Hoe moet ik dat dan weten als een deel van de fokkers dat soort dingen wèl serieus meent.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:23 schreef Skillstorm het volgende:
Wat? Ik geloof daar niet echt in, was maar een grapje.
DAT HOOR JE GEWOON TE WETEN JA!?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat dan weten als een deel van de fokkers dat soort dingen wèl serieus meent.
Ik vind het godverdomme niet leuk maar dom. Ik wil hier gewoon serieus zijn, maar iedereen loopt hier maar te zeuren over die PI, ik vraag toch of we weer ontopic zullen gaan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:25 schreef BrandX het volgende:
kunnen we dat gekap om die kut PI gewoon achterwege laten?
Hoe meer jullie reageren hoe leuker DE het vindt.
hij heeft die gewoon als standaard PI net zoals ik mijn voetbal.
Ongepast? Wellicht, maar niet voor hier te bediscussieren. Laat lekker
Je vergeet de VS die volgende maand failliet isquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:28 schreef superworm het volgende:
Maar inderdaad is 2011 tot nu toe niet een bijzonder positief jaar geweest. Het begón enorm positief met de Arabische Lente, die al snel terugviel in repressie en een nieuwe grondoorlog. Dan Japan, Nieuw-Zeeland, gruwelijk noodweer in de VS, Tristan, die schutter op Gabrielle Giffords, nu dit weer, en ondertussen gaat de halve EU ook nog failliet.
Aan de andere kant, gaat het niet elk jaar zo, met dit soort 'memorabele' momenten? Wellicht toevallig wat meer in 2011? Of is dat perceptie?
En dat. Al zullen die zich er wel weer uitlenen 1 dag voor het helemaal in de soep loopt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:29 schreef Darklight het volgende:
[..]
Je vergeet de VS die volgende maand failliet is
Liever nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:29 schreef Darklight het volgende:
[..]
Natuurlijk, anders ga ik lachenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:30 schreef superworm het volgende:
[..]
En dat. Al zullen die zich er wel weer uitlenen 1 dag voor het helemaal in de soep loopt.
Ja, want hun staatsschuld is net zo hoog als die van Nederland in verhouding tot hun bnp...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:29 schreef Darklight het volgende:
[..]
oy, ik neem het voor je op, dodo. Beter leren lezen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vind het godverdomme niet leuk maar dom. Ik wil hier gewoon serieus zijn, maar iedereen loopt hier maar te zeuren over die PI, ik vraag toch of we weer ontopic zullen gaan?
Als ik aandacht wil ga ik wel trollen in KLB oid. Hier zit ik gewoon nieuws te volgen over deze tragedies, al sinds gisternacht. Het is gewoon mijn standaard PI meer niet. En ik ga hem zeker niet veranderen.
Dus doe niet alsof ik een aandachtshoer ben, dank je wel en nu weer OT.
Ach het is nooit anders geweest. Verwacht gewoon niets en neem het leven zoals het komt en het komt goed.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:28 schreef superworm het volgende:
Maar inderdaad is 2011 tot nu toe niet een bijzonder positief jaar geweest. Het begón enorm positief met de Arabische Lente, die al snel terugviel in repressie en een nieuwe grondoorlog. Dan Japan, Nieuw-Zeeland, gruwelijk noodweer in de VS, Tristan, die schutter op Gabrielle Giffords, nu dit weer, en ondertussen gaat de halve EU ook nog failliet.
Aan de andere kant, gaat het niet elk jaar zo, met dit soort 'memorabele' momenten? Wellicht toevallig wat meer in 2011? Of is dat perceptie?
Lol.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
oy, ik neem het voor je op, dodo. Beter leren lezen.
Ja maar je doet net alsof ik het leuk vind dat iedereen op mijn PI reageert, terwijl ik dat niet leuk vind.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
oy, ik neem het voor je op, dodo. Beter leren lezen.
In de hoorn van afrika kreperen er veel meer. Nobody gives a fuck about them....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:22 schreef Crack_ het volgende:
Ey even he, er zijn in noorwegen 92 mensen overleden en jullie gaan zeiken om een PI?! Seriously, come on..
Voor mij persoonlijk loopt het prima hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach het is nooit anders geweest. Verwacht gewoon niets en neem het leven zoals het komt en het komt goed.
Ik denk niet dat je met Yvonne wil spelen.....quote:
Verder van mijn bed en dat is al jaren hetzelfde zootje daar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de hoorn van afrika kreperen er veel meer. Nobody gives a fuck about them....
Ik welquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:36 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je met Yvonne wil spelen.....
Ik geef meteen toe dat het leed van mensen met een vergelijkbare culturele achtergrond me meer doet dan leed een continent verderop. Dat lijkt me niet zo gek eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de hoorn van afrika kreperen er veel meer. Nobody gives a fuck about them....
Is het ook niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:37 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Ik geef meteen toe dat het leed van mensen met een vergelijkbare culturele achtergrond me meer doet dan leed een continent verderop. Dat lijkt me niet zo gek eigenlijk.
Vooral die niehielistquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een debielen daar op forum-voor-de-vrijheid.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |