Nee iemand in zuid-korea zie de wiki maar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij was die Koreaan aan de Virginia tech in 2007 de nummer 1 tot nu toe idd, iets van 32 doden.
Nee de nummer 1 had 57. Virginia Tech is helaas nummer 5 ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij was die Koreaan aan de Virginia tech in 2007 de nummer 1 tot nu toe idd, iets van 32 doden.
tuurlijk de fame die wil je meemaken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel opvallend dat hij zelf iig de intentie had om te overleven...
Waarom een team uit Oslo?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:18 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
ze moesten eerst het team daar krijgen dat in oslo was. vanuit daar moesten ze nog zorgen voor vervoer over het water.
noorwegen is hier ook niet heel goed op voorbereid, omdat er zowat nooit wat extreems gebeurt daar.
en dan opeens op 2 plekken.
Van de laatste 20 jaar ja, daarvoor waren er wel grotere, zie wiki.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
www.spreekillers.chquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
ze hadden een arrestatie team daar klaar staan vanwege de explosies.quote:
Het is miss wel offtopic, maar ook deze zit nog vers in het geheugenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:16 schreef penny-wise het volgende:
Ik zat van de week nog te denken; God, 9/11 is alweer 10 jaar geleden, Wanneer zal er weer eens wat gebeuren en damn gebeurt er dit.
Dat, maar hij had ook connecties met de anti-abortus lobby. Hij was voor een overheid die enorm klein was en zich nergens mee bemoeide, en was eigenlijk een "ultra-rechtse, libertarische anarchist." Ongeveer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik dacht dat McVeigh een anarchist was?
Geen idee, misschien is de dichtstbijzijnde politiepost te ver weg om sneller aanwezig te zijn. En om daar een SWAT team snel ter plekke te hebben (mensen oproepen, info verzamelen, tactiek bespreken) kan dat best lang duren, is mijn vermoeden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De schietpartij duurde 90 minuten
Waarom duurde het zo lang volgens de politie er was? Volgens de berichtgeving gaf hij zich meteen over toen ze kwamen
Moslimaanslagen zijn toch links?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het idd...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:21 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Van de laatste 20 jaar ja, daarvoor waren er wel grotere, zie wiki.
Nee, die zijn puur conservatief rechts. Maar dan naar moslims teruggerekend.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Moslimaanslagen zijn toch links?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:22 schreef Mercer het volgende:
Misschien hadden ze gewoon beter met een helikopter boven dat eiland kunnen gaan hangen om hem van daaruit neer te schieten?
Rot op trollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan de ene kant is het een troost om te weten dat de mensheid altijd al dergelijke zieke figuren heeft voortgebracht, ik zou me zorgen maken als het echt nieuw was.quote:
Utoya heeft toch ook wel politie.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:21 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
ze hadden een arrestatie team daar klaar staan vanwege de explosies.
en zover is utoya niet van oslo
Waarschijnlijk wel, terwijl de meeste van dit soort schietpartijen een laatste wanhoopsdaad lijken te zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:20 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
tuurlijk de fame die wil je meemaken.
M-M-M-MOOONSTERKILLL-ILL-ILL (Unreal Tournament stijl) (dat is wel heel slecht ik weet het, sorry)quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een superscore van Anders. Meteen op 1.
Ja politie in bootje naar eiland toe waar iemand op ze staat te wachten met een m16 en hun bewapend zijn met pistooltjes.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Utoya heeft toch ook wel politie.
Maar SWAT, ja dat duurt inderdaad vast langer. Maar toch, damn, die arme arme mensen op de eiland. Damn
Voor een land met vijf miljoen inwoners misschien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:26 schreef Specularium het volgende:
Noorwegen heeft toch ook wel een aardig defensieapparaat?
Het zal wel door die loop komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:25 schreef DrDentz het volgende:
Die vrouwen op die site van gunliefhebbers.![]()
becky
This guy is a true man, power, fearless, gets shit done. MARRY MEEEEEEEEEEEEEEE!
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:25 schreef DrDentz het volgende:
becky
This guy is a true man, power, fearless, gets shit done. MARRY MEEEEEEEEEEEEEEE!
Ja, die heeft het (uiteraard) veroordeeld.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:25 schreef maartena het volgende:
Breivik was trouwens ook een aanhanger van Geert Wilders..... Heeft Geert Wilders er trouwens al iets over gezegd? Ik bedoel, ik denk dat ie zou staan te springen om media-aandacht als het een moslim bleek te zijn, maar hij is nu angstvallig stil.....
quote:PVV rouwt mee met nabestaanden en Noorse volk', aldus Wilders via Twitter.
dit is zozeer een wanhoopsdaad maar een politiek statement en dat kan hij niet meer uitdragen als hij dood isquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, terwijl de meeste van dit soort schietpartijen een laatste wanhoopsdaad lijken te zijn.
Als ze er zelf geen eind aan maken dan is het wel een suicide by cop, maar dat laatste heeft hij voorkomen door zich direct over te geven.
In de top 20 staan slechts 4 Amerikaanse schietpartijen...... ik wil nu echt nooit meer "Only in America" horen.quote:
Nee dat kan niet want moslims lief en zo volgens links.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, die zijn puur conservatief rechts. Maar dan naar moslims teruggerekend.
Het adres van zijn firma wat op Google te vinden is daar woont zijn moeder.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:15 schreef Mercer het volgende:
Dit zijn toch die gebouwen waar die bom is ontploft?
[ afbeelding ]
waar vind je dat?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:25 schreef DrDentz het volgende:
becky
1. Je bent een kneus want dit is 5 uur geleden al gemeld.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:25 schreef maartena het volgende:
Breivik was trouwens ook een aanhanger van Geert Wilders..... Heeft Geert Wilders er trouwens al iets over gezegd? Ik bedoel, ik denk dat ie zou staan te springen om media-aandacht als het een moslim bleek te zijn, maar hij is nu angstvallig stil.....
What Jenny doesn't tell is that he is actually a male prostitute.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:27 schreef DrDentz het volgende:
Jenny
This guy makes me wet, I want to suck his cock so hard.
idd ik denk dat hij in het rijtje van mcveigh en unabomber wil komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, terwijl de meeste van dit soort schietpartijen een laatste wanhoopsdaad lijken te zijn.
Als ze er zelf geen eind aan maken dan is het wel een suicide by cop, maar dat laatste heeft hij voorkomen door zich direct over te geven.
Nee, moslims zijn oerconservatief, ik weet niet wie jou heeft uitgelegd dat dat anders zou zijn?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dat kan niet want moslims lief en zo volgens links.
Doe es ff normaal...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
1. Je bent een kneus want dit is 5 uur geleden al gemeld.
2. Je bent een kneus want Wilders heeft 4,9 uur geleden al er wat over gezegd dus je staat voor lul.
Het zou me bij een calamiteit van dit kaliber niet eens verbazen als een groot deel van de politie uit de wijde omtrek (en wat is 30 km nou?) was opgeroepen om in Oslo te komen assisteren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Utoya heeft toch ook wel politie.
Maar SWAT, ja dat duurt inderdaad vast langer. Maar toch, damn, die arme arme mensen op de eiland. Damn
Noorwegen kent de doodstraf ook niet. Van wat ik lees/begrijp, kan hij maximaal 21 jaar krijgen in Noorwegen, en dat betekend dus dat als hij niet eerder wordt vrij gelaten wegens goed gedrag of zoiets (waar hij denk ik niet voor in aanmerking komt) dat hij in 2032 als 53-jarige man weer op straat zou komen te staan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:27 schreef Mr.44 het volgende:
dit is zozeer een wanhoopsdaad maar een politiek statement en dat kan hij niet meer uitdragen als hij dood is
Oh dat is een goeie iddquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou me bij een calamiteit van dit kaliber niet eens verbazen als een groot deel van de politie uit de wijde omtrek (en wat is 30 km nou?) was opgeroepen om in Oslo te komen assisteren.
Bij een situatie als die in Oslo komt het bij vrijwel niemand op dat er elders een nog urgentere kwestie kan zijn, en ik vermoed dat ze de situatie op het eiland daardoor niet snel genoeg juist hebben ingeschat, en dat de hulpverlening daardoor niet snel genoeg op gang kwam cq kon komen.
Als Tristan nu nog zou leven zou die een grote poster boven ze bed hangen van deze Noorse killer...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:30 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
idd ik denk dat hij in het rijtje van mcveigh en unabomber wil komen.
weet je wat een hel voor die gast zou zijn als iedereen hem morgen al vergeten zou zijn:P
Moslims zijn conservatiefquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dat kan niet want moslims lief en zo volgens links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |