Raar he? Een rechts-extremist zaait door en verderf door zoveel mogelijk doden te maken bij een linkse partij.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:28 schreef Arth_NL het volgende:
Geweldig, het duurde nog niet eens 24 uur voordat deze aanslag gebruikt wordt in de zoveelste links vs. rechts discussie.
Die gedachte is best eng.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als er geen linksen meer zijn, zal het kabinet automatisch rechts worden en "dus" kan rechts eindelijk het moslimprobleem (voor de mensen die vinden dat er een probleem is) oplossen.
Een politieke geinsipereerde moordpartij.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:28 schreef Darklight het volgende:
ohja Wilders is de schuldige
Sraks gaan er gekken hem weer aanklagen omdat die Noor de PVV zo tof vind
Nee, je komt alleen constant met suggestieve opmerkingen 'maar 2 doden, is dat niet opvallend?'.. 'Hou er rekening mee dat het een psyop kan zijn', enz enz enz. Ik zei ook niet dat je zei dat het nep is, maar dat je daar vanuit ging.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Ik keek even kritisch naar dit gebeuren gezien het verleden. Ik heb nergens beweerd dat het nep was.
Dat dus.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan het misschien over de gebeurtenissen zelf gaan hier ipv dat dit een Wilders/PVV topic wordt?
Mwah, ik vind 'm wel eng eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik lees op nu.nl dat het zou gaan om een degelijke Christen fundamentalist. Als je zijn foto ziet zie je echt een normale en degelijke persoon.
en in noorwegen zelf zijn geen rechtse partijen waar hij door geinspireerd kan zijn ?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:31 schreef AlfredJodocus het volgende:
[..]
Een politieke geinsipereerde moordpartij.
Dit is niet zomaar zijn favoriete blousekleur het speelt mee bij de beslissing tot deze daad.
Dat maakt Geert niet direct schuldig maar het zet aan tot denken..
Gelijk het Christendom verbieden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik lees op nu.nl dat het zou gaan om een degelijke Christen fundamentalist. Als je zijn foto ziet zie je echt een normale en degelijke persoon. Niets is minder waar.
Helaas.
Baas. Yvonnequote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:32 schreef yvonne het volgende:
Oh, we gaan gewoon door, prima, sommigen zijn gewoon hun posts kwijt, blijf niet bezig.
Dit idd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:32 schreef Re het volgende:
mensen halen nog wel eens oorzaak gevolg door elkaar geloof ik
Feit is 91 doden en dat de dader een Noorse rechts-extremist is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar eigenlijk zitten we dus nog steeds in het gis-stadium. We roepen maar wat.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |