abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99853710
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:25 schreef Gulo het volgende:

[..]

Ja, maar volgens jouw redenatie is dat wat de dader zou willen toch?

Waarom zou hij dat beogen dan?
Die voelbare repressie tav geloofsgenoten zouden meer mensen naar het extremisme drijven en zijn voorbeeld volgen... de droom is dan bij terreurgroepen dat dit een opmaat is voor een burgeroorlog die ze kunnen winnen
Zo zou zijn redenering kunnen zijn..
pi_99853802
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
Oh, hij schijnt het dus wel te hebben geschreven:

http://www.2shared.com/fi(...)eclarationofInd.html

Voor de geinteresseerden.
Niet volgens: http://gatesofvienna.blogspot.com/2011/07/for-record.html

quote:
If these demands are not fully implemented, if the European Union isn't dismantled, Multiculturalism isn't rejected and Muslim immigration isn't stopped, we, the peoples of Europe, are left with no other choice than to conclude that our authorities have abandoned us, and that the taxes they collect are therefore unjust and that the laws that are passed without our consent are illegitimate. We will stop paying taxes and take the appropriate measures to protect our own security and ensure our national survival.
http://www.brusselsjournal.com/node/1980

1 + 1.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:30:56 #253
181126 MouzurX
Misschien?
pi_99853817
Op welke pagina staat dat over die bom? Ik zie nu serieus een hele instructie op het eind hoe je je moet verbergen en hoe je een boerderij moet beginnen enz jezus man :')
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:31:03 #254
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99853822
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar die dude wilde het Westen toch helemaal niet raken? Hij was het Westen.
Er was geen tegenstander van buiten, maar een tegenstander van binnen: de sociaaldemocratische partij.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:25 schreef Gulo het volgende:

[..]

Ja, maar volgens jouw redenatie is dat wat de dader zou willen toch?

Waarom zou hij dat beogen dan?
Het effect wat hij wil beogen is mij ook niet duidelijk. Het is in ieder geval wel zo dat hij het gedachtengoed dat hij zelf claimt aan te hangen hiermee in diskrediet brengt. Een averechts effect dus.
Als hij een aanslag 'uit naam van het Noorse volk' op een moskee had gedaan, en moslims in Noorwegen waren als tegenreactie hierop aanslagen gaan plegen op Noorse doelen, dan had hij meer bereikt (vanuit zijn gedachtegoed). Want op een zeker moment is iedereen de aanleiding toch vergeten, en gaat het nog slechts over 'wij' tegenover 'zij'. Dan dwingt hij mensen ahw om partij te kiezen tussen 'de moslims' en 'de Noren'. Terwijl nu iedereen gewoon partij kiest tegen hem.
The End Times are wild
pi_99853845
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:28 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Die voelbare repressie tav geloofsgenoten zouden meer mensen naar het extremisme drijven en zijn voorbeeld volgen... de droom is dan bij terreurgroepen dat dit een opmaat is voor een burgeroorlog die ze kunnen winnen
Zo zou zijn redenering kunnen zijn..
Ik volg die redenering niet zo. Als je bijvoorbeeld kijkt naar Duitsland, daar is enorm repressie tegen neonazi's. Je kan echter niet zeggen dat hun aantallen daar de afgelopen jaren door gegroeid zijn.

Maar goed, het zou inderdaad zijn gedachtengang kunnen zijn natuurlijk.

Ik denk echter niet dat er een diepere gedachte achter zit. Ik denk dat het gewoon een wraak-actie is, met dat als doel.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:34:03 #256
181126 MouzurX
Misschien?
pi_99853957
What the hell .. in dat document staat gewoon per dag beschreven wat hij allemaal deed etc.
pi_99854010
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

[..]

Het effect wat hij wil beogen is mij ook niet duidelijk. Het is in ieder geval wel zo dat hij het gedachtengoed dat hij zelf claimt aan te hangen hiermee in diskrediet brengt. Een averechts effect dus.
Als hij een aanslag 'uit naam van het Noorse volk' op een moskee had gedaan, en moslims in Noorwegen waren als tegenreactie hierop aanslagen gaan plegen op Noorse doelen, dan had hij meer bereikt (vanuit zijn gedachtegoed). Want op een zeker moment is iedereen de aanleiding toch vergeten, en gaat het nog slechts over 'wij' tegenover 'zij'. Dan dwingt hij mensen ahw om partij te kiezen tussen 'de moslims' en 'de Noren'. Terwijl nu iedereen gewoon partij kiest tegen hem.
Angst zaaien onder de aanhangers van die partij en wraak. Blijkbaar haat hij die partij zo erg omdat hij die partij verantwoordelijk acht voor de islamitische en multiculturele ellende.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_99854074
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad. Of hij hoopt dat een linkse wacko nu een rechtse groep attaquert. Actie-reactie, polariseren.

Hoe kan je dat document openen trouwens? Mijn word pakt hem niet.
pi_99854213
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:36 schreef Gulo het volgende:

[..]

Inderdaad. Of hij hoopt dat een linkse wacko nu een rechtse groep attaquert. Actie-reactie, polariseren.

Hoe kan je dat document openen trouwens? Mijn word pakt hem niet.
WordPad werkt ook.
pi_99854235
quote:
De beschrijving is anders volledig in lijn met de nu bekende feiten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99854242
Om hierop terug te komen:

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd helemaal geen goede posting, aangezien er helemaal niets bekend is over zijn sociale situatie. Hij had een woning in de stad en nog een boerderij daarbuiten. Hij was op het internet zeer politiek actief en er is niets wat wijst op een soort van sociaal geisoleerd persoon. Verder is zijn ideologie voor zover bekend aardig een kopie van waar de PVV voor staat en dat is wellicht wel interessant voor de mogelijke motieven.
Van zijn eigen hand:

This is likely due to the fact that I do not care as much as I did for creating or preserving social relationships due to my life choice.

(...)

As for social skills or skills facilitating interaction and communication with oterhs; I know I mastered them a lot better before I started my self-engulfing studies several years ago. Social skills is an art form that requires continuous practice, and many of the people I know are masters at it. I know I could be as well but it would require a different lifestyle. I do not accept or acknowledge many of the established “social rules” as I view it as irrelevant noise which takes us away from what is needed of us at this point in time.

(...)

If I were to focus on the social aspects of the conservative revolution (instead of the intellectual) I would rather use these abilities for something useful; for political consolidation/recruitment purposes. However, it is very hard to be a master at theoretical analysis and master social skills as it is in many ways the anti-thesis of each other. I wouldn’t necessarily call it a flaw but the area of social skills I have neglected the most is; “Game” interaction - PC small talk, entertaining skills/PC humour. I simply do not want to waste my limited time on BS or irrelevant social noise.

[ Bericht 23% gewijzigd door Claudia_x op 23-07-2011 21:44:55 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:39:55 #262
181126 MouzurX
Misschien?
pi_99854255
Hoe hij dit allemaal omschrijft geeft wel echt zeker aan dat hij ziek in zijn kop is.
pi_99854264
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
Oh, hij schijnt het dus wel te hebben geschreven:

http://www.2shared.com/fi(...)eclarationofInd.html

Voor de geinteresseerden.
Nou dát is duidelijk gekkentaal :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99854291
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

WordPad werkt ook.
Bij mij niet, dan krijg ik alleen maar duizenden vreemde tekens. Nou ja, ik probeer het nog wel even via google (wil niet teveel offtopic gaan hier)
pi_99854443
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:30 schreef MouzurX het volgende:
Op welke pagina staat dat over die bom? Ik zie nu serieus een hele instructie op het eind hoe je je moet verbergen en hoe je een boerderij moet beginnen enz jezus man :')
dat dagboek op pagina 1455..
hij is die bom aan het maken..
dat bedrijfje van hem was een dekmantel voor een bom-werkplaats, lijkt het
pi_99854545
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:43 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

dat dagboek op pagina 1455..
hij is die bom aan het maken..
dat bedrijfje van hem was een dekmantel voor een bom-werkplaats, lijkt het
Een biologisch bedrijf met tonnen kunstmest had toch al de nodige alarmen moeten doen afgaan.

Slecht dekmantel.
pi_99854693
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:31 schreef Gulo het volgende:

[..]

Ik volg die redenering niet zo. Als je bijvoorbeeld kijkt naar Duitsland, daar is enorm repressie tegen neonazi's. Je kan echter niet zeggen dat hun aantallen daar de afgelopen jaren door gegroeid zijn.

Maar goed, het zou inderdaad zijn gedachtengang kunnen zijn natuurlijk.

Ik denk echter niet dat er een diepere gedachte achter zit. Ik denk dat het gewoon een wraak-actie is, met dat als doel.
Ik zie die redenering ook niet zitten, maar zo zouden terroristen kunnen denken.
Er zit ook een portie wishfullthinking bij .... blabla .'repressie provoceert mensen zich aan te sluiten bij de strijd... en die winnen we dan misschien wel '
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:48:04 #268
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_99854700
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:45 schreef Gulo het volgende:

[..]

Een biologisch bedrijf met tonnen kunstmest had toch al de nodige alarmen moeten doen afgaan.

Slecht dekmantel.
Blijkbaar dus niet.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_99854735
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:40 schreef Gulo het volgende:

[..]

Bij mij niet, dan krijg ik alleen maar duizenden vreemde tekens. Nou ja, ik probeer het nog wel even via google (wil niet teveel offtopic gaan hier)
Geen probleem met Office 2010.

Aan voorbereiding heeft hij zeker geen gebrek gehad!.

[ Bericht 3% gewijzigd door johnnylove op 23-07-2011 21:54:38 ]
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:48:57 #270
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_99854752
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:40 schreef Gulo het volgende:
http://www.zamzar.com
pi_99854853
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:48 schreef Ringo het volgende:

[..]

Blijkbaar dus niet.
Nee, helaas. Maar frappant is het wel.

Nu ben ik bepaald geen voorstander van een controlestaat, maar ergens zou ik het wel wenselijk vinden dat een bedrijf rapporteert wanneer een biologisch bedrijf tonnen kunstmest aanschaft...
pi_99854927
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
Om hierop terug te komen:

[..]

Van zijn eigen hand:

This is likely due to the fact that I do not care as much as I did for creating or preserving social relationships due to my life choice.

(...)

As for social skills or skills facilitating interaction and communication with oterhs; I know I mastered them a lot better before I started my self-engulfing studies several years ago. Social skills is an art form that requires continuous practice, and many of the people I know are masters at it. I know I could be as well but it would require a different lifestyle. I do not accept or acknowledge many of the established “social rules” as I view it as irrelevant noise which takes us away from what is needed of us at this point in time.

(...)

If I were to focus on the social aspects of the conservative revolution (instead of the intellectual) I would rather use these abilities for something useful; for political consolidation/recruitment purposes. However, it is very hard to be a master at theoretical analysis and master social skills as it is in many ways the anti-thesis of each other. I wouldn’t necessarily call it a flaw but the area of social skills I have neglected the most is; “Game” interaction - PC small talk, entertaining skills/PC humour. I simply do not want to waste my limited time on BS or irrelevant social noise.

Zou hij ooit Ayn Rand gelezen hebben btw, denk je?
Zou best kunnen toch?
I´m back.
pi_99854987
http://img651.imageshack.us/img651/8417/rambonf.jpg (copy/paste deze link)

yipppp een foto typisch voor wannabee-Rambo's
pi_99855002
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zou hij ooit Ayn Rand gelezen hebben btw, denk je?
Zou best kunnen toch?
Het zou me niets verbazen. Hij refereert in zijn pamflet aan 'libertarians'.

- Edit. Bij favoriete boeken staan:

n. George Orwell - Nineteen Eighty-Four, Thomas Hobbes Leviathan, John Stuart Mill - On Liberty, John Locke - Essay Concerning Human Understanding, Adam Smith - The Wealth of Nations, Edmund Burke - Reflections on the Revolution in France, Ayn Rand Atlas Shrugged, The Fountainhead, William James Pragmatism, Carl von Clausewitz - On War, Fjordman Defeating Eurabia
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:53:38 #275
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_99855003
Holy shit, 1516 dichtbedrukte a4'tjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')