Urban-myth, van artiesten van 26 en 28 kan je ook mooie lijstjes maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:32 schreef ValHallen het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/27_Club
Oh en dit bedoelde ik net met mijn alu hoedjes berichy.
Heel die zaal in shockquote:
Ik zong hem ook al meteen, ik schaam me diepquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Damn, i think i love you. Rebelchild.
Ja kutkind, kap eens met die achterlijke grapjesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Whahaa... whatsappjes en dm's waarom ik niet naar de meet ga
Nee, dan ben je goed bezig.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zong hem ook al meteen, ik schaam me diep![]()
Whuut?quote:
Ze hebben meerdere nummers?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Can;t get you out of my mind en Call for me echt de mooiste nummers
En Rebel Child
Pak het fruitwoordenboek erbijquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een weddenschap met mijn broertje... hij gelooft niet dat ik de rest van de maand zonder schelden kan. Dus ook geen 'wee tee ef' enzo...
Nu ben ik al die worden aan het vervangen voor fruit en ander eten
whehehehe, stomme ananas die je d'r bentquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een weddenschap met mijn broertje... hij gelooft niet dat ik de rest van de maand zonder schelden kan. Dus ook geen 'wee tee ef' enzo...
Laat hem je maar eens goed opvoeden ja!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |