dan had hij hem vorig jaar toch ook op 2 minuten moeten rijden?quote:
Rolland, doping gebruikert.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hohoho, Rolland jonge. Die gaat iedereen straks keihard pakken Of anders wel iemand anders van team Europcar.
Geluk is ook een onderdeel van wielrennenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:30 schreef franklop het volgende:
Martin vind t wel jammer dat Cancellara niet in dezelfde omstandigheden heeft gereden en niet helemaal in vorm was
Zou ik ook zeggen als ik hem was, al denk ik dat Cancellera nooit sneller was geweest.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:30 schreef franklop het volgende:
Martin vind t wel jammer dat Cancellara niet in dezelfde omstandigheden heeft gereden en niet helemaal in vorm was
niet in zijn huidige vorm neequote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik hem was, al denk ik dat Cancellera nooit sneller was geweest.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan snap je het gewoon niet, als je dat vandaag verwacht.
Heb ook het idee dat Martin 3 weken beter aan kan dan Cancellaraquote:
Was dat Ruff Ryder ofzo?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bij de naam Ryder denk ik altijd aan GTASA
Een 'vriend' die jouw hood in da problems brengt jonge En jou verraadtquote:
In een vlakke tijdrit ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:35 schreef Jahr00n het volgende:
Wel een kutgemiddelde man, normaal rijden ze boven de 50.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:35 schreef Jahr00n het volgende:
Wel een kutgemiddelde man, normaal rijden ze boven de 50.
Thomas de Gendt heeft een klasse tijdrit gereden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:35 schreef Culthit. het volgende:
Schakel net pas in. Is er iets boeiends gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |