qua killingspree niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:09 schreef maartena het volgende:
Als ik zo even het geheugen in graaf.... is alleen de aanslag van Timothy McVeigh dodelijker geweest, wat betreft rechtse aanslagen. Deze zal #2 worden denk ik.
Ja goed punt inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:11 schreef corkydiggles het volgende:
qua killingspree niet.
daar is hij nummer 1
bomaanslag zal hij wel nummer 998983 ofzoiets zijn met 7 doden.
Dit hoeft ook niet de waarheid te zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie je?
Vroege berichtgeving nooit geloven.
Ik denk niet dat Kees Prins het gedaan heeft hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:08 schreef eight het volgende:
[..]
Foto of anders signalement. Ik weet niet of de foto die hier zojuist is gepost ook echt de dader is
Je vergeet 9/11 en de aanslagen in Londen en Madrid en Bombay.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:09 schreef maartena het volgende:
Als ik zo even het geheugen in graaf.... is alleen de aanslag van Timothy McVeigh dodelijker geweest, wat betreft rechtse aanslagen. Deze zal #2 worden denk ik.
die waren niet rechts?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je vergeet 9/11 en de aanslagen in Londen en Madrid.
Ik geef alleen door wat er gezegd werdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:08 schreef SolDat het volgende:
[..]
Er liggen nog minstens dertig mensen in zeer kritieke toestand in het ziekenhuis. Los daarvan zijn er nog altijd ouders die hun kind nog niet hebben kunnen bereiken/vinden. Nu al aannemen dat het dodental niet verder zal stijgen is, mijn inziens, toch een zeer riskante gok.
die zijn inderdaad dodelijker geweest.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je vergeet 9/11 en de aanslagen in Londen en Madrid en Bombay.
Hij was in ieder geval boos op de overheid. Maar wilde waarschijnlijk een andere overheid, niet geen overheid.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik dacht dat McVeigh een anarchist was?
Nee, of bekijkt de foto, de tekst en de url even goed.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:08 schreef eight het volgende:
[..]
Foto of anders signalement. Ik weet niet of de foto die hier zojuist is gepost ook echt de dader is
Alsof hij een goed idee had hoe het dan wel zou moeten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:15 schreef waht het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval boos op de overheid. Maar wilde waarschijnlijk een andere overheid, niet geen overheid.
Beetje lastig te bereiken plek? Slechte communicatie? Afleiding van de bommelding in de stad? Niet wetend wat je aantreft op dat eiland? Geen risico nemen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De schietpartij duurde 90 minuten
Waarom duurde het zo lang volgens de politie er was? Volgens de berichtgeving gaf hij zich meteen over toen ze kwamen
Vrij goede opsomming zo.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Beetje lastig te bereiken plek? Slechte communicatie? Afleiding van de bommelding in de stad? Niet wetend wat je aantreft op dat eiland? Geen risico nemen?
Genoeg begrijpelijke redenen in ieder geval.
ze moesten eerst het team daar krijgen dat in oslo was. vanuit daar moesten ze nog zorgen voor vervoer over het water.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waarom duurde het zo lang volgens de politie er was? Volgens de berichtgeving gaf hij zich meteen over toen ze kwamen
Omdat er overal bommeldingen binnenkwamen waarschijnlijk. En ze er lang over hebben gedaan om op dat eiland te komen en ook echt in actie te komen misschien. Geen idee hoe lang het heeft geduurd voordat ze er waren na de eerste telefoontjes?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij was die Koreaan aan de Virginia tech in 2007 de nummer 1 tot nu toe idd, iets van 32 doden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:15 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
die zijn inderdaad dodelijker geweest.
maar uit vorige post ging het om nr 1 spree killer.
qua meeste aantal slachtoffers is denk ik de natuur toch de nr 1
Wel opvallend dat hij zelf iig de intentie had om te overleven...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |