quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:51 schreef Ireyon het volgende:
is een runderbiefstuk van ruim 200 gram. De biefstuk wordt uit de kop van een ontvliesde ossenhaas gesneden en geslagen of geplet tot een dikte van een goede 3 cm.
?
Stand deel #2320:quote:
Dat was m'n 2e keus, wist niet dat daar ook een gerecht naar genoemd was...quote:
Ja, en dat die basketballer van een 'busters' team was ofzo, ken geen basketbalteamsquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:41 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]Hoe dan, trouwens? Dacht je dat de baby Oscar uit GB 2 voorstelde?
Sommige plaatjes zijn algemener bedoeld. Het gaat niet specifiek om basketbal.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:49 schreef Baszh het volgende:
Rood-baby-rolls-dunk-pesten...
heb vooral moeite met dunken of basketbal ergens plaatsen
quote:
Das wel heel algemeenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:55 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Henry wie? Ik bedoelde trouwens verschillende personen.
Henry Royce. misschien waren het allemaal henry'squote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:55 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Henry wie? Ik bedoelde trouwens verschillende personen.
quote:
posh spicequote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:57 schreef Farenji het volgende:
Ginger Spice
Baby Spice
Sporty Spice
Scary Spice
en die andere
Shit, 27 jaar weer een in het rijtje..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:57 schreef theSummoner het volgende:
Posh spice
Offt. Amy Winehouse is dood
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:29 schreef Baszh het volgende:
Weergave van hoe normaal verdeeld iets is ?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:42 schreef ß het volgende:
hoofdstad van maleisie, ik kan er niet op komen![]()
Jammer Ringel S...quote:
Toch blij dat er wat van jullie Frans is blijven hangenquote:
Jullie zullen de stad inderdaad vast zelf herkend hebben, maar ik dacht B krijgt vast nog wel wat tijd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:45 schreef Ireyon het volgende:
Nou lijkt het alsof 'k 'm gejat heb, maar de Petronas torens had ik echt wel herkend![]()
Super Man heet anders, idem voor Wild Wild West (maar die staat daarnaast ook nog in Duitslandquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:58 schreef Gillingham het volgende:
Super Man, Python 1, Vogelrok 2, Wild Wild West, Anaconda?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:58 schreef ß het volgende:
python
vogelrock
vliegende hollander 3
el condor 4
goliath 5
robin hood 6
Ik ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:04 schreef ß het volgende:
Ik had gehoopt dat 1 van de achtbanen van Gill die ik nog niet had gehad wel goed zou zijn.
Ah, goed.quote:
Band + naam van song.quote:And I am not frightened of dying. Any time will do, I don't mind. Why should I be frightened of dying? There's no reason for it — you've got to go sometime
Band is goed, song niet.quote:
quote:
Vet!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
Voor de liefhebbers:
The Great Gig sluit bijna perfect aan op dit volgende filmpje...
quote:
gerelateerdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
Voor de liefhebbers:
The Great Gig sluit bijna perfect aan op dit volgende filmpje...
Aan de bouwstijl lijkt het me meer een stad in Canada.quote:
Stand deel #2320:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:06 schreef theSummoner het volgende:
o wacht dat is frankfurt, dan is het de main!
Knap hoor!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:06 schreef theSummoner het volgende:
o wacht dat is frankfurt, dan is het de main!
Vriendinnetje van een van m'n beste maten loopt er stage deze zomer dus had er al een beetje over zitten lezenquote:
Kennis heeft altijd een verhaalquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:09 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Vriendinnetje van een van m'n beste maten loopt er stage deze zomer dus had er al een beetje over zitten lezen
ik zal ook al aan piter te denkenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:13 schreef theSummoner het volgende:
Wasknijper waar ben je nouHINT HINT HINT
Dat is geloof ik nog vele malen megalomanerquote:
Nee, het is een militair gebouwquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:15 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
ik zal ook al aan piter te denken
gokje: hermitage?
dat deed me meer aan een bijlmerflat denkenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:15 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Dat is geloof ik nog vele malen megalomaner
dan zal het van de marine zijn. opleidingscentrum?quote:
Mij aan Top Gear, toen ze met een Aston, Ferrari en Porsche door de tunnels scheurdenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:15 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
dat deed me meer aan een bijlmerflat denken
Good enoughquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:16 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
dan zal het van de marine zijn. opleidingscentrum?
JAAAAAAA dat was BRUUTquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mij aan Top Gear, toen ze met een Aston, Ferrari en Porsche door de tunnels scheurden
very closequote:
that's the onequote:
dit is echt zo'n briljante emotquote:
Woordquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:25 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
dit is echt zo'n briljante emot
Hier is maar een reactie voor:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:26 schreef Wasknijper21 het volgende:
wat is dat eigenlijk voor emot? wat doet hij?
Ja dat is het mooie, je kan er echt 1000 dingen mee uitdrukken, maar vooral mensen mee fucken die zichzelf heel serieus nemenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:26 schreef Wasknijper21 het volgende:
ik geloof dat ie oorspronkelijk uit OUD komtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:26 schreef Wasknijper21 het volgende:
Uit watte?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:27 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
ik geloof dat ie oorspronkelijk uit OUD komt
Waarom daarvandaan? Zodat mensen zich kunnen uitdrukken als iemand anders puber iets stoms heeft gedaan?quote:
quote:
Dat is snel!quote:
Had zomaar gekund jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:30 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat die ene uit de openingsscene van goldeneye is
![]()
Misschien issie dat ook maar ligt 'ie niet in Rusland![]()
Welke is het precies dan? Dan check ik het ffquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had zomaar gekund ja
geweldige film
http://en.wikipedia.org/wiki/Courchevel_Airportquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:31 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Welke is het precies dan? Dan check ik het ff
vind ik netjes van je!quote:
The pre-credit sequence of the James Bond film Tomorrow Never Dies was filmed at Courchevel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Courchevel_Airport
Dat klopt niet...ik ga het verbeteren. Het einde van Tomorrow never dies is op zee...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:35 schreef theSummoner het volgende:
[..]
The pre-credit sequence of the James Bond film Tomorrow Never Dies was filmed at Courchevel.
HUH![]()
Welke scene was dat echt?
pre-credit is voor het openingsliedje van Goldeneye, dus het klopt welquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:36 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Dat klopt niet...ik ga het verbeteren. Het einde van Tomorrow never dies is op zee...
Ja, dat heb ik net verbeterd, er stond tomorrow never diesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:38 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
pre-credit is voor het openingsliedje van Goldeneye, dus het klopt wel
Het klopte wel, FAILquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:40 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik net verbeterd, er stond tomorrow never dies
Wie dat correct kan uitspreken, krijgt van mij een lollie.quote:
nu snap ik het niet meerquote:
quote:
Nog eentje dan: de openingsscene van goldeneye is op een dam dat bond met zo'n vliegtuig van een berg lazert. Maar zie nu dat de openingsscene van Tomorrow Never Dies ook op een berg is.quote:
briljant!quote:
ik dacht ook even een strikvraag te beantwoordenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef Wasknijper21 het volgende:
<zeurpietmodus> de odyssee was rond 1250 v. Chr, toen was Carthago nog niet gebouwd, die is pas in de 9e eeuw voor Chr. gebouwd. Tenzij je het mythologisch bedoelt </zeurpietmodus>
Carthago is gesticht in de tijd dat de Odyssee is geschreven, dus in die zin klopt hetquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef Wasknijper21 het volgende:
<zeurpietmodus> de odyssee was rond 1250 v. Chr, toen was Carthago nog niet gebouwd, die is pas in de 9e eeuw voor Chr. gebouwd. Tenzij je het mythologisch bedoelt </zeurpietmodus>
die vraag wou ik ook al eens stellenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:53 schreef outtayourleague het volgende:
Cetero censeo Cathaginem esse delendam
Wie pleitte jarenlang voor de verwoesting van Carthago?
het kwam nu even gelegenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:54 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
die vraag wou ik ook al eens stellen
Kut, te laat.quote:
quote:
Jaaa en voor mijquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:57 schreef Wasknijper21 het volgende:
het was een beetje een gok
Zal ik maar vast een pittige WOII vraag voor je bedenken, als troost, FF?
Hit me bitch!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:57 schreef Wasknijper21 het volgende:
het was een beetje een gok
Zal ik maar vast een pittige WOII vraag voor je bedenken, als troost, FF?
beiden goed, maar het was geen Amsterdammerquote:
Leidenaarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:00 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
beiden goed, maar het was geen Amsterdammer
yeah baby!quote:
Wii fitquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:08 schreef Wasknijper21 het volgende:
super mario bros?
wii fit
battlefield 1942
doom
pacman
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:07 schreef theSummoner het volgende:
series mogen ook? NEE
GTA