die zie ik voor het eerst idd. Komt dit vd Noorse politie?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je hebt de foto nog niet gezien? Het schijnt om deze man te gaan:
[ afbeelding ]
Denk dat er obstakels voor de autobom stonden, dat de druk van explosie verminderde en daardoor zichtbaarder is hoger in de gebouwen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En dan nog een vraag, het was toch waarschijnlijk een autobom? Waarom lijkt de meeste schade hoog in de gebouwen te zitten?
Thanks voor al jullier verklaringenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:04 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Denk dat er obstakels voor de autobom stonden, dat de druk van explosie verminderde en daardoor zichtbaarder is hoger in de gebouwen.
Hij was pas sinds kort uit huis gegaanquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zie nu dat hij een appartement in Oslo heeft en een boerderij elders. Niets dat hij bij z'n ouders woont.
Vroeger.... kon je ook nog gewoon over Downing Street wandelen, en bij de premier aankloppen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Waarschijnlijk al gepost, maar toch.
http://www.nu.nl/buitenla(...)rden-afgesloten.html
Eerder vandaag werd verteld dat hij tot een jaar geleden bij zijn moeder woonde en nu in een dorpje woonde.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zie nu dat hij een appartement in Oslo heeft en een boerderij elders. Niets dat hij bij z'n ouders woont.
Heb jij die foto dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:59 schreef eight het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk dat de politie geen foto van de 2e gunman verspreid als hij nog vrij rondloopt.
Hij staat iig bovenaan qua aantal doden: http://www.spreekillers.ch/quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:04 schreef TLC het volgende:
Kennen jullie dat discovery programma Most Evil ?? ik denk dat hij wel bovenaan op de schaal zou staan.
Kans is groot dat de dader dit wist en nu nog zijn kans heeft gegrepen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Waarschijnlijk al gepost, maar toch.
http://www.nu.nl/buitenla(...)rden-afgesloten.html
Er liggen nog minstens dertig mensen in zeer kritieke toestand in het ziekenhuis. Los daarvan zijn er nog altijd ouders die hun kind nog niet hebben kunnen bereiken/vinden. Nu al aannemen dat het dodental niet verder zal stijgen is, mijn inziens, toch een zeer riskante gok.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Verder verwachten ze het dodental niet veel verder te stijgen en gaf hij zich onmiddelijk over toen Noorse politie op het eiland arriveerde
Het is niet dat die jongen even gaat poseren inderdaadquote:
Foto of anders signalement. Ik weet niet of de foto die hier zojuist is gepost ook echt de dader isquote:
Hij had zijn bedrijf vlakbij zitten. Op die foto zie je toch dat gebouw wat zo erg beschadigd is?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:07 schreef eight het volgende:
[..]
Kans is groot dat de dader dit wist en nu nog zijn kans heeft gegrepen.
Geloof me, die discussie komt nog welquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:08 schreef Gramulanion het volgende:
Ze laten de Facebook-pagina zien op het Journaal, maar refereren niet aan de games die hij speelde.
Zie je?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Daar dacht ik ook al aan ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:04 schreef TLC het volgende:
Kennen jullie dat discovery programma Most Evil ?? ik denk dat hij wel bovenaan op de schaal zou staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |