Dit lijkt me echt wel breaking. Er verschenen juist positievere berichten en ze leek aan de beterende hand. Als het nou de dag na Belgrado was...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is de laatste keer dat ik nog reageer op het woordje "breaking". Mods mogen het wat mij betreft weghalen, zal me een rotzorg zijn. Dit is groot nieuws, dat net bekend is geworden. Zoiets wordt door allerlei media als "breaking" aangeduid. Ook door het AD, bijvoorbeeld. En ook door mij.
Ik zal met een HBO-diploma journalistiek op zak toch nog wel een heel klein beetje weten hoe ik nieuws op waarde moet schatten. Boeit het nieuws je niet? Vind je het niet belangrijk genoeg? Heb je de afgelopen jaren de publiciteit rondom Winehouse niet gevolgd? Prima, blijf dan fijn weg uit deze topics en ga over tot de orde van de dag.
Een goeie jazzzangeres zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:49 schreef Halcon het volgende:
Wat heeft deze dame eigenlijk presteert behalve voortdurend de aandacht trekken met alcoholmisbruik, drugsmisbruik en achterlijk gedrag?
Ja, want ze heeft altijd zoooooveeel publiciteitsstunts uitgehaaldquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:48 schreef Chadi het volgende:
Mooi zo.. werd tijd .
Zal wel weer een publiciteitsstunt zijn van dat stomme wijf.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Kijk eens naar die datum.
Dat heeft helemaal niets met nu te maken.
Ik vroeg me al af welke site dat was, ik had een jaar geleden ofzo een datum ingevoerdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:45 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.whenwillamywinehousedie.com/
De winnaar van de iPod Touch zal wel snel bekend gemaakt worden.
Inmiddels weer aangepast, maar net op deze website bij 'Claim to notability':quote:
quote:English Choked on hairball. Advised by manager to get haircut. Tried going into rehab for a hair addiction but she said no no no
Jij zou toch wel moeten weten, wat belangrijk nieuws is in het algemeen, en hoeveel er waarde aan wordt gehecht door de mensen zelf.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is de laatste keer dat ik nog reageer op het woordje "breaking". Mods mogen het wat mij betreft weghalen, zal me een rotzorg zijn. Dit is groot nieuws, dat net bekend is geworden. Zoiets wordt door allerlei media als "breaking" aangeduid. Ook door het AD, bijvoorbeeld. En ook door mij.
Ik zal met een HBO-diploma journalistiek op zak toch nog wel een heel klein beetje weten hoe ik nieuws op waarde moet schatten. Boeit het nieuws je niet? Vind je het niet belangrijk genoeg? Heb je de afgelopen jaren de publiciteit rondom Winehouse niet gevolgd? Prima, blijf dan fijn weg uit deze topics en ga over tot de orde van de dag.
Nee hoor, ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Ben ik de enige die het wel treurig nieuws vind? Getalenteerde zangeres die helaas niet van haar verslavingen af kon komen. Toffe muziek ook. RIP.
Een matige cover als voornaamste nalatenschap, dat zegt genoeg.quote:
Hey, 3 minuten geleden nog niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:50 schreef Droopie het volgende:
NOS Teletekst vind het schijnbaar ook groot (brekend?) weer zo'n ouderwetse hoofdletters kop
I care. D'r levensstijl mag dan volkomen verrot geweest zijn, maar als zangeres was ze een supertalent. Ze was een van de weinige hedendaagse acts die ik de moeite waard vond.quote:
Een paar hitjes.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:49 schreef Halcon het volgende:
Wat heeft deze dame eigenlijk gepresteerd behalve voortdurend de aandacht trekken met alcoholmisbruik, drugsmisbruik en achterlijk gedrag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |