Ik hoop het. Duidelijk is wel dat zijn doel geslaagd is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:51 schreef Mishu het volgende:
Of ze komen er achter dat je niks bereikt met een eenmansactie als de rest van een land geweld veroordeeld.
Nu nog niet nee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Euh, ik zeg juist dat de hel *niet* los gaat barsten.
Je zou maar in die onderzeeër zittenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:51 schreef GreatPretender het volgende:
Hij gaf zich direct over toen de politie hem toeriep. Ze gaan nu trouwens met een onderzeeër het water doorzoeken naar evt slachtoffers.
Ze passen wel precies in zijn straatje die "fjordman" files.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:51 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Dat was toch al ontkracht door de sites waar die dude op post? hoewel ik het net op 1vandaag ook voorbij hoorde komen.
Ik heb eens een programma gezien waarin mensen met hun handen de rivierbedding moesten afzoeken naar lichaamsonderdelen van een vermoord zwanger meisje ... dat lijkt me pas verschrikkelijk.quote:
Er zitten wel een paar ware woorden tussen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik was wel benieuwd naar het hoofdredactioneel commentaar van het Reformatorisch Dagblad, dat recent nog de suggestie wekte dat het instorten van een dak in het Twente-stadion zomaar een straf van God zou kunnen zijn.
Ik was wel benieuwd hoe ze omgaan met de terreurdaad van deze Noor, die zichzelf nadrukkelijk als christen heeft ge-uit.
[..]
Daar dachten ze bij de gebeurtenissen in het Twente-stadion toch anders over. Toen stonden ze rap klaar met hun oordeel. Maar nu het overduidelijk een christen is, past ineens bescheidenheid en voorzichtigheid...
Dat is wel een uitzondering als je kijkt naar 'soortgelijke' eenmansactiesquote:
De NS heeft mensen in dienst die dit wekelijks doen. Ze hebben een kistje bij zich en gaan dan resten zoeken van mensen die voor de trein zijn gesproken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb eens een programma gezien waarin mensen met hun handen de rivierbedding moesten afzoeken naar lichaamsonderdelen van een vermoord zwanger meisje ... dat lijkt me pas verschrikkelijk.
Wie doet dat??quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Ah, de Phelpsjes moesten ook even reageren:
http://t.co/MAmaIXW 6/11/08, Norway adopts fag marriage. 7/22/211, God smacks Norway hard. @JensStoltenberg should repeal! #TimesBelongToGod
Zieke mensen zijn het ook.
Inderdaad. Ik ging er al een beetje vanuit dat hij was doodgeschoten of zelfmoord had gepleegd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is wel een uitzondering als je kijkt naar 'soortgelijke' eenmansacties
Dat is een manifest wat hij onderschrijft en kennelijk mede heeft verspreid. Als je het leest.... de tering....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:56 schreef superworm het volgende:
MAar dat document is geschreven door een Brit!
Wat een walgelijke figuren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Ah, de Phelpsjes moesten ook even reageren:
http://t.co/MAmaIXW 6/11/08, Norway adopts fag marriage. 7/22/211, God smacks Norway hard. @JensStoltenberg should repeal! #TimesBelongToGod
Zieke mensen zijn het ook.
Amerikaanse fundi's die op iedereen kankeren. Geen aandacht aanbesteden, doen ze toch bij iedereen.quote:
Wie heeft jou hier moderator gemaakt? Dit is duidelijk geen fotosoep.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:58 schreef timmmmm het volgende:
Dan nog heb ik hier geen zin in foto''s die duidelijk gesoept zijn.
Gelukkig ben ik die types hier nog nooit tegen gekomen. Of nou ja, bijna nooitquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Amerikaanse fundi's die op iedereen kankeren. Geen aandacht aanbesteden, doen ze toch bij iedereen.
Hier staat ook aardig wat leesvoer. http://chromatism.net/fjordman/fjordmanfiles.htmquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is een manifest wat hij onderschrijft en kennelijk mede heeft verspreid. Als je het leest.... de tering....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |