quote:"Me and two others were laying down and survived because of the bodies we could hang on to and pretend that we are dead," Pracon told CNN early Saturday by telephone from his hospital room.
quote:"I could feel his breath," said 21-year-old Pracon. "I could hear his boots."
quote:What followed, Pracon says, was panic and chaos as some campers ran from the shooter, while others went towards the man because they believed it was a drill or a test
dan reageer je wel heel sterk om te doen of je dood bentquote:Many who fled ran toward the shore, jumping in the water to try to swim the three-fourths of a mile of water between the island and the mainland.
Pracon was among those who attempted to swim, but was forced to turn back.
"I felt I couldn't breathe. I already swallowed too much water. I also jumped because I was the last person running to the shore from this man. So I didn't have time to take my clothes off. As I was swimming, I felt the clothes pulling me down because they were heavy boots, clothes," he said.
" ... I wasn't sure if I was going to make it because I was already exhausted."
Ja maar die moet je bij sommige mensen echt gaan verzinnen dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor de verwerking van een trauma, kan de "waarom vraag" heel belangrijk zijn.
Gek genoeg had ik zo'n dodental wel verwacht, maar dan in de gebouwen, niet op dat eiland....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:42 schreef remlof het volgende:
Wat de fuck, die gozer heeft 84 mensen doodgemaaid... Ik wist niet wat ik hoorde vanmorgen
Als je voor je ogen hebt gezien wat het effect is van gillen en wegrennen kan ik me voorstellen dat je dit probeert.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
Pfff op cnn.com:
http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1
een aantal quotes:
[..]
[..]
[..]
[..]
dan reageer je wel heel sterk om te doen of je dood bent
meeste zullen (waren) in paniek geraakt en rende rond
Als je de foto's ziet zou je dat inderdaad verwachten ja..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gek genoeg had ik zo'n dodental wel verwacht, maar dan in de gebouwen, niet op dat eiland....
Zieke geesten, snap niet dat je een connectie wilt hebben met die gast, zelfs niet op FB of twitter...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:43 schreef Apotheose het volgende:
en t aantal volgers blijft maar groeien op zn twitter"in jail now... with 3 others... 4square"
Een echte nieuwe politieke leider, in een stress situatie nog steeds nadenken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
Pfff op cnn.com:
http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1
een aantal quotes:
[..]
[..]
[..]
[..]
dan reageer je wel heel sterk om te doen of je dood bent
meeste zullen (waren) in paniek geraakt en rende rond
Genoeg mensen op 4chan die dat grappig vinden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zieke geesten, snap niet dat je een connectie wilt hebben met die gast, zelfs niet op FB of twitter...
Bij Twitter slapen ze nog, normaal sluit je zo'n account tochquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:43 schreef Apotheose het volgende:
en t aantal volgers blijft maar groeien op zn twitter"in jail now... with 3 others... 4square"
Dat is dus ook nog iets he, men had het erover dat er mensen vastzaten in die gebouwen. Ik vrees dat dat aantal ook nog wel eens kan gaan oplopen. Misschien hebben ze dat gebouw nog niet eens betreed en liggen daar ook tientallen lijken....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je de foto's ziet zou je dat inderdaad verwachten ja..
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij at ook appels, zullen we dan ook de groenteboer bespreken? Omdat het los staat van het nieuwsitem, daarom.
Hmm, deze theorieën hoor ik nooit als de dader een Moslim is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vaker een glaasje Coca Cola dronk, dan over de PVV sprak. Ga je nu dat merk ook overal bijslepen?
Rot toch op met dat gezever.
De media neemt alles klakkeloos over zonder de bron te checken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Precies en 1 site zegt dit in de media en het kuddevolk qua sites neemt het over zonder er ook maar 1x bij na te denken.
jah inderdaad en men zegt weleens: een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als je voor je ogen hebt gezien wat het effect is van gillen en wegrennen kan ik me voorstellen dat je dit probeert.
Ik denk niet echt dat (het drinken van een glas) Coca Cola hoog correleert met de denkbeelden/gedragsmotieven van deze man. Denk je ook niet? Ik ben het wel met je eens dat het veels te ver gaat om de PVV en/of Wilders als medeverantwoordelijke te zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vaker een glaasje Coca Cola dronk, dan over de PVV sprak. Ga je nu dat merk ook overal bijslepen?
Rot toch op met dat gezever.
Argh, moet je nu weer moslims erbij halen!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Hmm, deze theorieën hoor ik nooit als de dader een Moslim is.²
Wel verwacht, wat mij betreft. Gekken plegen zelfmoord na een dergelijke actie. Deze kerel was duidelijk vastberaden en overtuigd van een bepaald nut van zijn daden - niet doodde niet voor de lol, maar voor een ideaal. Dan pleeg je geen zelfmoord, maar dan wordt je gepakt of ga je strijdend ten onder. Dan ga je voor het martelaarschap.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Idd vrij apart, en niet verwacht. Maar het is nog ff wachten of ie alleen gewerkt heeft. Politie in Noorwegen weet het nog niet zeker volgens CNN
Daar heb je gelijk in, helaas.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Hmm, deze theorieën hoor ik nooit als de dader een Moslim is.²
Ik heb 4chan nooit begrepen. Er komen grappige memes vandaan maar de helft van die users daar zou volgens mij zo met TBS kunnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Genoeg mensen op 4chan die dat grappig vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |