Ja, correct, dat was vroegah inderdaad zo. >200, betalen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:36 schreef michaelmoore het volgende:
nou toen ik dat deed, was het alles boven de 200 euro wel 6 euro betalen, later moest je voor fietsen ed betalen
kreeg je soms ruzie als je spullen duurder waren of niet , dan zei ik, je mag het hebben voor 200 euro, maar dat deden ze niet![]()
Ik heb nergens gezegd dat het gratis is. En ik vind dat idd niet zo relevant. Want of de kosten nu in het plaatsen, of in tijd zitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:39 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik hoorde anders dat een 'nieuwe' advertentie plaatsen op Funda maar enkele tientjes kostte... En op mijn vraag dat als dat zo zou zijn waarom er dan nog zoveel woningen opstaan met een vermelding > 1,5 jaar krijg ik alleen maar onzin retour.
Dus blijkbaar is dat geld wat volgens jou niet relevant is toch relevant.
Ik ook niet. En ook niet dat jij dat gezegd zou hebben. Ik zeg alleen dat dat niet 'enkele tientjes' kost.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:41 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat het gratis is.
Ik zie net dat ik je verkeerd begrepen hebquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:42 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ook niet dat jij dat gezegd zou hebben. Ik zeg alleen dat dat niet 'enkele tientjes' kost.
No problem..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:50 schreef tjoptjop het volgende:
Ik zie net dat ik je verkeerd begrepen heb![]()
Niet eens het gratis ervan, maar het goedkope ervan als in 'enkele tientjes' ...quote:Ik dacht dat jij uberhaupt het hele bestaan van die nieuwe advertentie als 'marketingmiddel' ontkende, maar het ging louter om het gratis of niet ervan.
Van de NVM website:quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:56 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
No problem..
[..]
Niet eens het gratis ervan, maar het goedkope ervan als in 'enkele tientjes' ...
Als dat zo zou zijn kun je op je vingers natellen dat er geen woning meer op Funda te vinden is die zogenaamd langer dan 6 maanden te koop staat. Toch?
(Google leert dat BOG bedrijfs onroerend goed is, en A&LV agrarisch)quote:Objectfee:
• objectfee Wonen: ¤ 25 per aangemeld object (betaling aan NVM)
• objectfee BOG ¤ 80 per object per jaar (betaling aan Funda)
• objectfee A&LV ¤ 77,50 per object per jaar (betaling aan Funda)
Heb je enig idee wat voor opties Marktplaats biedt voor (commerciele of particuliere) adverteerders?! Begin eens bij http://www.admarkt.nl/welkom , daar zitten geen plaatsingskosten aan vast, alleen betalen per klik. De advertentie verwijderen en opnieuw plaatsen is dus een kleine moeite die niets extra kost.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Bij de betaalde advertenties? Succes....![]()
![]()
Wel lezen voor je reageert he...
is duidelijk vakantietijdquote:
nee wacht maar tot half augustus, vanaf dan gaat ie weer skyhighquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
244.964 huizen te koop
zo gaan we die 250k niet halen hoor...
We wachten af.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:52 schreef meth77 het volgende:
[..]
nee wacht maar tot half augustus, vanaf dan gaat ie weer skyhigh
Vind dit trouwens wel weer een aardige stijging..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
244.964 huizen te koop
Ik gok op begin November en dan weer daling in December.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
244.964 huizen te koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |