abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99845286
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:00 schreef Chadi het volgende:

[..]

De PVV zaait toch angst en haat en draagt bij aan de vorming van extreme gedachtes. Omdat het een rechts extremist is, is het nu opeens een psychopaat?
Zeg ik dat ergens? Ik zeg dat zijn motieven waarschijnlijk uit rechts-extremistische hoek komen en dat zijn persoonlijkheid hem in staat heeft gesteld om te doen wat hij heeft gedaan. Nergens leg ik ook maar enig causaal verband...
pi_99845414
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Er waren groepen moslims, wereldwijd, blij met de aanslagen van 911.
Nog meer moslims veroordeelden het wel, maar hadden er wel begrip voor.
Ik geloof niet dat er maar één Christen feest viert vanwege deze moordpartij, of er begrip voor heeft.
Of het Christenen zijn weet ik niet, maar op verscheidene fora (nationalistisch, extreem-rechtse fora) zijn er wel degelijk westerlingen die er volledige begrip voor tonen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99845491
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Of het Christenen zijn weet ik niet, maar op verscheidene fora (nationalistisch, extreem-rechtse fora) zijn er wel degelijk westerlingen die er volledige begrip voor tonen.
Zou me ook niets verbazen, denk ik...
I´m back.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:21:32 #54
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_99845770
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Reactie op een onofficieel PVV forum.

Te ziek voor woorden als je het mij vraagt. Eigenlijk zouden ze dit soort lui moeten oppakken.

Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_99845877
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Te ziek voor woorden als je het mij vraagt. Eigenlijk zouden ze dit soort lui moeten oppakken.

[ afbeelding ]
Ja, die mag een bezoekje verwachten mag ik hopen van de AIVD...
Ik denk dat zulke usuals ook op ons forum rondlopen toch, denk ik... ze zeggen dat nu alleen niet out loud, omdat we nog een gevarieerde community zijn gelukkig.
I´m back.
pi_99846054
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, die mag een bezoekje verwachten mag ik hopen van de AIVD...
Waarom? Hij doet toch geen strafbare uitlatingen, of vergis ik me daar in?
pi_99846122
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:32 schreef Gulo het volgende:

[..]

Waarom? Hij doet toch geen strafbare uitlatingen, of vergis ik me daar in?
Hij zit op het randje hè, of vind jij van niet?
I´m back.
pi_99846195
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij zit op het randje hè, of vind jij van niet?
Ik ben geen jurist.

Kijk, je kan het wel een verwerpelijke uitspraak vinden, maar dat maakt het nog niet strafbaar.

Hij roept niet op tot geweld of zo.
pi_99846251
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:59 schreef Ryan3 het volgende:

Waarmee niet gezegd is dat de aanhang van de PVV er volledig mee samenvalt. Kan ook niet want er lopen nu eenmaal gelukkig zoveel idioten rond, maar ze worden juist door partijen als de PVV aangetrokken, denk ik. En die gevolgtrekking is niet een vorm van triomfalisme...
Henk en Ingrid zullen dit ook verschrikkelijk vinden, maar inderdaad, extremistische bewegingen als de PVV trekken ook dit soort terroristen aan en eerlijk gezegd, de retoriek over dat we in oorlog zijn met de Islam en dat sociaal-democratie een vijfde colonne is, of weet ik veel wat de huidige opvattingen zijn, hitsen dergelijke lui ontzettend op.

Als blijkt dat hij het specifiek gemunt had op de linkse politiek of iets in die richting, dan kun je heel terecht stellen, denk ik, dat Anders Breivik de trekker overhaalde, maar rechts-extremistische "vrijheids"-bewegingen hebben hem ingefluisterd wie de vijand is.
pi_99846267
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:36 schreef Gulo het volgende:

[..]

Ik ben geen jurist.

Kijk, je kan het wel een verwerpelijke uitspraak vinden, maar dat maakt het nog niet strafbaar.

Nee, dus vrijheid van meningsuiting toch?
...We zijn met die hele discussie over vrijheid van meningsuiting dus inmiddels afgedwaald tot de vraag of we dit maar gewoon moeten vinden... op 1 of andere manier voelt dat niet ok...
I´m back.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:38:37 #61
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_99846269
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heb jij een linkje naar die bewuste forumpost?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:41:04 #62
42366 Staal
pi_99846358
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:36 schreef Gulo het volgende:

[..]

Ik ben geen jurist.

Indirect dus wel. Als users elkaar zo opstoken zal dat vast wel in de hoop zijn dat een van die users tot actie overgaat.

Ik heb dit zelf heel goed kunnen zien in 2005. Eentje zat de boel aan te voeren en hoopte inderdaad op actie en zelf bleef hij anoniem.
Un certain jeune homme
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:42:12 #63
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_99846413
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:38 schreef Staal het volgende:

[..]

Heb jij een linkje naar die bewuste forumpost?
http://www.forum-voor-de-(...)=146539&postcount=17

...verwijderd.

Dit plaatje kwam weer uit een andere discussie voort op het forum van skyscrapercity.com. Ik heb de screen zelf niet gemaakt.

Ik heb zo'n idee dat de poster zelf ook al nattigheid begon te voelen. Hopelijk was het een trol die erachter kwam dat hij te ver is gegaan.
pi_99846417
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:38 schreef Monidique het volgende:

[..]

Henk en Ingrid zullen dit ook verschrikkelijk vinden, maar inderdaad, extremistische bewegingen als de PVV trekken ook dit soort terroristen aan en eerlijk gezegd, de retoriek over dat we in oorlog zijn met de Islam en dat sociaal-democratie een vijfde colonne is, of weet ik veel wat de huidige opvattingen zijn, hitsen dergelijke lui ontzettend op.

Als blijkt dat hij het specifiek gemunt had op de linkse politiek of iets in die richting, dan kun je heel terecht stellen, denk ik, dat Anders Breivik de trekker overhaalde, maar rechts-extremistische "vrijheids"-bewegingen hebben hem ingefluisterd wie de vijand is.
Daarom plaats ik dus mijn vraagtekens bij wat Boris van der Ham zegt ook hoor.
Ik vind dat te makkelijk en te politiek correct.
I´m back.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:44:36 #65
42366 Staal
pi_99846510
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

http://www.forum-voor-de-(...)=146539&postcount=17

...verwijderd.

Dit plaatje kwam weer uit een andere discussie voort op het forum van skyscrapercity.com. Ik heb de screen zelf niet gemaakt.

Ik heb zo'n idee dat de poster zelf ook al nattigheid begon te voelen. Hopelijk was het een trol die erachter kwam dat hij te ver is gegaan.
Ja, precies. Want dit is de melding: Bericht op verzoek poster verwijderd
Die voelde nattigheid en terecht trouwens, Schandalig dat de moderatie daar op dat forum er helemaal niets aan gedaan heeft.
Un certain jeune homme
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:46:28 #66
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_99846588
Je kan nog wel het topic doorlezen, en ik zie nu dat het daar ook nog vol staat met andere posts van hem. Gelukkig vinden de users daar het ook te ver gaan.

http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/showthread.php?p=146539

Edit: zijn andere reacties zijn ook niet veel beter helaas... veel vreemd gebrabbel ook over Europese burgeroorlogen enzo...

Edit 2: Na het lezen van deze reactie van heel iemand anders denk ik maar dat ik die pagina sluit en daar nooit meer op terug kom. Wat een kansloze reacties zeg.

quote:
Beste mensen, laten we nu niet gaan ruziën. Ik ga trouwens geen kaarsjes aansteken voor die ellendige jeugdige Sociaal Democraatjes die het slachtoffer zijn geworden van deze misdaad. Die ellendelingen zouden de nieuwe generatie leiders worden die de multi-culturele hel in Europa verergeren. Dat betekent heel wat meer dan 90 slachtoffers aan onze kant, door verkrachting, moord en beroving.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:50:28 #67
42366 Staal
pi_99846752
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Je kan nog wel het topic doorlezen, en ik zie nu dat het daar ook nog vol staat met andere posts van hem. Gelukkig vinden de users daar het ook te ver gaan.

Edit: zijn andere reacties zijn ook niet veel beter helaas... veel vreemd gebrabbel ook over Europese burgeroorlogen enzo...
Jah, ik lees het. Weerzinwekkend.

Maar dit ook he: Triest voor de dode kinderen, maar; de revolutie verslind haar eigen kinderen.

Hoe krijgt iemand dit uit zijn toetsenbord.
Un certain jeune homme
pi_99846820
quote:

Edit 2: Na het lezen van deze reactie van heel iemand anders denk ik maar dat ik die pagina sluit en daar nooit meer op terug kom. Wat een kansloze reacties zeg.

[..]

Volslagen mesjokke.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_99846859
quote:

[..]

Ik heb er echt geen woorden voor... :{.
I´m back.
pi_99846990
Bij zoveel idioten kan ik me ook echt voorstellen hoe een Holocaust kan voorkomen toch...
I´m back.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:56:58 #71
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_99847043
Deze mensen zijn niet minder extreem en ongenuanceerder in hun opvattingen dan datgene wat ze denken te bestrijden. En dat zijn juist de gevaarlijkste mensen. 'Het doel heiligt de middelen' is in hun ogen zelfs nog terecht als dat middel erger is dan het doel.

Ze strijden tegen de Islam omdat dat aanslagen, berovingen en verkrachtingen voort brengt (hun eigen woorden) en vinden het zelfs geoorloofd om daarvoor aanslagen op onschuldige mensen voor te gebruiken. Dan ben je toch net zo erg als die Islamtische extremisten waarvoor ze zo bang zijn.

[ Bericht 36% gewijzigd door Eyjafjallajoekull op 23-07-2011 19:03:20 ]
pi_99847059
Zit nu even dat topic daar door te lezen, :{
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_99847078
Het zal me niks verbazen als Wilders hem kent. Ze blijken in ieder geval gemeenschappelijke vrienden te hebben (o.a. Pamela Geller & Baron Bodissey).
pi_99847151
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:57 schreef Stezo het volgende:
Het zal me niks verbazen als Wilders hem kent. Ze blijken in ieder geval gemeenschappelijke vrienden te hebben (o.a. Pamela Geller & Baron Bodissey).
Die Pamela Geller is een zeer radicale zionist. In hoeverre was de dader daarmee bevriend? Waar maak je dat uit op?
pi_99847186
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:57 schreef Stezo het volgende:
Tsjonge poeh nou. Nationalisten hebben vaak een nogal internationaal netwerk, dus er zullen vast gemeenschappelijke kennissen zitten tussen PVV-nationalisten en aan die Noor gekoppelde nationalistische bewegingen.

Ik kom meer van de andere kant, en ik heb dan ook gemeenschappelijke kennissen met Volkert vd G. Of ouderwetse Rara-leden. De wereld is klein.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99847314
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Deze mensen zijn niet minder extreem en ongenuanceerder in hun opvattingen dan datgene wat ze denken te bestrijden. En dat zijn juist de gevaarlijkste mensen. 'Het doel heiligt de middelen' is in hun ogen zelfs nog terecht als dat middel erger is dan het doel.
Ik geloof dat die Anders dat ook ergens opmerkt, dat extremistische moslims hun tegenstanders (als Anders) meer respecteren dan hun multiculti-medestanders.

En het klopt; fundamentalisten / extremisten waarderen consequent zijn, ook bij mensen van andere overtuiging. Het maakt de wereld zo heerlijk overzichtelijk.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:05:36 #77
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_99847421
Er is daar een mooie film over gemaakt. 'Dear Wendy'

http://www.imdb.com/title/tt0342272/

Een groep jongeren die zo ontzettend tegen geweld zijn dat zelfs geweld is geoorloofd om te zorgen dat er geen geweld uitbreekt... Natuurlijk een beetje anders maar het idee is hetzelfde. Dat mensen soms nog erger worden dan datgene waartegen ze aan het strijden waren.
pi_99847579
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Tsjonge poeh nou. Nationalisten hebben vaak een nogal internationaal netwerk, dus er zullen vast gemeenschappelijke kennissen zitten tussen PVV-nationalisten en aan die Noor gekoppelde nationalistische bewegingen.

Ik kom meer van de andere kant, en ik heb dan ook gemeenschappelijke kennissen met Volkert vd G. Of ouderwetse Rara-leden. De wereld is klein.
Dat is een conclusie die al circa 6/7 jaar geleden werd gemaakt op FOK! idd.

Om de absolutist, zijnde de moslim, te bestrijden veranderen we ons zelf in een absolutist.
Om de fascist, zijnde de moslim, te bestrijden veranderen we ons een beetje in een fascist.

Antwoord op die andere post btw...
I´m back.
pi_99847855
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd hoe de kring waarin hij zich begeeft gaat denken over zijn acties. Natuurlijk zal er niemand de moord op 84 pubers goedkeuren, maar toch..

Die verzamelde posts van hem zijn ook fascinerend om te lezen. Klinkt toch niet als een doorgedraaide idioot.
Ik vind dat ie klinkt als een doorgedraaide POL-libertarier.
Dat je dat niet idioot vindt klinken betekent misschien dat je teveel tijd op Fok doorbrengt.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_99847963
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:15 schreef OllieA het volgende:

[..]

Dat je dat niet idioot vindt klinken betekent misschien dat je teveel tijd op Fok doorbrengt.
Wtf waar zegt ze dat?
I´m back.
pi_99847995
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:59 schreef Gulo het volgende:

[..]

Die Pamela Geller is een zeer radicale zionist. In hoeverre was de dader daarmee bevriend? Waar maak je dat uit op?
Dat maakte ik hieruit op: http://atlasshrugs2000.ty(...)7/heads-explode.html
Naja vrienden, ze hebben in ieder geval een professionele relatie. Zij ontkent trouwens dat de dader Fjordman is, maar gek genoeg kan ze dat niet bewijzen.
pi_99848059
quote:

[..]

Shit.. ik zie het nu staan... fuck your mother, sigme... :{.
I´m back.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:20:05 #83
42366 Staal
pi_99848087
Sigme is dan ook terecht mod af. Ze was toen al een croupie van dat stel extreem rechtse idioten en met een eigen agenda via PM met die gastjes.
Un certain jeune homme
pi_99848193
Kunnen jullie je obsessie met sigme even laten varen?
pi_99848259
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:18 schreef Stezo het volgende:

[..]

Dat maakte ik hieruit op: http://atlasshrugs2000.ty(...)7/heads-explode.html
Naja vrienden, ze hebben in ieder geval een professionele relatie. Zij ontkent trouwens dat de dader Fjordman is, maar gek genoeg kan ze dat niet bewijzen.
Die teksten van haar ook hé. :o
pi_99848276
quote:

[..]

Hij klinkt zéker als een politiek extremist. Maar ik zou het op basis van die teksten niet inschatten als iemand die een kleine 100 pubers gaat doodschieten. Politiek extremisten ben ik wel gewend ja, mede op fok. Ik zou die posts van Anders ook best op fok kunnen zien; ik vind het nou niet echt posts die zo extreem zijn dat ze hier geweerd zouden worden en alleen op obscure sites als vrije volk of zo'n andere extreemrechts forum geplaatst kunnen worden.
pi_99848307
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:22 schreef Monidique het volgende:
Kunnen jullie je obsessie met sigme even laten varen?
Het is wel waar wat Staal zegt...
Daarnaast is ze een gemankeerde libertariër idd, ze zal een vraag over stel dat je een genocide mag plegen ook wel heeeeeeel interessant hebben gevonden... :'). Of niet?
Maar goed er lopen veel idioten rond idd op internet.
I´m back.
pi_99848336
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is wel waar wat Staal zegt...
Daarnaast is ze een gemankeerde libertariër idd, ze zal een vraag over stel dat je een genocide mag plegen ook wel heeeeeeel interessant hebben gevonden... :'). Of niet?
Maar goed er lopen veel idioten rond idd op internet.
Niet alleen op internet.

Needless to say, maar toch.
pi_99848378
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Hij klinkt zéker als een politiek extremist. Maar ik zou het op basis van die teksten niet inschatten als iemand die een kleine 100 pubers gaat doodschieten. Politiek extremisten ben ik wel gewend ja, mede op fok. Ik zou die posts van Anders ook best op fok kunnen zien; ik vind het nou niet echt posts die zo extreem zijn dat ze hier geweerd zouden worden en alleen op obscure sites als vrije volk of zo'n andere extreemrechts forum geplaatst kunnen worden.
Nee, idd, het barst hier van dezelfde soort posts, en die posts zijn btw juist niet heeeeeel interessant, of vind je van wel?
I´m back.
pi_99848420
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:26 schreef Gulo het volgende:

[..]

Niet alleen op internet.

Needless to say, maar toch.
IRL kom ik dit soort mensen nooit tegen. Jij wel?
Dat is juist het leuke van internet, dat gaat allemaal anoniem (min of meer althans).
I´m back.
pi_99848477
Ik zie er niet veel libertarisch in, eigenlijk, in die posts van Anders. Dat rijmt ook niet erg met de PVV een ware conservatieve partij vinden en zichzelf ook een ware conservatief. De PVV is bepaald niet libertarisch. Ik zie Anders veel terugkomen op Marxisme, en dat zowat heel Europa stiekum Marxistisch is, en dat de islam ook Marxismisch zou zijn (?). Hij profileert zich vooral als anti-marxist/ anti-islam en pro-westers / pro-nationalistisch, maar van die pro-punten van hem zie ik niet veel argumentatie. Maar ik kan eroverheen gelezen hebben; de tweede set posts was me wat warrig.
pi_99848498
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, idd, het barst hier van dezelfde soort posts, en die posts zijn btw juist niet heeeeeel interessant, of vind je van wel?
Hier kan ik geen chocola van maken.
pi_99848620
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

IRL kom ik dit soort mensen nooit tegen. Jij wel?
Dat is juist het leuke van internet, dat gaat allemaal anoniem (min of meer althans).
Daar heb je gelijk in inderdaad. Al heb ik wel collega's waarvan ik weet dat ze PVV stemmen en waarvan het me niets zou verbazen als dat de types zijn die hier constant anti-islam teksten spuien.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:38:57 #94
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_99848914
Voor degene die hun medeleven aan Noorwegen willen betuigen:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/lenke.php
Klikk her for styrke lenken= klik hier om je aan te sluiten
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
pi_99849027
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Hier kan ik geen chocola van maken.
Laat ik dat dan maken voor je. Je was juist van die users gecharmeerd die dit soort postjes maakten hier op FOK!. Het is dus wmb niet verbazingwekkend dat jij de reacties van die dader op internet interessant vindt. Maar je legt de link niet dat zijn gedachtegoed tot zijn daden leidden. Je wast je handen in onschuld. Je ziet niet dat dat waanzin is. Voor jou zijn het wrs deugden, ergens in je brein, toch?
I´m back.
pi_99849278
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Laat ik dat dan maken voor je. Je was juist van die users gecharmeerd die dit soort postjes maakten hier op FOK!. Het is dus wmb niet verbazingwekkend dat jij de reacties van die dader op internet interessant vindt. Maar je legt de link niet dat zijn gedachtegoed tot zijn daden leidden. Je wast je handen in onschuld. Je ziet niet dat de waanzin is. Voor jou zijn het wrs deugden, ergens in je brein, toch?
Ik voel inderdaad heel weinig schuld aan de Noorse doden. Wou je ze me in de schoenen schuiven :')?

Voor de rest lijkt het me allemaal weinig relevant als analyse voor de Noorse aanslagen, dus ik pas voor de rest.
pi_99849401
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik voel inderdaad heel weinig schuld aan de Noorse doden. Wou je ze me in de schoenen schuiven :')?

Voor de rest lijkt het me allemaal weinig relevant als analyse voor de Noorse aanslagen, dus ik pas voor de rest.
Tuurlijk pas je voor de rest, kun je lekker de groupie spelen voor dat soort lui...
Maar hoe werkt dat nou bij jou, vraag ik me af? Beetje verzetten tegen je politiek correcte moeder, en dan maar een beetje met dit soort lui mee huilen, of is het gewoon stoer oid?
I´m back.
pi_99849549
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:59 schreef SemperSenseo het volgende:
Hij komt mij als een narcistische ijdeltuit over als ik zo naar zijn foto's kijk en zijn profiel. En volgens mij is hij een sociopaat. Dit soort profielen schijnt veel voor te komen bij terroristen of massamoordenaars. Tezamen met extremistische opvattingen een gevaarlijke cocktail.. :{
Sociopaat, psychopaat, er is geen eenduidige definitie (http://blogs.psychcentral(...)athy-vs-psychopathy/). Maar in principe ben ik het met je eens.

Verder over het standpunt van Sigme: het ligt er maar een beetje aan hoe ze het bedoelt. Als Sigme met 'klinkt niet als een doorgedraaide idioot' bedoelt dat hij niet overkomt als iemand die niet weet wat hij doet en geen verantwoordelijkheid kan nemen voor zijn daden, dan ben ik het met je eens.
pi_99849601
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:53 schreef LB06 het volgende:

[..]

Sociopaat, psychopaat, er is geen eenduidige definitie (http://blogs.psychcentral(...)athy-vs-psychopathy/). Maar in principe ben ik het met je eens.

Verder over het standpunt van Sigme: het ligt er maar een beetje aan hoe ze het bedoelt. Als Sigme met 'klinkt niet als een doorgedraaide idioot' bedoelt dat hij niet overkomt als iemand die niet weet wat hij doet en geen verantwoordelijkheid kan nemen voor zijn daden, dan ben ik het met je eens.
Sigme staat wel achter dat soort gedachtegoed, zoals geuit op dit forum, volgens mij, dat bedoelt ze met niet doorgedraaid.
I´m back.
  Boks-Chick zaterdag 23 juli 2011 @ 19:55:11 #100
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99849612
@ Ryan3 en Sigme, hier gaat het topic niet over. Ieder heeft zo zijn motieven en gevoelens bij dit drama, laten we het in dit topic bij de analyse van het drama houden, en niet verzanden in persoonlijke discussies :).
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')