Toch is het vreemd, want ze zullen best een aanbieding van Skoda hebben gehadquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:07 schreef Agüero het volgende:
[..]
Mercedes is een sponsor van de Leopardploeg.
Ik kijk lekker NOS.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen, Ik raad je aan om naar Sporza te luisteren. Veel beter commentaar dan Herbert en Maarten
Ok, die hadk nog niet gezien..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:08 schreef Kirov het volgende:
[..]
Vacansoleil reed met een Peugotje rond
Sky rijdt met Jaguars.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
Waarom hebben bijna alle teams Skoda's als volgauto, maar moet Leopard duur zijn met Mercedes?
het parcours niet verkend, beetje in het nat gereden en momenteel derdequote:
Het is een mooie vrouw maar geen fapvoer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik verheug me al op de volgende nieuwsflits
[ afbeelding ]
En terecht.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:10 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Die heeft schoon genoeg van die twee idioten
Zou ook wel heel dom zijn als ze dat niet hebben gedaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:11 schreef wimderon het volgende:
Schlecks hebben dus toch gewoon verkend volgens Meganck/Wuyts.
Yep, vergelijken bij 2008, 2009 en 2010 valt zijn vorm zwaar tegen. Maar desondanks inderdaad twee mooie zeges.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die is al het hele jaar uit vorm. Desondanks 2 mooie zeges.
Zou Andy het truitje van Cancellara hebben aangetrokken, en Cancellara die straks de dit van Andy gaat rijden?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:11 schreef franklop het volgende:
Andy toch op fiets verkend volgens SPorza
Volgens mij wel. Deed hij goed btw.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:12 schreef Agüero het volgende:
Vorig jaar zat Clement er tijdens de tijdrit bij als co-commentator toch?
Die deed het wel goedquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:12 schreef Agüero het volgende:
Clement rijdt nu de Brixia Tour.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:12 schreef Agüero het volgende:
Toch een keer top10 in een Tour tijdrit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:14 schreef franklop het volgende:
Waarom zou je Boogerd er ook neertzetten bij een tijdrit, enige wat ie dan goed deed was kotsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |