hij had geen banden met de black metal scenequote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bij zo'n Arische nationalist had ik meer Noorse metalbands verwacht
hij was zo'n Trance fan, tenminste die poste hij op zn FBquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bij zo'n Arische nationalist had ik meer Noorse metalbands verwacht
heb net op google maps gekeken, 600m minimaal, 750 voor veel stukken ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:01 schreef behemoth449 het volgende:
[..]
750 meter stond gister op internet
Hij was christenfundamentalist. Zeggen ze nu.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:00 schreef behemoth449 het volgende:
[..]
hij had geen banden met de black metal scene
Dat is best ver. Ik weet niet wat voor temperatuur dat water heeft? Maar er was gisteren zo'n statistiekje hoe lang je kan overleven in water met een bepaalde temperatuur.quote:
Ongetwijfeld. Daar doelde ik overigens niet op.. gezien het feit dat ie zich levend heeft laten pakken en maar wat graag wil praten lijkt het er wel erg op dat ie met grote zorg een podium voor zichzelf aan het creeren is. Lukt die smerige klootzak nog ookquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, dus we krijgen nog wel portie conspiracy theories straks.
Het kan zeker tegenvallen, maar normaal gesproken zou het voor jonge, gezonde mensen in Juli te doen moeten zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:55 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat een paar honderd meter zwemmen al heel snel vermoeiend wordt. Je hebt geen grond, het is geen zwembad waar je na een par randjes even hangt aan de rand. Verder is het koud en heb je al je kleren aan. En ja, de paniek ook. Daardoor krijg je water binnen.
Ah, je bedoelt dat je dat VINDT.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:57 schreef Darklight het volgende:
Hij heeft trouwens wel een slechte muzieksmaak, Armin van Buuren etc
Ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt dat je dat VINDT.
In een water met prima temperatuur. En die staan geen doodsangsten uit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:03 schreef Marlan het volgende:
750 meter is toch makkelijk te zwemmen? Er zijn topzwemmers die honderden kilometers achter mekaar kunnen zwemmen.
Tuurlijk, in een warm tropisch bad zonder een schutter die iedereen neerknalt achter jequote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:03 schreef Marlan het volgende:
750 meter is toch makkelijk te zwemmen? Er zijn topzwemmers die honderden kilometers achter mekaar kunnen zwemmen.
En hebben geen kleren aanquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:04 schreef Cee het volgende:
[..]
In een water met prima temperatuur. En die staan geen doodsangsten uit.
Schuld van het vergiftigde muziekklimaat in NL dus.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:57 schreef Darklight het volgende:
Hij heeft trouwens wel een slechte muzieksmaak, Armin van Buuren etc
Het water was nog geen 20 graden, geloof ik. Ik zou het niet voor mijn lol proberen, als ik jou wasquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:03 schreef Marlan het volgende:
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk juist dat die hele rush van het moment ervoor kan zorgen dat je het in recordtijd kan halen.
Ik denk dat dat goed tegenvalt. Hoeveel mensen hebben in hun leven 750 meter gezwommen? En dan is er dus ook nog de paniek en de kleren... Uiteraard, als het moet, dan kun je veel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:03 schreef Marlan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |