Slaap lekker, ik wens je een regenwater-vrije nacht toequote:Op zondag 24 juli 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga maar eens naar bed. hoop dat ik ondanks de regen kan slapen...
slaap lekker iedereen!
quote:Op zondag 24 juli 2011 12:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer, ik had voor Plage ge-sms't.
hihi geintje hihi
Ik zit te zappen tussen 3fm en BBC Radio 1 en nieuwszenders, te wachten tot m'n zusje en d'r vriend langskomen om te komen eten. Maar heb net een sms'je gekregen dat ze wat later zijn, ze staan op 't viaduct te kijken naar opnames van de New Kids film.quote:
Echt jammer idd, echt tof nummerquote:Op zondag 24 juli 2011 12:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Again.
Helaas moest RHCP MH worden 13.gif
quote:Op zondag 24 juli 2011 12:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit te zappen tussen 3fm en BBC Radio 1 en nieuwszenders, te wachten tot m'n zusje en d'r vriend langskomen om te komen eten. Maar heb net een sms'je gekregen dat ze wat later zijn, ze staan op 't viaduct te kijken naar opnames van de New Kids film.
Ik ook niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog nooit iets van New Kids gezien. (afgezien van Fragmenten in DWDD etc)
Moet de film altijd nog even kijkenquote:Op zondag 24 juli 2011 12:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog nooit iets van New Kids gezien. (afgezien van Fragmenten in DWDD etc)
Ik zeg doen! Ik dacht dat ik het niks aan zou vinden maar die film is geweldigquote:
3fm zit niet in Assen maar zend uit via Hoogezand (100,0)quote:Op zondag 24 juli 2011 14:57 schreef minthy het volgende:
Vandaag zou de mast in Assen toch operationeel zijn? Merk er nog niets van helaas...
er is een mast neergeplant op het kazerneterrein van Assen, ik had begrepen dat die de functie van de mast in Hoogersmilde ging overnemenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
3fm zit niet in Assen maar zend uit via Hoogezand (100,0)
die zendmast is namens KPN Broadcast Services in Assen geplaatst en daar is de NPO geen klant van. NPO is klant van Broadcast Partners.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:47 schreef minthy het volgende:
[..]
er is een mast neergeplant op het kazerneterrein van Assen, ik had begrepen dat die de functie van de mast in Hoogersmilde ging overnemen
En BP gaat niet alsnog een mast neerzetten? Zou mooi bagger zijn, ontvangst blijft hier slechtquote:Op zondag 24 juli 2011 16:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die zendmast is namens KPN Broadcast Services in Assen geplaatst en daar is de NPO geen klant van. NPO is klant van Broadcast Partners.
ze zijn uitgeweken naar Tjerkgaast en Hoogezand en zou nu een volledige dekking moeten hebbenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:57 schreef minthy het volgende:
[..]
En BP gaat niet alsnog een mast neerzetten? Zou mooi bagger zijn, ontvangst blijft hier slecht
helaas... Zeer veel ruis en piraatjes die nu veel sterker zijnquote:Op zondag 24 juli 2011 17:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze zijn uitgeweken naar Tjerkgaast en Hoogezand en zou nu een volledige dekking moeten hebben [ afbeelding ]
waar zit je momenteel?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:07 schreef minthy het volgende:
[..]
helaas... Zeer veel ruis en piraatjes die nu veel sterker zijn
Even een belletje plegen naar Agentschap Telecom wil nog wel eens helpen.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:07 schreef minthy het volgende:
[..]
helaas... Zeer veel ruis en piraatjes die nu veel sterker zijn
in noord- Overijssel (zie twitter/G+ voor plaatsnaam, heb ik hier liever niet staanquote:
dan blijf ik bellen, de complete fm-band wordt erdoor gedomineerd! Veel uit Twente momenteel, zondag is een drukke piratendag blijkbaarquote:Op zondag 24 juli 2011 17:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Even een belletje plegen naar Agentschap Telecom wil nog wel eens helpen.
al 98.9 of 98.4 geprobeerdquote:Op zondag 24 juli 2011 17:15 schreef Pino112 het volgende:
Zelfs de 91.8 van Radio1 kraakt hier.
Kutpiraten.
ik heb de radio maar uit gezet, werd er gek vanquote:Op zondag 24 juli 2011 17:15 schreef Pino112 het volgende:
Kutpiraten.
Ik ben niet eens in de buurt van mn pc, zit mobiel te fokkenquote:Op zondag 24 juli 2011 18:08 schreef ConscienceNL het volgende:
Of je luistert gewoon via de stream, omdat je toch al voor de pc zit...
http://shoutcast.omroep.nl:8104/listen.plsquote:Op zondag 24 juli 2011 18:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben niet eens in de buurt van mn pc, zit mobiel te fokken
dan zit ik wel heel erg snel aan het limiet van de fupquote:Op zondag 24 juli 2011 18:56 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
http://shoutcast.omroep.nl:8104/listen.pls
Of de 3FM App.
Die kaart is nogal optimistisch hoor, vooral qua vervangzenders. De 96.8 zend bijv. nog steeds uit op lager vermogen...quote:Op zondag 24 juli 2011 17:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze zijn uitgeweken naar Tjerkgaast en Hoogezand en zou nu een volledige dekking moeten hebben [ afbeelding ]
Radio 1 kan ik perfect ontvangen. Helaas is BNR naar de Palestijnen in IJmuidenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:15 schreef Pino112 het volgende:
Kutpiraten.
daarom staat er ook een I bij.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die kaart is nogal optimistisch hoor, vooral qua vervangzenders. De 96.8 zend bijv. nog steeds uit op lager vermogen...
Hoe lang is die kerel al in Nederland?quote:
Komt vaak terug.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe lang is die kerel al in Nederland?
Of komt hij vaak terug?
quote:
ditquote:
SPOILER: niet geschikt voor kleine kindjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
ditOch... Moet dat nu ook al gecensureerd worden door foto-uploaders?? TriestSPOILER: niet geschikt voor kleine kindjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
lockerz doet moeilijk daarom moet je ook moby gebruiken.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Och... Moet dat nu ook al gecensureerd worden door foto-uploaders?? Triest
Waarom doen ze zo moeilijk? Het is maar een neptiet, ziet er ook totaal niet echt uitquote:Op zondag 24 juli 2011 21:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
lockerz doet moeilijk daarom moet je ook moby gebruiken.
hun software detecteert nou eenmaal dat het een tiet is.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom doen ze zo moeilijk? Het is maar een neptiet, ziet er ook totaal niet echt uit
Persoonlijk vind ik het een tikkie overdreven, ik zie wel meer vleeswaar langszeilen over Twitterquote:Op zondag 24 juli 2011 21:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hun software detecteert nou eenmaal dat het een tiet is.
Ik moet lachen om het woord tietdetector nu.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hun software detecteert nou eenmaal dat het een tiet is.
eens maar ieder website heeft een crew met zijn eigen ideeën. Moby komt uit NL (Amsterdam) en dat merk je op dit front.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het een tikkie overdreven, ik zie wel meer vleeswaar langszeilen over Twitter
Amerikanen he.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
lockerz doet moeilijk daarom moet je ook moby gebruiken.
quote:En dat dan zometeen Frans Bauer het Melkweg podium opkomt met draaiende camera's voor Bananasplit 2011. #prince
Ik ga het niet doen, ik zou de druk niet aankunnenquote:Op zondag 24 juli 2011 23:07 schreef themauster het volgende:
We zijn bijna bij topic 3000. Ik verwacht dat die wordt geopend door Hole1988 of anders door Pino112
Sjemig!!quote:
Hier nu niemand meer gelukkigquote:
Welke FM?quote:Op maandag 25 juli 2011 02:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier nu niemand meer gelukkig![]()
Eerder op de avond wel
Frequentie bedoel je? 96.2 geloof ik, kan ook 96.8 zijn. Heb zo'n draagbare radio met analoge frequentie-aanduidingquote:
O.M.G.!!quote:Op maandag 25 juli 2011 02:35 schreef Pino112 het volgende:
96.8 draait nu 'Ik ben piraat' op de muziek van 'Het is een nacht'.
96.2 is nu Hazes met enorme ruis..quote:Op maandag 25 juli 2011 02:38 schreef minthy het volgende:
[..]
O.M.G.!!X10 Dan heb ik hem vast op 96.2 staan. Wel veel ruis maar na wat gepiel met de antenne toch aardig duidelijk
Geen Hazes-fan?quote:Op maandag 25 juli 2011 02:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
96.2 is nu Hazes met enorme ruis..
Ik ga wel pitten dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |