Jij bent betrokken bij het onderzoek hoor ik?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kwestie van definitie. Ze zijn gewoon volledig bewust van wat ze doen hoor. Ze zijn iig niet gek in de vorm van psychoses of wanen.
Noch dat hij een psychose had.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is een psychopaat natuurlijk, anders kan je niet ijskoud 80 kinderen koudmaken, maar dat maakt hem nog niet gek.
Nou goed, we zijn er, hij is gek, klaar.quote:
Ze dachten dat het wel hip is om die gast via internet te word te laten staan. Echter is er een dusdanige lag dat er niks van te verstaan was. Dus nu via telefoon.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waar is dat topic van [Oslo] Het is de schuld van? Ik wil dat wel eens doorlezen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze dachten dat het wel hip is om die gast via internet te word te laten staan. Echter is er een dusdanige lag dat er niks van te verstaan was.
Link in TP is aangepast: [Oslo] Het is de schuld van:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waar is dat topic van [Oslo] Het is de schuld van? Ik wil dat wel eens doorlezen.
Hebben we geen flikker aan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:06 schreef EggsTC het volgende:
Waar blijft mijn link in de OP
www.spreekillers.ch
Dat snap ik. Maar de defenitie van 'gek' is niet dat je psychoses of wanen moet hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kwestie van definitie. Ze zijn gewoon volledig bewust van wat ze doen hoor. Ze zijn iig niet gek in de vorm van psychoses of wanen.
Gek is zo een relatief predikaat. Ik vind dat in basis iedereen verantwoordelijk gehouden moet worden voor zijn daden. Dit komt ook omdat ik niet geloof in vrije wil. Klinkt tegenstrijdig, is het nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou goed, we zijn er, hij is gek, klaar.
Nee, ik denk juist niet dat hij gek is.
Dan was hij niet zo berekenend geweest lijkt mij en niet in staat zo iets minutieus te plannen en uit te voeren.quote:
Thnxquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze dachten dat het wel hip is om die gast via internet te word te laten staan. Echter is er een dusdanige lag dat er niks van te verstaan was. Dus nu via telefoon.
God verbrak die zelf ook in de Bijbel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Streng Christelijk die gast? Laat me niet lachen. Die verbreekt zo de regels in de Tien Geboden.
Zo'n verachtelijke site krijgt geen plaats in de OPquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:06 schreef EggsTC het volgende:
Waar blijft mijn link in de OP
www.spreekillers.ch
Met het risico dat hij door sommige zieke geesten ook nog als held gezien zal worden, en hij dat ook nog zal wetenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:03 schreef Gia het volgende:
91 doden, minstens, hoor ik net op tv.
Volgens mij heeft hij er ook totaal geen spijt van. Hij weet dat hem niks kan overkomen en dat hij nog jaren lekker door kan leven. Volgens mij is hij zo trots op zichzelf dat hij de gevangenis niet erg vindt.
Ik hoop dat iemand hem nog omlegt.
Wil jij iets anders beweren dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou goed, we zijn er, hij is gek, klaar.
Nee, ik denk juist niet dat hij gek is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |