Over wie gaat dit?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:53 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:dnelissen twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 22:50:06Misschien is een column te kort om zaken op te schrijven en moet ik maar eens een boek schrijven om de hypocriet te breken!!! reageer retweet
twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 23:10:33@dnelissen Heb de discussie helaas gemist, maar ik ben ook allesbehalve fan van Andy Schleck! Onsympathieke renner... reageer retweet
Ik zag het ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:13 schreef Veerboot het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 23:10:33@dnelissen Heb de discussie helaas gemist, maar ik ben ook allesbehalve fan van Andy Schleck! Onsympathieke renner... reageer retweet
twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 10:00:57Hoop dat Schleck-broertjes het Parijse podium niet gaan halen. Wat een onbeleefde, bijna onbeschofte types. #tourdujour reageer retweet
Sassi trainde Contador niet eenstwitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 19:41:59Indrukwekkende persconferentie Contador! Hij zat in tranen aan tafel toen het ging over zijn in december overleden trainer Aldo Sassi... reageer retweet
twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 28-05-2011 om 10:59:16Groot sportman, maar ook enorm saai en vaak onvriendelijk. Waarom lees ik dat nooit terug als het over van der Sar gaat. Ik gun het 'm niet! reageer retweet
twitter:MarcelMaijer twitterde op donderdag 02-06-2011 om 10:22:58Edgar Davids in RvC van Ajax? Dat moet een grap zijn... Heb die man nog nooit op een zinnige opmerking kunnen betrappen! reageer retweet
www.tourdujour.nl zou volgens de aflevering ge-update worden met deze uitzending(?)quote:Op zondag 24 juli 2011 00:26 schreef Pranjicc het volgende:
Pff, het staat weer eens niet niet op RTL Gemist. Iemand MP4?
Huh, hoe bedoel je? Via die link kun je hem ook niet terugkijken.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:27 schreef wdn het volgende:
[..]
www.tourdujour.nl zou volgens de aflevering ge-update worden met deze uitzending(?)
Is er niet als t niet op rtlgemist staat. Afwachten dus voordat we 'm kunnen pakken.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:26 schreef Pranjicc het volgende:
Pff, het staat weer eens niet niet op RTL Gemist. Iemand MP4?
Okéquote:Op zondag 24 juli 2011 00:33 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Is er niet als t niet op rtlgemist staat. Afwachten dus voordat we 'm kunnen pakken.
Wat heeft hij uitgehaald dan?quote:Op zondag 24 juli 2011 01:13 schreef Pranjicc het volgende:
Het zou me niets verbazen als ze die aflevering expres niet online zetten als ik zo lees wat Danny heeft uitgehaald.
Dat dusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:00 schreef Marcoss het volgende:
Of Schleck is de vader van één van de kinderen van Voigt
Dit komt vast voorbij in RTL Boulevard straks.
Zat die laatst niet in het publiek?quote:
Wellicht heeft Irene een treffende Gert Jakobs-imitatie in huis, je weet het niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 03:02 schreef maril het volgende:
Ik bedenk me wel dat Carlo en Irene dit programma na kunnen doen met Carlo als Danny Nelissen.
Dit zou zomaar kunnen, de moeder van Jan Smit deed ze ook treffend.quote:Op zondag 24 juli 2011 03:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wellicht heeft Irene een treffende Gert Jakobs-imitatie in huis, je weet het niet.
Dat is van één jaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
De deelnemers aan de Amstel Curacau Race waren:
[..]
Zeg het maar jongens
Alsof dat soort dingen altijd algemeen bekend zijn bij pers en publiek.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:56 schreef Ambrosius het volgende:
En Danny is de enige op de wereld die dit weet? Moet toch allang algemeen bekend zijn..
Als Danny en Leo het al weten...quote:Op zondag 24 juli 2011 11:15 schreef groenen het volgende:
[..]
Alsof dat soort dingen altijd algemeen bekend zijn bij pers en publiek.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |