Vooral de gemotiveerde sluitposts in middeleeuws Nederlands.quote:
Jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:58 schreef Duvel het volgende:
Dus omdat jullie niet veel op je werk kunnen/mogen FOK!ken, zoeken jullie er iemand bij die dat wel mag?
Nee hoor, maar het is wel fijn als die ongeveer 8 uurtjes per dag ook een beetje bezet zijn (het 3e modje hoeft niet heel de dag online te wezen, dat is nou ook weer overdreven) en wij ons niet de tering moeten bijlezen in de avondquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:04 schreef Duvel het volgende:
Wat is het probleem dan overdag? De meeste mensen werken toch, ontspoort het zo vaak?
Ik kom nooit in dit subforum, zag het toevallig bij actieve topics.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Slotje. De nieuwe mod is gevonden
Men zoekt een uitkeringstrekker, dusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:58 schreef Duvel het volgende:
Dus omdat jullie niet op je werk kunnen/mogen FOK!ken, zoeken jullie er iemand bij die dat wel mag?
Stalkkip dat je er bentquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik kom nooit in dit subforum, zag het toevallig bij actieve topics.
Of iemand die overdag geen flikker te doen heeft op zijn of haar werkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:09 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Men zoekt een uitkeringstrekker, dus
Oy, respect voor een arbeider tijdens de crisis!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Of iemand die overdag geen flikker te doen heeft op zijn of haar werk.
roept u?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Of iemand die overdag geen flikker te doen heeft op zijn of haar werk.
Kom je terugquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:21 schreef GizartFRL het volgende:
Wie zou er nou mod willen worden van dit subforum.
Neuh. Alhoewel het een leuke tijd was.quote:
Dat argument heeft nog nooit iemand tegengehouden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:55 schreef Dimens het volgende:
Ik kan wel op internet overdag, maar van die 3 dingen heb ik totaal geen verstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |