Sidi is misschien dus wel wat voor mij, ik heb aardig smalle voeten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Verschilt per merk. Meeste merken moet je één of twee maten groter nemen, andere merken hebben dezelfde maat als je schoenmaat. Ook niet elk merk past bij het type voet. Sidi is bijv. niet voor brede voeten.
Gewoon passen dus.
Oh zat niet op te letten. Dacht dat het om die Rabo pakjes gingquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:37 schreef sciter het volgende:
[..]
Sidi is misschien dus wel wat voor mij, ik heb aardig smalle voeten.
@Freddeh XL-lookpedalen?
Dat hangt ook weer van het type af. De dure lijn van Sidi zijn inderdaad smal maar de instapmodellen zijn zeker niet smaller dan Shimanoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Verschilt per merk. Meeste merken moet je één of twee maten groter nemen, andere merken hebben dezelfde maat als je schoenmaat. Ook niet elk merk past bij het type voet. Sidi is bijv. niet voor brede voeten.
Gewoon passen dus.
Zie boven, kijk dus wel goed welke types. De schoenen van 200+ euro vallen smal. De goedkopere vallen even breed of smal dan andere merken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:37 schreef sciter het volgende:
[..]
Sidi is misschien dus wel wat voor mij, ik heb aardig smalle voeten.
@Freddeh XL-lookpedalen?
2dehands misschien een optie? Of moet je dat niet doen bij schoenen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:42 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat hangt ook weer van het type af. De dure lijn van Sidi zijn inderdaad smal maar de instapmodellen zijn zeker niet smaller dan Shimano
[..]
Zie boven, kijk dus wel goed welke types. De schoenen van 200+ euro vallen smal. De goedkopere vallen even breed of smal dan andere merken.
Lol móet hij nodig zeggen. De gast die alleen maar moeilijk met zichzelf had in het begin van de tour. Hij is geestelijk niet een winnaar. Heeft veel geestelijke begeleiding nodig.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:59 schreef Freddeh het volgende:
Mooie quote van Gesink: "Niet te veel medelijden met jezelf hebben"
Waarvoor dank uiteraard, weer een leuke om toe te passen op ons fietsleven
Maar hij rijdt hem wel uit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Lol móet hij nodig zeggen. De gast die alleen maar moeilijk met zichzelf had in het begin van de tour. Hij is geestelijk niet een winnaar. Heeft veel geestelijke begeleiding nodig.
Ja nadat ze op hem in hebben gepraat! Het is verdomme zijn werk en er is een fokking ploeg om hem heen gebouwd! Zou wat zijn als hij hem niet uitrijdt.quote:
Joh, doe eens rustigquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja nadat ze op hem in hebben gepraat! Het is verdomme zijn werk en er is een fokking ploeg om hem heen gebouwd! Zou wat zijn als hij hem niet uitrijdt.
Echter de schuld ligt bij de ploegleiding. Ze wisten wat er in zijn molen speelde en je zag hem al maanden worstelen op wat opvliegingen na. Echter men heeft geen aktie ondernomen en heeft de kop in het zand gestoken in de hoop dat het zou overwaaien.
Ik snap je punt. Het duurt al jaren inmiddels. Denk niet dat we veel kans maken in de top 10 ook. Maar aan de andere kant rijden bijvoorbeeld Westra en Hoogerland wel een hele goede Tour, om het niet over Ruijgh te hebben. Voor een eerste Tour weten ze nu wat het is, en kunnen ze daarop nu gaan concentreren voor volgend jaar (want ze zullen graag weer mee willen doen). Ben benieuwd wat met name die drie er volgend jaar van bakken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:46 schreef jpjedi het volgende:
Oh ok![]()
Was meer frustratie dat wij zo lang moeten wachten op een nieuwe Nederlandse klassementsrijder.
Wachten? Nederland behaald al drie jaar dikke top 10 noteringen in de grote rondes.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:46 schreef jpjedi het volgende:
Oh ok![]()
Was meer frustratie dat wij zo lang moeten wachten op een nieuwe Nederlandse klassementsrijder.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Lol móet hij nodig zeggen. De gast die alleen maar moeilijk met zichzelf had in het begin van de tour. Hij is geestelijk niet een winnaar. Heeft veel geestelijke begeleiding nodig.
Ja daar is geen woord van teveel gezegd. Die gast knakt al bij een kleine tegenslag. Met zijn mentaliteit komt hij er niet.quote:
Gesink is juist iemand die bekend staat om zijn mentaliteit en het diep kunnen gaan. Vergeten dat hij met 75 aan het uur op het asfalt geknald is?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja daar is geen woord van teveel gezegd. Die gast knakt al bij een kleine tegenslag. Met zijn mentaliteit komt hij er niet.
Wat weet jij nou van z'n mentaliteit joh..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja daar is geen woord van teveel gezegd. Die gast knakt al bij een kleine tegenslag. Met zijn mentaliteit komt hij er niet.
Zet die maar op een tegeltjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:59 schreef Freddeh het volgende:
Mooie quote van Gesink: "Niet te veel medelijden met jezelf hebben"
Waarvoor dank uiteraard, weer een leuke om toe te passen op ons fietsleven
Pics or didn't happenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:28 schreef nodisch18 het volgende:
Mij vanmiddag dan ook maar is op een nieuw stuurlintje getrakteerd![]()
Zojuist gewikkeld (was nog stuurlint-maagd)... en durf te zeggen dat ie er gelikt om zit!
Het bobbelt en achter de rem zit er een stukkie bloot, mislukt dus maar niet slecht voor de 1e keerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:55 schreef nodisch18 het volgende:
Omdat je het zo lief vraagt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Forclaz is een kuitenkiller, stijl ding. De Madeleine is lang maar ze "loopt" erg mooi vanuit Moutiers. Ik vond het een prachtcol.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:16 schreef No-P het volgende:
Col de la Madeleine is misschien net te ver voor mijn vriendin. Ga iig wel Le Semnoz (1200m in 18km), Col de la Forclaz (700m in 9,5km) en de Col de La Colombiere doen. Misschien dan nog een uitstapje naar de Madeleine en de Grand Colombier en waarschijnlijk nog wat andere heuveltjes als de Col de l’Epine.
Prima voor een eerste keer hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:55 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb precies dezelfde en volgens mij komt het bobbelen doordat er een soort schuimrubber onder zit waardoor het wat "voller" aanvoelt. Door de schaduw lijkt de bobbel nog erger dan het waarschijnlijk in het echt is. Die van mij lijkt trouwens wel wat minder te bobbelen maar heb het dan ook niet zelf gedaanquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het bobbelt en achter de rem zit er een stukkie bloot, mislukt dus maar niet slecht voor de 1e keer
Ah oke dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:40 schreef kaasplankje het volgende:
Als je 't stuurlint goed over elkaar legt bobbelt 't niet; het lint is aan de zijkanten dunner waardoor je steeds een bepaalde overlap moet aanhouden om strak en egaal te kunnen wikkelen.
Dat Specialized lint ken ik niet, wel hadden we bepaalde klanten in de winkel vroeger waarvoor we dubbel stuurlint moesten wikkelen; voor extra comfort. Ik vond dat maar niks.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:44 schreef Patroon het volgende:
Ah oke dat wist ik niet.
Heb die van mij ook even bekeken...lijkt ook wel wat te bobbelen...maar stoort me verder niet, vind het zelfs wel wat zacht...de FM had het over dat Specialized een soort schuimrubber onder het stuurlint had, waardoor het wat dikker wordt. weet jij daar iets van?
Ah oke... dat lijkt mij ook niks. Hierboven nog ff een foto gepost van mijn lintje..alleen zoals ik zei lijken de bobbels wel erger dan de werkelijkheidquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat Specialized lint ken ik niet, wel hadden we bepaalde klanten in de winkel vroeger waarvoor we dubbel stuurlint moesten wikkelen; voor extra comfort. Ik vond dat maar niks.
Ja en in korfbal worden we ook elk jaar wereldkampioen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wachten? Nederland behaald al drie jaar dikke top 10 noteringen in de grote rondes.
Ongeveer 1/3 overlap toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:40 schreef kaasplankje het volgende:
Als je 't stuurlint goed over elkaar legt bobbelt 't niet; het lint is aan de zijkanten dunner waardoor je steeds een bepaalde overlap moet aanhouden om strak en egaal te kunnen wikkelen.
Jij hebt vorig topic gemist denk ik. Toen hebben we het er al over gehad, hij is nog bezig met z'n lichaamshouding te ontwikkelen, dus die toren wordt nog lager dan dat hij nu isquote:
Ik móest ook die spacers wel hebben, want m'n belletje zit ónder m'n stuurpen en die had anders niet gepastquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:58 schreef marcodej het volgende:
Ik heb 0 cm aan spacers onder mijn stuurpen, maar wel een toren van 3cm op mn stuurpen.
Ik ben inderdaad nog aan het afbouwen, maar mijn houding is nu prima en ga dat niet veranderen om 1 spacerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:57 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ongeveer 1/3 overlap toch?
[..]
Jij hebt vorig topic gemist denk ik. Toen hebben we het er al over gehad, hij is nog bezig met z'n lichaamshouding te ontwikkelen, dus die toren wordt nog lager dan dat hij nu is
Die spacertoren van mij daarentegen...Da's ook iets van 2,5cm aan spacers en ik doe er verder ook niets meer aan.
Veel framebouwers zijn de balhoofdbuis gaan verhogen zodat er geen spacers meer nodig zijn. Het is dan niet zo dat je dan dieper zit omdat je geen spacers hebt. Je balhoofd is dan gewoon hoger, maakt dus geen bal uit.quote:
Best lastig he om inhoudelijk te reageren. Iets roepen en zodra iemand met argumenten komt, doe je net of het niet belangrijk is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:16 schreef Yankee het volgende:
Gelukkig heb ik vanmiddag bij de Appie ontbijtkoek gekocht
Gast, doe niet zo moeilijk. Ik zeg iets over je spacertoren en je bent direct op je teentjes getraptquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:22 schreef Patroon het volgende:
[..]
Best lastig he om inhoudelijk te reageren. Iets roepen en zodra iemand met argumenten komt, doe je net of het niet belangrijk is.
We zijn geen bekenden van elkaar waar je zo tegen kunt dollen. Dat doe je maar met je vrienden. Ik zit hier sinds kort op een anoniem forum en gedraag me netjes tegenover jou dus verwacht dat ook richting mezelf.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:29 schreef Yankee het volgende:
[..]
Gast, doe niet zo moeilijk. Ik zeg iets over je spacertoren en je bent direct op je teentjes getrapt![]()
Ik heb zelf ook nog steeds een spacer, niks mis mee. Maar in ieder geval bedankt voor je uitleg. Goed om te zien dat je jezelf zo serieus neemt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
We zijn geen bekenden van elkaar waar je zo tegen kunt dollen. Dat doe je maar met je vrienden. Ik zit hier sinds kort op een anoniem forum en gedraag me netjes tegenover jou dus verwacht dat ook richting mezelf.
Logisch dat ik met argumenten kom waarom ik dat doe. Ik weet niet in wat voor context ik jouw post moet plaatsen. Misschien heb je juist wel goede tips waar ik wat aan heb, vandaar dat ik om argumenten vraag, wat je blijkbaar niet hebt.
Die argumenten die jij noemt voor je spacers lijken me zeer plausibel. Er is niks mis met een aantal spacers, zolang het er maar niet teveel zijn. Dat ik hier niks tegen heb had je ook wel uit mijn post kunnen halen. Maar blijkbaar voel jij je direct aangevallen, hetgeen niet mijn bedoeling was.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
We zijn geen bekenden van elkaar waar je zo tegen kunt dollen. Dat doe je maar met je vrienden. Ik zit hier sinds kort op een anoniem forum en gedraag me netjes tegenover jou dus verwacht dat ook richting mezelf.
Logisch dat ik met argumenten kom waarom ik dat doe. Ik weet niet in wat voor context ik jouw post moet plaatsen. Misschien heb je juist wel goede tips waar ik wat aan heb, vandaar dat ik om argumenten vraag, wat je blijkbaar niet hebt.
Oke zand erover. Het is via tekst moeilijk in te schatten hoe een ander het bedoelt. Volgens mij denken wij er hetzelfde over. Een aantal spacers is niets mis mee, alleen het moeten er niet teveel zijn. 3 zijn imo niet TE veel, maar moeten er niet meer worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:59 schreef Yankee het volgende:
[..]
Die argumenten die jij noemt voor je spacers lijken me zeer plausibel. Er is niks mis met een aantal spacers, zolang het er maar niet teveel zijn. Dat ik hier niks tegen heb had je ook wel uit mijn post kunnen halen. Maar blijkbaar voel jij je direct aangevallen, hetgeen niet mijn bedoeling was.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oke zand erover. Het is via tekst moeilijk in te schatten hoe een ander het bedoelt. Volgens mij denken wij er hetzelfde over. Een aantal spacers is niets mis mee, alleen het moeten er niet teveel zijn. 3 zijn imo niet TE veel, maar moeten er niet meer worden.
Nee, dat kun je gewoon nog aanpassen. Zadelhoogte zou ik laten zoals het is, maar als jij vindt dat je een wat aggressievere houding wil, dan kun je altijd een spacertje weghalen en je stuur wat lager zetten. Daardoor wordt de saddle to bar drop wat groter. Op zich niets mis mee, maar je rug moet het wel aankunnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:12 schreef Patroon het volgende:
Heeft iemand hier ook een antwoord op?
Trouwens nog ff een vraag over het verschil in hoogte tusen het zadel en de stuurpen. Volgens de metingen moet dat bij mij 78,4mm zijn staat hier op papier. Betekent dit dat de hoogte van mijn stuur zo moet blijven of kan dit nog veranderen? (ben niet meer in de groei)
Duidelijk! Bedankt Freddeh!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:12 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nee, dat kun je gewoon nog aanpassen. Zadelhoogte zou ik laten zoals het is, maar als jij vindt dat je een wat aggressievere houding wil, dan kun je altijd een spacertje weghalen en je stuur wat lager zetten. Daardoor wordt de saddle to bar drop wat groter. Op zich niets mis mee, maar je rug moet het wel aankunnen.
Beter dan mijn eerste keer, ik heb een kant 3 keer over gedaan. Ik heb hetzelfde lint maar dan zwart.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:55 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn eerste keren gingen ook niet lekker. Je hebt wel wat pogingen nodig voor je het perfect krijgt. Ik ben inmiddels op een punt aangekomen dat ik die van mij best aardig vindt. Ik gebruik dat flapje onder de remhendel trouwens niet, ik wikkel daar een keer extra...quote:Op zondag 24 juli 2011 02:17 schreef sciter het volgende:
[..]
Beter dan mijn eerste keer, ik heb een kant 3 keer over gedaan. Ik heb hetzelfde lint maar dan zwart.
Ja, die heb ik meteen gekaapt en aan hem verkocht, ik wilde ze eerst zelf houden voor reserve maar hij zag er ook wel wat in.quote:Op zondag 24 juli 2011 08:52 schreef Freddeh het volgende:
Dat frame zag ik idd laatst op MP staan geloof ik, da's wel een mooie
Die classic lijn van Ritchey is echt prachtig voor zulke projecten
Net al gedaan op het toilet. Of bedoel jij wat anders?quote:Op zondag 24 juli 2011 11:03 schreef Patroon het volgende:
Ik duik de sportschool in om te squaten
.Hoerenweer
Google maar ffquote:Op zondag 24 juli 2011 11:06 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Net al gedaan op het toilet. Of bedoel jij wat anders?
Die bobbels zorgen voor extra grip tussen de vingers. Bewuste keuze dus. En dat stukje achter de remhendel heb ik overgeslagen om wat gewicht te besparen. Logisch lijkt mij!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het bobbelt en achter de rem zit er een stukkie bloot, mislukt dus maar niet slecht voor de 1e keer
quote:Op zondag 24 juli 2011 11:40 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Die bobbels zorgen voor extra grip tussen de vingers. Bewuste keuze dus. En dat stukje achter de remhendel heb ik overgeslagen om wat gewicht te besparen. Logisch lijkt mij!
Cool! Klinkt alsof je wel een goede klimmer bentquote:Op zondag 24 juli 2011 14:25 schreef JohnDDD het volgende:
Gisteren de Galibier opgereden. Gemiddelde van 11.4 km/u. Eerst met de auto naar boven, toen in de regen en kou afgedaald naar de voet van de Telegraph en toen weer het hele stuk geklommen naar de top van de Galibier. Dat zijn ongeveer 18 km.
Ging eigenlijk wel lekker. Hij was lang maar ik had geen moment het idee dat ik het niet ging redden. Juist op de steile stukken kon ik lekker op de trappers staan en had ik een lekker ritme. Had het in het begin nogal warm met mijn regenjasje aan, later begon het lekker fris te waaien en toen ik in de wolken kwam was ik helemaal op mijn gemak.
Smaakt naar meer!
Ben inmiddels thuis.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cool! Klinkt alsof je wel een goede klimmer bent![]()
Toch nog niet naar huis dus?
Inderdaad klimmen is heerlijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:38 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ben inmiddels thuis.
Ik had via internet 2 Nederlanders gevonden die vrijdag op de Alpe d'Huez stonden en zaterdag naar huis gingen maar eerst nog even de Galibier wilden doen. En ik mocht meerijden met ze. Dus ik heb bij de ze gekampeerd vrijdagavond en we zijn zaterdagochtend even naar de Galibier gereden en toen rechtstreeks door naar Nederland.
Wat mijn klimmen betreft: ik vind het gewoon ontzettend leuk. Ik denk dat ik nog erg aan mijn basisconditie moet werken. Op de minder steile stukken moest ik het afleggen tegen die 2 andere jongens, op de steilere stukken ging ik die ene voorbij, die andere was een kwartier eerder dan ons allebei geloof ik.
Na de Galibier mis ik de bergen wel. Toch een ongelooflijke omgeving daar. Alleen maar bergen met wat wegen erdoor. En klimmen is gewoon heerlijk....:) Maar alleen op fietsvakantie is ook wel eenzaam, volgend jaar ga ik graag met iemand anders. Doel is om dit jaar aan mijn basisconditie te werken, nog wat vet eraf te krijgen en volgend jaar beter te zijn...
Sorry hoor, maar dat wikkelen lijkt echt helemaal nergens op. Lukte mij ook niet goed de eerste keren, maar wat je nu ziet is dat die tape in de buitenbocht binnen de kortste keren uit elkaar loopt. En die bobbels onderin komen gewoon doordat het lint tijdens het wikkelen niet strak genoeg gehouden is. En ten laatste zijn de wikkelingen helemaal niet gelijkmatig en is de laatste wikkel onder de remhandel gewoon niet goed om alles af te sluiten. OK, voor de eerste keer zal het best wel een paar weken houden maar het ziet er niet uit. En volgende keer een beetje betere kwaliteit (b.v. Fizik) kopen, dat wikkelt wat makkelijker en sluit beter aan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:30 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Prima voor een eerste keer hoorWel mooi, dat witte carbonlook. Is dat die van BBB? Die heb ik in het zwart...
Goeie einddoppen ook, beter dan die douw-hem-erin-doppen die je er standaard bij krijgt.
Ik vind het er prima uit zien voor een eerste keer. Die van mij was niet veel beter en heeft ook 6000km prima volgehouden. Maar ieder z'n meningquote:Op zondag 24 juli 2011 16:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat wikkelen lijkt echt helemaal nergens op. Lukte mij ook niet goed de eerste keren, maar wat je nu ziet is dat die tape in de buitenbocht binnen de kortste keren uit elkaar loopt. En die bobbels onderin komen gewoon doordat het lint tijdens het wikkelen niet strak genoeg gehouden is. En ten laatste zijn de wikkelingen helemaal niet gelijkmatig en is de laatste wikkel onder de remhandel gewoon niet goed om alles af te sluiten. OK, voor de eerste keer zal het best wel een paar weken houden maar het ziet er niet uit. En volgende keer een beetje betere kwaliteit (b.v. Fizik) kopen, dat wikkelt wat makkelijker en sluit beter aan.
Nu ik de foto's nog eens zie, denk ik ook dat hij het lint even wat strakker had moeten omwikkelen. Heb die van mij nog eens gezien en die zit inderdaad een stuk strakker. Maar ik zou het zelf denk ik niet beter doen de 1e keer.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat wikkelen lijkt echt helemaal nergens op. Lukte mij ook niet goed de eerste keren, maar wat je nu ziet is dat die tape in de buitenbocht binnen de kortste keren uit elkaar loopt. En die bobbels onderin komen gewoon doordat het lint tijdens het wikkelen niet strak genoeg gehouden is. En ten laatste zijn de wikkelingen helemaal niet gelijkmatig en is de laatste wikkel onder de remhandel gewoon niet goed om alles af te sluiten. OK, voor de eerste keer zal het best wel een paar weken houden maar het ziet er niet uit. En volgende keer een beetje betere kwaliteit (b.v. Fizik) kopen, dat wikkelt wat makkelijker en sluit beter aan.
Gewoon een keertje extra wikkelen om je hendelklem heen zeg maar. Kom volgend jaar langs, dan laat ik het zienquote:Op zondag 24 juli 2011 16:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nu ik de foto's nog eens zie, denk ik ook dat hij het lint even wat strakker had moeten omwikkelen. Heb die van mij nog eens gezien en die zit inderdaad een stuk strakker. Maar ik zou het zelf denk ik niet beter doen de 1e keer.
Bij mij kruist het stuurlint achter de remhendel. Weet iemand hoe ze dat hebben gedaan?
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk. Soigneren moet met de paplepel ingegoten worden. Stuurlintje hoort auch dabei.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:45 schreef eentwee het volgende:
Ja maar om iemand die het voor het eerst doet daar nu gelijk mee te besmetten..
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren verrassing per post!![]()
[ afbeelding ]
Zit als gegoten! Lekker strak, perfecte maat en mooie kwaliteit. M'n overschoentjes en regenjack ook bezorgd. Jammer genoeg al een paar dagen ziek, zwak en misselijk
Lekker! Waar ga je heen?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:59 schreef Oksel het volgende:
Woensdagavond zit ik op de fiets in Zuid-Frankrijk..
Oooooooh jaloers!!!quote:Op zondag 24 juli 2011 18:59 schreef Oksel het volgende:
Woensdagavond zit ik op de fiets in Zuid-Frankrijk..
Dát is nog eens een nauwkeurigequote:Op zondag 24 juli 2011 19:01 schreef Oksel het volgende:
Ik zit 10 dagen hier
Rondje meer is precies 2-2,5 uur, met flink wat HM's..
QFT!quote:Op zondag 24 juli 2011 18:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Soigneren moet met de paplepel ingegoten worden. Stuurlintje hoort auch dabei.
Mooie omgeving!quote:Op zondag 24 juli 2011 19:01 schreef Oksel het volgende:
Ik zit 10 dagen hier
Rondje meer is precies 2-2,5 uur, met flink wat HM's..
Volgens mij heb ik het gevonden, dit filmpje laat zien hoe je dat bereikt.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nu ik de foto's nog eens zie, denk ik ook dat hij het lint even wat strakker had moeten omwikkelen. Heb die van mij nog eens gezien en die zit inderdaad een stuk strakker. Maar ik zou het zelf denk ik niet beter doen de 1e keer.
Bij mij kruist het stuurlint achter de remhendel. Weet iemand hoe ze dat hebben gedaan?
[ afbeelding ]
Ah thanks! Mooi en duidelijk filmpje!quote:Op zondag 24 juli 2011 20:02 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het gevonden, dit filmpje laat zien hoe je dat bereikt.
Ik vind bij de Rotte altijd wel dat je enorm in de wind zit, dat is het enige dat me tegenstaat aan die route. Maar het is wel waanzinnig mooi daarquote:Op zondag 24 juli 2011 21:36 schreef FJD het volgende:
Bijna op tijd weg gegaan maar toch nog een buitje gepakt helaas. Wel een echt Andy momentje gehadNog nooit zo hard de Rotte rond gegaan maar werd toch makkelijk opgeraapt door een achtervolger
Ach ja, toch nog even lekker bezig geweest
Tja Nederlandse polder zit je altijd wel in de wind. Zou t vervelender vinden als je t kunt ontwijken maar als je een rondje van 60km probeert dan kom je altijd wel uit op polderwegen.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:46 schreef Freddeh het volgende:
Ik vind bij de Rotte altijd wel dat je enorm in de wind zit, dat is het enige dat me tegenstaat aan die route. Maar het is wel waanzinnig mooi daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |