Of een foto te posten waarop ze er slecht uitzag om daaruit te concluderen dat het niet boeit dat ze dood is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Of te doen alsof ze nog nooit van haar gehoord hebben, want ook dat is stoer, maar vrij ongeloofwaardig als diezelfde mensen ook met regelmaat op de FP te vinden zijn.
Iedereen kent haar wel en een of meerdere liedjes. Maar ik vind dit niet zielig en ze heeft er zelf voor gezorgd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Of te doen alsof ze nog nooit van haar gehoord hebben, want ook dat is stoer, maar vrij ongeloofwaardig als diezelfde mensen ook met regelmaat op de FP te vinden zijn.
Ik denk toch eigenlijk echt dat je Lady Gaga bedoelt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Goooodddderrrrreedommmme help nou even mee zoeken. Video van Amy Winehouse van een jaar of 8 geleden. Ze is veel voller, zingt fantastisch en heeft een killer-smile. HELP ME NOU EENS ZOEKEN GDV VOORDAT IK OOK EEN OD NEEM.
TS, flikker toch op met het maken van je zaak en houd het ontopic in plaats van door blijven emmeren over het woordje 'breaking'.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de volledigheid, nog even NOS Teletekst, pagina 101:
[ afbeelding ]
Het is op deze manier precies juist gedaan. Noorwegen blijft (uiteraard) bovenaan staan, het bericht over Winehouse voert het overige nieuws aan. Nu eerst in hoofdletters, straks kleine letters. Want dan is het ook niet ........ meer.
Drugs zijn stoer en helemaal niet gevaarlijk!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rechts foto uit 2004
[ afbeelding ]
HOU NOU OOOOHOOOOOOPPPPPquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Het is op deze manier precies juist gedaan. Noorwegen blijft (uiteraard) bovenaan staan, het bericht over Winehouse voert het overige nieuws aan. Nu eerst in hoofdletters, straks kleine letters. Want dan is het ook niet ........ meer.
tering, dit is zooooo niet belangrijk wat je nu meldt hequote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op zeg, ze heeft er gewoon willens en wetens naar toe gewerkt. En nou verwacht je dat iedereen in shock is en the utmost respect toont?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat heeft werkelijk geen hol te maken met respect hebben voor de doden en diens nabestaanden, helemaal niet een paar uur nadat het gebeurd is. Maak dus ajb niet van die domme opmerkingen..
TT van deel 2: Niet meer zo breaking.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
HOU NOU OOOOHOOOOOOPPPPP
Mijn god man, wat zit het je enorm dwars, fuck off. Niemand boeit het verder. De enige die nog loopt te zeiken over wel of niet breaking ben jij.
Het is on-topic, want de vraag werd gesteld of dit nieuws nu belangrijker moet worden gevonden dan Noorwegen. NB: Ik ben niet degene die dit topic heb verziekt met gezeik over dat B-woordje. Is voor mij niet eens een punt van discussie, maar gewoon een feit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
TS, flikker toch op met het maken van je zaak en houd het ontopic in plaats van door blijven emmeren over het woordje 'breaking'.
Gedelete posts waarschijnlijk.quote:
In shock nee, maar respect wel. Blijkbaar ben ik daar ouderwets in dan ofzo, maar ik vind het getuigen van weinig empathie dat op zo'n moment iemand zoiets op wiki zet. Dat iemand dat grappig kan vinden, vind ik ziek.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Kom op zeg, ze heeft er gewoon willens en wetens naar toe gewerkt. En nou verwacht je dat iedereen in shock is en the utmost respect toont?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |