10 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Men moest er eens bij stilstaan dat het een potentiele martelaar is voor andere ontheemden/psychopaten. Overheden moeten alle sporen en alle woorden van dit monster dmv een media-code volledig uitwissen.
Ik vrees voor verheerlijking van deze idioot. Genoeg andere idioten. Blijkt wel uit incidenten in Nederland recentelijk, als in Alphen en Apeldoorn.
Het is een verontrustend stuk. Ik vind het tamelijk beangstigend dat een intelligente vent met een -zoals dat nu lijkt- vrij normaal even, tot zoiets in staat is.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:11 schreef Gulo het volgende:
[..]
Mwa, volgens mij lezen de me meeste mensen vooral uit nieuwsgierigheid de stukjes over zijn persoonlijke leven.
Ik heb het idee dat er minder interesse is voor zijn politieke these en zijn interpretatie van de Europese geschiedenis in relatie met de islam.
Het is wachten op cultivering en verafgoding, op van die prachtige fora als stormfront.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:11 schreef Gulo het volgende:
[..]
Mwa, volgens mij lezen de me meeste mensen vooral uit nieuwsgierigheid de stukjes over zijn persoonlijke leven.
Ik heb het idee dat er minder interesse is voor zijn politieke these en zijn interpretatie van de Europese geschiedenis in relatie met de islam.
of de NVUquote:Op zondag 24 juli 2011 12:17 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Het is wachten op cultivering en verafgoding, op van die prachtige fora als stormfront.
Tristan is anders ook zo gestoord als een deur, die werkte aan het herschrijven van de bijbelquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je kunt niet zeggen dat het een nietszeggende kneus als Tristan was.
Stormfront een pro-Israel persoon verafgoden? Ze haten Wilders daar toch ook?quote:Op zondag 24 juli 2011 12:17 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Het is wachten op cultivering en verafgoding, op van die prachtige fora als stormfront.
Ik heb geen idee wat hen beweegt. Ik weet niets van rechts-extremisme. Ik vind het een domme, onaantrekkelijke overtuiging. En meestal populair bij verschoppelingen, dommekrachten en andere ontheemden die zich door eenvoud laten kenmerken. De patiënten van professor Lombroso zullen er ook op gestemd hebben.quote:
Ik weet het niet. Nog nóóit op gelezen.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:19 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Stormfront een pro-Israel persoon verafgoden? Ze haten Wilders daar toch ook?
Alsof iemand binnen extreem rechts het nog met elkaar eens is tegenwoordig..quote:Op zondag 24 juli 2011 12:19 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Weet ik nog nietquote:Op zondag 24 juli 2011 12:20 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hen beweegt. Ik weet niets van rechts-extremisme. Ik vind het een domme, onaantrekkelijke overtuiging. En meestal populair bij verschoppelingen, dommekrachten en andere ontheemden die zich door eenvoud laten kenmerken. De patiënten van professor Lombroso zullen er ook op gestemd hebben.
Dat is wat mij ook inviel toen ik zijn filmpje bekeek. Die man is nog méér van plan. Ik vind het maar een griezelig idee.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:42 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat hij er op rekent om straks vanuit zijn cel via internet alsnog door te kunnen bouwen aan zijn wereldomvattende nieuwe orde.
Jij hebt het dus totaal niet begrepen. In zijn ogen zijn deze 'onschuldige tieners' category A en B traitors.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:33 schreef Montagui het volgende:
Bekruipt me meer en meer het gevoel alsof hij zichzelf een soort messias vind. Zo gepland, zo uitgedacht, zowat tot in de details alles en iedereen proberen te bespelen en te overtuigen van zijn gelijk. Niet gek dan, dat hij bekend en alles wil vertellen.
Alleen jammer voor hem dat hij ONSCHULDIGE TIENERS heeft uitgekozen om zijn punt te maken. Dat is onbegrijpelijk gezien vanuit het uitgangspunt dat hij een plan had voor een bepaald doel. Doordat hij nu -deze- slachtoffers heeft gemaakt schiet hij zijn doel (wat dat dan ook precies mag zijn) m.i. helemaal voorbij en komt hij meer over als een narcist met grootheidswaanzin.
Als je manifest gelezen zou hebben zo je zien dat hij een hekel heeft nazi's. (hij was ook nogal pro-joods en vond dat Europa Israel veel meer zou moeten steunen). (het typische PVV-geluid dus eigenlijk).quote:Op zondag 24 juli 2011 12:17 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Eventjes misschien, hij verwachte het niet te overleven en anders toch binnen een paar jaar kanker te krijgen van alle chemische poeder zooi waar ie mee heeft lopen kutten.quote:Op zondag 24 juli 2011 09:42 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat hij er op rekent om straks vanuit zijn cel via internet alsnog door te kunnen bouwen aan zijn wereldomvattende nieuwe orde.
Niets. Stormfront is een verzamelplek van "extremisten" waar zo'n maniftest wel eens in de smaak zou kunnen vallen. Ik haalde het aan als willekeurig voorbeeld. Heb er zelf nog nooit op gekeken.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:22 schreef Gulo het volgende:
[..]
Als je manifest gelezen zou hebben zo je zien dat hij een hekel heeft nazi's. (hij was ook nogal pro-joods en vond dat Europa Israel veel meer zou moeten steunen). (het typische PVV-geluid dus eigenlijk).
Ik heb net even stormfront bekeken en daar is bepaald geen sprake van verafgoding. Sterker nog, hij wordt grotendeels weggehoond.
Waar haal je die bewering dus vandaan?
Heb daar rond de verkiezingen eens wat gelezen en het is een beetje 50-50. De steun aan Israel wordt niet echt gewaardeerd maar een groot deel wil daar nog wel over heen stappen.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:19 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Klopt. Net zoals de NVU niets van Wilders/Israel moet hebben.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:19 schreef apple_pie het volgende:
[..]
hij gaf zichzelf 5% kans om zn 'missie' te volbrengen zonder te sterven (waar dat percentage vandaan komt mag joost weten) kwam gisternacht voorbij in 1 van de andere topics.Dat een knight geen angst mag hebben om te sterven maakt ze alleen maar sterker en blabla komt ook eindeloos terug in dat document. (dat maakt je volgens hem gemotiveerder als de politiemachten.. daarnaast deed ie ook nog vanalles om betere bescherming, wapens en conditie te hebben als politie agenten)quote:Op zondag 24 juli 2011 12:23 schreef MouzurX het volgende:
Ik denk dat hij het wel verwachtte te overleven. iig de aanslag zelf.
Op het forum voor de vrijheid (vooral PVV-hoek qua bezoekers) zaten wel een paar figuren die het toch eigenlijk maar niet zo erg vonden...quote:Op zondag 24 juli 2011 12:23 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Niets. Stormfront is een verzamelplek van "extremisten" waar zo'n maniftest wel eens in de smaak zou kunnen vallen. Ik haalde het aan als willekeurig voorbeeld. Heb er zelf nog nooit op gekeken.
Laten we stormfront vervangen door [insert ander discussieforum voor extremistische types].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |