Ja, zoiets is breaking news ja. En als je dat niet snapt, hoepel dan snel een eind op uit dit topic.quote:
Goh, jij bent emotioneel aangedaan..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, zoiets is breaking news ja. En als je dat niet snapt, hoepel dan snel een eind op uit dit topic.
Zo kun je alles relativeren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:36 schreef capricia het volgende:
Het zou me niets verbazen. En in het licht van Noorwegen: Who cares?
Vandaag wel.quote:
Goede toevoeging.quote:
Totaal niet. Ik heb alleen een pesthekel aan debielen die niet snappen wat breaking news is en dat dan komen tentoonstellen metquote:
Ik zeg er verder niks over. Ik geef er zelf ook geen donder om.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een crackhoer die toevallig liedjes zong is dood. Nou, wat erg.
In het licht van de gebeurtenissen van Noorwegen vind ik het nogal meevallen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, zoiets is breaking news ja. En als je dat niet snapt, hoepel dan snel een eind op uit dit topic.
Doe normaal ofzo man. Treurwilg.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:36 schreef capricia het volgende:
Maar vind je dit zelf echt breaking news?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik heb alleen een pesthekel aan debielen die niet snappen wat breaking news is en dat dan komen tentoonstellen met-smilies. Blijf dan lekker een eind weg.
Nou, leg mij eens uit wat breaking news is dan. En misschien is dit wel breaking news, zou best kunnen, maar dat zou me dan dus wel verbazen (lees teleurstellen).quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik heb alleen een pesthekel aan debielen die niet snappen wat breaking news is en dat dan komen tentoonstellen met-smilies. Blijf dan lekker een eind weg.
http://en.wikipedia.org/wiki/27_Clubquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:39 schreef Ringo het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/2011/07/23/zangeres-amy-winehouse-dood/
Amy Whitehouse.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/27_Club
Breaking News is toch ook onverwacht?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:40 schreef Gulo het volgende:
[..]
Nou, leg mij eens uit wat breaking news is dan. En misschien is dit wel breaking news, maar dat zou me dan dus echt verbazen (lees teleurstellen).
da's een cover, van de Zutonsquote:
Leg het dan eens uit bij-de-handje.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:41 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn hemel, moet ik nu ook nog aan een stel dombo's gaan uitleggen dat zoiets breaking news is.
en verderquote:Breaking news, also known as a special report or news bulletin, is a current event that broadcasters feel warrants the interruption of scheduled programming in order to report its details. Many times, breaking news is used after the news network has already reported on this story. When a story has not been reported on previously, the graphic and phrase Just In is sometimes used instead.
Dat slaat op TS denk ik.quote:Its use is often loosely assigned to the most significant story of the moment or a story that is being covered live. It could be a story that is simply of wide interest to viewers and has little impact otherwise.
Nee, dit is geen breaking news. Niet zo hysterisch, hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:41 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn hemel, moet ik nu ook nog aan een stel dombo's gaan uitleggen dat zoiets breaking news is. Vers nieuws is breaking. Dit is niet zomaar een zangeres, maar iemand die veelvuldig in het nieuws kwam vanwege haar verslavingen. En nee, het is niet erger dan wat in Noorwegen is gebeurd.
Klopt, maar niet om zelf te zingen. Ze verscheen alleen op het podium.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:42 schreef feeling_sinister het volgende:
Stond ze niet gister nog op een podium?
Ik ken een paar drugsdealers in Londen die daar anders over denken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:41 schreef Elfletterig het volgende:
En nee, het is niet erger dan wat in Noorwegen is gebeurd.
Dit. Sneu voor haar maar er was net zelfs een ingelaste nieuwsuitzending op de radio terwijl er gisteren voor Noorwegen amper een minuutje af konquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:36 schreef capricia het volgende:
Precies, eigenlijk was elke dag dat ze nog niét dood was verrassender.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:45 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.whenwillamywinehousedie.com/
De winnaar van de iPod Touch zal wel snel bekend gemaakt worden.
en een paar slijterijen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ken een paar drugsdealers in Londen die daar anders over denken.
Ze was ooit lekker en zag er ondanks haar beroerde performance bij die laaste bezopen show relatief goed uit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:46 schreef DrDentz het volgende:
Heb nooit iets met haar muziek gehad, ken haar alleen als 'wrak'.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Ben ik de enige die het wel treurig nieuws vind? Getalenteerde zangeres die helaas niet van haar verslavingen af kon komen. Toffe muziek ook. RIP.
Nee hoor, ik vind het ook heel tragisch en ben toch een beetje geschokt. Had nog altijd een sprankje hoop dat ze er wel bovenop kon komen...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Ben ik de enige die het wel treurig nieuws vind? Getalenteerde zangeres die helaas niet van haar verslavingen af kon komen. Toffe muziek ook. RIP.
Dit is de laatste keer dat ik nog reageer op het woordje "breaking". Mods mogen het wat mij betreft weghalen, zal me een rotzorg zijn. Dit is groot nieuws, dat net bekend is geworden. Zoiets wordt door allerlei media als "breaking" aangeduid. Ook door het AD, bijvoorbeeld. En ook door mij.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:43 schreef Monidique het volgende:
Nee, dit is geen breaking news. Niet zo hysterisch, hoor.
Nee, dat ben je niet. Gruwelijk dat zo'n jonge vrouw door haar talent in contact kwam met een wereld van drank en drugs en daar geen weerstand aan kon bieden....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:45 schreef Paaskonijn het volgende:
net als de dood van Ryan Dunnquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:48 schreef Chadi het volgende:
Mooi zo.. werd tijd .
Zal wel weer een publiciteitsstunt zijn van dat stomme wijf.
Drugs is nog altijd een prima middel om natuurlijke selectie een handje te helpen. In dit geval dus helemaal zo erg niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dat ben je niet. Gruwelijk dat zo'n jonge vrouw door haar talent in contact kwam met een wereld van drank en drugs en daar geen weerstand aan kon bieden....
Ik zei nog zo, niet zo hysterisch. Waarom ga je nu zo stug doen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is de laatste keer dat ik nog reageer op het woordje "breaking". Mods mogen het wat mij betreft weghalen, zal me een rotzorg zijn. Dit is groot nieuws, dat net bekend is geworden. Zoiets wordt door allerlei media als "breaking" aangeduid. Ook door het AD, bijvoorbeeld. En ook door mij.
Ik zal met een HBO-diploma journalistiek op zak toch nog wel een heel klein beetje weten hoe ik nieuws op waarde moet schatten. Boeit het nieuws je niet? Vind je het niet belangrijk genoeg? Heb je de afgelopen jaren de publiciteit rondom Winehouse niet gevolgd? Prima, blijf dan fijn weg uit deze topics en ga over tot de orde van de dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |