Vooral de gemotiveerde sluitposts in middeleeuws Nederlands.quote:
Jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:58 schreef Duvel het volgende:
Dus omdat jullie niet veel op je werk kunnen/mogen FOK!ken, zoeken jullie er iemand bij die dat wel mag?
Nee hoor, maar het is wel fijn als die ongeveer 8 uurtjes per dag ook een beetje bezet zijn (het 3e modje hoeft niet heel de dag online te wezen, dat is nou ook weer overdreven) en wij ons niet de tering moeten bijlezen in de avondquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:04 schreef Duvel het volgende:
Wat is het probleem dan overdag? De meeste mensen werken toch, ontspoort het zo vaak?
Ik kom nooit in dit subforum, zag het toevallig bij actieve topics.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Slotje. De nieuwe mod is gevonden
Men zoekt een uitkeringstrekker, dusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:58 schreef Duvel het volgende:
Dus omdat jullie niet op je werk kunnen/mogen FOK!ken, zoeken jullie er iemand bij die dat wel mag?
Stalkkip dat je er bentquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik kom nooit in dit subforum, zag het toevallig bij actieve topics.
Of iemand die overdag geen flikker te doen heeft op zijn of haar werkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:09 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Men zoekt een uitkeringstrekker, dus
Oy, respect voor een arbeider tijdens de crisis!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Of iemand die overdag geen flikker te doen heeft op zijn of haar werk.
roept u?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Kom je terugquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:21 schreef GizartFRL het volgende:
Wie zou er nou mod willen worden van dit subforum.
Neuh. Alhoewel het een leuke tijd was.quote:
Dat argument heeft nog nooit iemand tegengehouden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:55 schreef Dimens het volgende:
Ik kan wel op internet overdag, maar van die 3 dingen heb ik totaal geen verstand
Zie je het al voor je, een moderator die niet eens verstand heeft van zijn eigen forum?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat argument heeft nog nooit iemand tegengehouden.
nou inderdaadquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:21 schreef GizartFRL het volgende:
Wie zou er nou mod willen worden van dit subforum.
Je kunt beter mod zijn van geen forum.quote:
Daar heb ik ten minste wel tijd voor inderdaadquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je kunt beter mod zijn van geen forum.
Ik ook, waar kan ik solliciteren?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar heb ik ten minste wel tijd voor inderdaad
Helaas, dat gaat voor deze persoon niet opquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Helaas niet. Sowieso heb ik niet de ambitie om moderator te worden.quote:
Ik heb geen zin om hier op in te gaan, want hier is dit topic niet voor bedoeld, maar wat ik wel wil melden is dat er een hoop onwaarheden in je klaagzang staan.quote:
Nee, als Krea blauw wordt, dan is het in R&P....quote:
liever hij dan ik, maar waarom is hij teruggekomen dan?quote:
Hoezo teruggekomen? Hij is/was mod van ELF. Niet van PTA.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:22 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
liever hij dan ik, maar waarom is hij teruggekomen dan?
Oh, sorry, wis ik niequote:Op donderdag 28 juli 2011 18:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoezo teruggekomen? Hij is/was mod van ELF. Niet van PTA.
Nou...quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k heb overdag toch niks te doen en modereren zou 'k best willen, maar dat trollbeleid is gewoon niks voor mij.
Je moet er gewoon een beetje ingroeien joh, een paar weekjes en je hebt voor jezefl dat gevoel welquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:35 schreef Ireyon het volgende:
'k Ga denk toch maar solliciteren maar heb nog wel een vraag: waarom zou ik als moderator dit topic met de kwalitatief hoogstaande openingspost
[..]
open moeten laten, maar moet mooie reportage zoals deze zonder verdere reden gesloten worden?
Je gaat mij vragen stellen over zaken die in mei zijn gebeurd?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:35 schreef Ireyon het volgende:
'k Ga denk toch maar solliciteren maar heb nog wel een vraag: waarom zou ik als moderator dit topic met de kwalitatief hoogstaande openingspost
[..]
open moeten laten, maar moet mooie reportage zoals deze zonder verdere reden gesloten worden?
Als je dat topic over het hoofd hebt gezien, zou ik sowieso niet solliciterenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:21 schreef Anne het volgende:
En om meteen maar nog een draai aan dit topic te geven: Hoe vinden jullie het verder op PTA gaan?
U riep?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Wie dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die is er al 4 jaar geweest, niet zeuren
Alex zelf, hij spoort niet.quote:
Mijn pesoonlijk nooit so opgefallequote:Op donderdag 28 juli 2011 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat. Ik ben dan geen treinenrukker, maar wel een liefhebber
Dan ben jij dus ook geen mod materiaal, dan moet je wel goed op lettenquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn pesoonlijk nooit so opgefalle
Ik ben wel in de speciale Thomas de Locomotief winkel geweest in het grootste spoormuseum ter wereld in York?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:30 schreef blup het volgende:
Heb je ook een foto van thomas de locomotief IRL?
Sickquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben wel in de speciale Thomas de Locomotief winkel geweest in het grootste spoormuseum ter wereld in York?![]()
[ afbeelding ]
I did my timequote:Op donderdag 28 juli 2011 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan ben jij dus ook geen mod materiaal, dan moet je wel goed op letten
Sowieso is het Spoorwegmuseum godsonmogelijk duur, 13,50 voor een kaartjequote:Op donderdag 28 juli 2011 19:36 schreef blup het volgende:
[..]
SickIk heb ooit eens voor me neefje bij de maliebaan wezen kijken, wat is dat speelgoed godsonmogelijk duur zeg.
Probeer het uit zou ik zeggenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:16 schreef DS4 het volgende:
Ik lees hier dat je overdag heerlijk ongestoord kan baggeren, maar dat deze window of opportunity op 2 augustus gaat sluiten...
Ik niet. Ik ben een voorbeeldige user. Altijd lief tegen andere users, geen praatjes, geen vieze plaatjes...quote:
Jij post anders ook wel eens flinke bossen hout!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:21 schreef densmee het volgende:
in pta valt dat inderdaad wel mee, maar wat er allemaal in K&W gepost wordt. daar zitten flinke voorgevels tussen
ja maar dat mag van adsense, wat hij allemaal te voorschijn toverde daar krijgen die amerikaantjes al in bobbel in de broek vanquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij post anders ook wel eens flinke bossen hout!
Nee, echt niet!quote:
Over jou dan, want ik ben een voorbeeldige user...quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:58 schreef Anne het volgende:
Je hebt een note van mij gekregen, ooit. Dat zegt genoeg.
Ik heb het van een welbekende mod: als je ongestraft wil kunnen baggeren moet je zelf maar mod worden.quote:
Linkje naar de user?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb het van een welbekende mod: als je ongestraft wil kunnen baggeren moet je zelf maar mod worden.
Heb ik onthouden!
Mits niet in PTA; veel plezierquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb het van een welbekende mod: als je ongestraft wil kunnen baggeren moet je zelf maar mod worden.
Heb ik onthouden!
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef GizartFRL het volgende:
Mag je als mod ook na 4 jaar je eigen oude posting wissen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ja, een korte modcarriëre, en veel spektakel achter de schermenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dan heb je je mod gevonden dus![]()
![]()
Mod in pta en de rest van fok volbaggeren. Gaat wat worden dit
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, een korte modcarriëre, en veel spektakel achter de schermen
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuurlijk niet.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Hihi. Seriouslyquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:43 schreef Catch_me het volgende:
Kan me niet echt goede users bedenken in PTA die in aanmerking moeten komen behalve Socios
Beste mods,quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:12 schreef Anne het volgende:
[mededeling]
Alle mails zijn trouwens goed aangekomen, ook al hebben jullie geen bevestiging ontvangen.
[/mededeling]
Dank je wel, kusjes terug; Anne vindt het niet erg dat je haar niet wilt zoenenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Beste mods,
Ik heb jullie uitnodiging nog niet ontvangen
Kusjes (niet voor allebei),
Duvel
Gelukkig!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dank je wel, kusjes terug; Anne vindt het niet erg dat je haar niet wilt zoenen
mooiquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:12 schreef Anne het volgende:
[mededeling]
Alle mails zijn trouwens goed aangekomen, ook al hebben jullie geen bevestiging ontvangen.
[/mededeling]
Ja is het nog niet je van het? Je moet ook niet een te goede aannemen he, pure concurrentiequote:Op zondag 31 juli 2011 20:31 schreef Anne het volgende:
Ja hoor, maar schroom niet om nog te reageren.
Hoe meer keus, hoe beter. Meer inzendingen kan nooit kwaad.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja is het nog niet je van het? Je moet ook niet een te goede aannemen he, pure concurrentie
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe meer keus, hoe beter. Meer inzendingen kan nooit kwaad.
En we zijn geen concurrenten van elkaar.
Dan had jij allang veel meer notes gehadquote:Op zondag 31 juli 2011 22:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Niet? Je krijgt toch per slotje en note betaald.
Dat verklaart dat ik zoveel notes heb als voorbeeldige user!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Niet? Je krijgt toch per slotje en note betaald.
Hoeveel?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat verklaart dat ik zoveel notes heb als voorbeeldige user!
Als je op MIJN reactie nog zit te wachten kan je toch niet serieus vol houden dat er al wat geschikts is komen bovendrijvenquote:Op zondag 31 juli 2011 20:31 schreef Anne het volgende:
Ja hoor, maar schroom niet om nog te reageren.
Als ze op ds4 zitten te wachten verwacht ik het einde der tijdenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je op MIJN reactie nog zit te wachten kan je toch niet serieus vol houden dat er al wat geschiktst is komen bovendrijven![]()
Tof.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat jij het bent doe ik er morgen nog één.
Hele subfora zou ik willen noten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:22 schreef Anne het volgende:
Die kan ik overigens ook noten, het topic.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:22 schreef Anne het volgende:
Die kan ik overigens ook noten, het topic.
hebben we al geBBQd ?quote:
Je kunt beter deolitiek in. Hebben voor het 'reces' altijd een gratis bbq aangeboden door de vleeschindustriequote:
nog niks gezien, en als het geen M5 touring is: NEEN!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Die nieuwe BMW is niet genoeg?
geloof me; ik ben geen politiek materiaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je kunt beter deolitiek in. Hebben voor het 'reces' altijd een gratis bbq aangeboden door de vleeschindustrie
je krijgt natuurlijk eerst het stuur en de rest als ik blauw benquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nog niks gezien, en als het geen M5 touring is: NEEN!
no deal, neeeext!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je krijgt natuurlijk eerst het stuur en de rest als ik blauw ben
10 euroquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
10 euro geboden voor eeuwige modrechten zonder verplichtingen mijnerzijds
Jammer zeg, je stond bovenaan onze wishlist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:15 schreef Scorpie het volgende:
Ik kom alleen maar in PTA voor het BMW & Poets topic, en om Fk soms een beetje op stang te jagen. Geen modwaardig iemand dus.
Wel een fucking lekker ijsje. Stel jezelf eens voor, warm weer, en anne heeft een 10 euro ijsje om van te genietenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:15 schreef Anne het volgende:
[..]
10 euro. Daar koop je tegenwoordig 1 ijsje voor.
Je probeert me tot zelfmoord te bewegen he, i can sense itquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Jammer zeg, je stond bovenaan onze wishlist.
Zo'n voorbeeld user als jij... Echt een zwaar verlies dit...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:15 schreef Scorpie het volgende:
Ik kom alleen maar in PTA voor het BMW & Poets topic, en om Fk soms een beetje op stang te jagen. Geen modwaardig iemand dus.
Er zit echt een steekje los menquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je probeert me tot zelfmoord te bewegen he, i can sense it
houdt daarmee je postdiarree op? want dan is dat misschien wel een oplossingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je probeert me tot zelfmoord te bewegen he, i can sense it
Ik ben een kwaliteitsposterquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:03 schreef densmee het volgende:
[..]
houdt daarmee je postdiarree op? want dan is dat misschien wel een oplossing![]()
Ik weet een deal gemaakt, maak mij mod en ik maak het leven van Fk hier op Fok zuur. Jij blij, ik blij. Fk niet zo blij. Iedereen wint.quote:
Ik ben voor. Wil dat wel zien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik weet een deal gemaakt, maak mij mod en ik maak het leven van Fk hier op Fok zuur. Jij blij, ik blij. Fk niet zo blij. Iedereen wint.
Lijkt me enig, scorpie als modquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat laatste lijkt mij een goede voorwaarde voor het modschap.
Ik zie dat ik hevige concurrentie heb, je bent wel erg hard bezig een wit voetje te halen bij de crew he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik ben voor. Wil dat wel zien.
quote:
Ik denk serieus dat ik het beter zou doen dan jij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Lijkt me enig, scorpie als mod
Je zei zelf al dak uit de gratie was bij anne. Da's het enige wat zeer doetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie dat ik hevige concurrentie heb, je bent wel erg hard bezig een wit voetje te halen bij de crew he?
[..]
Denk ik ook. Mij moet je dan ook niet als mod willenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ik het beter zou doen dan jij.
Sd is stiekem best lief.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:48 schreef Scorpie het volgende:
Een vuist op je oog van haar vriend doet meer pijn denk ik zo.
Ja stalken ja. Meestal hebben de stalkers in kwestie het zelf niet door, dat weet ik, maar in dit geval moet ik je toch op je hart drukken wat minder eng over te komen bij de PTA crew.quote:
Ik vind het vrij typisch dat juist jij dit tegen mij zegtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja stalken ja. Meestal hebben de stalkers in kwestie het zelf niet door, dat weet ik, maar in dit geval moet ik je toch op je hart drukken wat minder eng over te komen bij de PTA crew.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:15 schreef Scorpie het volgende:
Ik stel voor dat je van mijn been afgaat. Het begint te vervelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:59 schreef Scorpie het volgende:
Jij denkt dat ik je stalk? Paranoid much?
Open een topic over je frustraties zou ik zeggen. Misschien is ONZ een geschikt subforum? O wachtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je van mijn been afgaat. Het begint te vervelen
usersquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja stalken ja. Meestal hebben de stalkers in kwestie het zelf niet door, dat weet ik, maar in dit geval moet ik je toch op je hart drukken wat minder eng over te komen bij de PTA crew.
ABOquote:
whehehe, ik zie het al voor me, die hond verscheurt het geldquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het geld ligt inmiddels in danny's brievenbus
Er zat een muntje bij. Als ie dat kapot krijgt, dikke respect voor die teckle!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
whehehe, ik zie het al voor me, die hond verscheurt het geld![]()
Uitslag is al bekend in ABO, ik mag alleen nog niet vertellen dat ik het ben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
tijd doden tot uitslag gok ik
Ik krijgs socios door, de stiekemerd!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uitslag is al bekend in ABO, ik mag alleen nog niet vertellen dat ik het ben.
whehehequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uitslag is al bekend in ABO, ik mag alleen nog niet vertellen dat ik het ben.
Zie het als een test.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:48 schreef Peter het volgende:
Is dit het topic om je te diskwalificeren voor het modschap?
Jup, voor kwalificeren ben je nu te laat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:48 schreef Peter het volgende:
Is dit het topic om je te diskwalificeren voor het modschap?
Das inclusief SC-gastenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:36 schreef Sounddragon het volgende:
BBQ met entertainment.
Kan zomaar nog een dagje of wat duren dus
Iedereen die in dit topic heeft gepost wordt het niet he?quote:
qftquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Iedereen die in dit topic heeft gepost wordt het niet he?
Snel even mijn posts verwijderen dan.
ik ben roodquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja. Hier ben je blauw tenminste,
Word IT'er! Dan mag ineens alles onder werktijdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:00 schreef Peter het volgende:
Ik heb een leven en werk overdag![]()
Ik denk dat ik me maar terugtrek
Van m'n baas mag ik niet op FOK! tijdens werktijd.
Nee, ik help echte mensen. Geen nulletjes en ééntjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Word IT'er! Dan mag ineens alles onder werktijd
Wat doe je dan. Het klinkt nu al engquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Nee, ik help echte mensen. Geen nulletjes en ééntjes.
Bij een corporatie.. van het opstellen van huurcontracten tot het inschakelen van aannemers tot het afsluiten van betalingsregelingen tot het voorlichten over het woonruimteverdeelsysteem (mooi scrabblewoord) etc. etc..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wat doe je dan. Het klinkt nu al eng
Een beetje aangebrand en heetgebakerd jahquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zie je m'n kleurtje nog niet dan?
Klinkt nice.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:08 schreef Peter het volgende:
[..]
Bij een corporatie.. van het opstellen van huurcontracten tot het inschakelen van aannemers tot het afsluiten van betalingsregelingen tot het voorlichten over het woonruimteverdeelsysteem (mooi scrabblewoord) etc. etc..
Hmmquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:08 schreef Peter het volgende:
[..]
Bij een corporatie.. van het opstellen van huurcontracten tot het inschakelen van aannemers tot het afsluiten van betalingsregelingen tot het voorlichten over het woonruimteverdeelsysteem (mooi scrabblewoord) etc. etc..
Helaasch, Randstad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm [ afbeelding ] regio Nijmegen/midden/oost Brabant toevallig? dan zie ik serieuze opties
uit de kleren of wat?quote:
Hmm, daar heb ik al een hutje, jammer voor jequote:
not gonna happenquote:
Alle dames zitten nu te soppen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
not gonna happenik ben dan met anderhalf kledingstuk klaar trouwens
![]()
That means youquote:
Pfoeh daar kom ik weer goed weg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
Je zit ook te soppenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Pfoeh daar kom ik weer goed weg.
TMI.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
Geen pics = kom ik goed mee weg, hoef ik niet aan te zien.quote:
HIHIHAHAHOHOROFLLOLquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:16 schreef Peter het volgende:
SC in ABO heren en dame
(neem maar een abonnement als je wil slowchatten dus)
Only for those who are lost whilst posting in PTA, jij dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:16 schreef Peter het volgende:
SC in ABO heren en dame
(neem maar een abonnement als je wil slowchatten dus)
Too much information. Ik vertel je toch ook niet wat ik allemaal wel of niet aan heb nu?quote:
Niet nu, maar zometeen welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Too much information. Ik vertel je toch ook niet wat ik allemaal wel of niet aan heb nu?
Vergeet de lurkers niet!quote:
Niks natuurlijk, weet je hoe warm het hier op zolder is?quote:
Lurkster !quote:
Ben je verbannen naar de zolder?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niks natuurlijk, weet je hoe warm het hier op zolder is?
Ik heb anders geen lurkpostaantalquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lurkers hebben geen recht van spreken; van lurkers worden fora niet groot
Foto's.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niks natuurlijk, weet je hoe warm het hier op zolder is?
quote:
Daar staat ook een computer, met o.a. het fotoarchief (nee, niet dat soort).quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ben je verbannen naar de zolder?
Hoe oud is je kleine nou?quote:
o wee je gebeente.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik zie je wel blauwFeli!
Je moet ff uit en inloggen. Is bekende bug.
johquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje kleurenblind. Nu ik nog eens kijk ben je gewoon zwartig
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik zie je wel blauwFeli!
Je moet ff uit en inloggen. Is bekende bug.
Vier-en-een-half maar al een hele dame ( zegt ze zelf )quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Hoe oud is je kleine nou?
heb het toen wel een beetje gevolgd maar geen idee hoelang geleden dat is
werkelijk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Vier-en-een-half maar al een hele dame ( zegt ze zelf )
Hopelijk welquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
werkelijk?
zo oud al.
kan me die mooie foto's nog wel herinneren van vlak na de geboorte
begint ze je al tegen te spreken?
Ik ben gewoon evil en ik ben bij de eerste ronde keihard uitgehoond door yvonne, sd en anne te samen. Het doet pijn om het erover te hebben, dus ander onderwerp aubquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:19 schreef welkominspace het volgende:
mensen die ipv behulpzaam grappig willen zijn horen dus echt geen mod te worden
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon evil en ik ben bij de eerste ronde keihard uitgehoond door yvonne, sd en anne te samen. Het doet pijn om het erover te hebben, dus ander onderwerp aub
Je moet ze gewoon uitnodigen voor de bbq. Doe nou maarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:32 schreef welkominspace het volgende:
aan dit topic te zien wordt de vacature nog even verlengd vrees ik
geloof dat er nog een tripreport hier rondzwerft van mijn laatste bbq, denk niet dat ze dat aandurvenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon uitnodigen voor de bbq. Doe nou maar
Linkjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
geloof dat er nog een tripreport hier rondzwerft van mijn laatste bbq, denk niet dat ze dat aandurven
weet niet of het hier was maar het was een enorme ramp iigquote:
Als we jou als maatstaf nemen, valt het alles bij elkaar best meequote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:26 schreef welkominspace het volgende:
[..]
werkelijk zulke slechte kandidaten?
Heb er wel ergere blauw zien wordenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als we jou als maatstaf nemen, valt het alles bij elkaar best mee
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:34 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Heb er wel ergere blauw zien worden
* welkominspace wijst naar Sounddragon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |