abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99938545
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:01 schreef michaelmoore het volgende:
Dat zijn vaste abonnementen, uploadkosten zijn te verwaarlozen, paar tientjes per woning
We hebben niet over upload (bedoel je daar update mee?) kosten in dat geval maar over het plaatsen van een 'nieuwe' woning.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_99938589
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:04 schreef tjoptjop het volgende:
Gebeurt vaak zat dat een woning opeens weg is en er na een paar dagen/weken weer (als nieuw) opstaat. Al meerdere keren tegen gekomen in m'n huizen zoektocht.
En als dat maar een paar tientjes zou kosten, zou je geen woning op funda meer kunnen vinden die er langer dan 1,5 jaar opstaat....
  maandag 25 juli 2011 @ 22:09:33 #28
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_99938663
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:07 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

We hebben niet over upload (bedoel je daar update mee?) kosten in dat geval maar over het plaatsen van een 'nieuwe' woning.
nee neen nieuwe upload is een plaatsing zoals jij dat noemt
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_99938798
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:09 schreef michaelmoore het volgende:
nee neen nieuwe upload is een plaatsing zoals jij dat noemt
En dan kun je vast ook uitleggen als dat maar een paar tientjes kost er woningen op Funda staan die aangeven > 2 jaar?

Zou het dan niet beter zijn om standaard na 6 maanden opnieuw te plaatsen? Voor die 'paar' tientjes? Of zit er een addertje onder het gras en gaat dat dus overduidelijk niet zo makkelijk?
pi_99938876
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ja, want Funda werkt gratis..... |:(

[..]

Probeer het eens bij marktplaats met een auto zou ik zeggen.... :W

Je hebt echt geen idee hoe het werkt he :?
Jammer van jouw reactie! Geeft aan hoe naief jij bent. En ja op marktplaats gebeurd dit ook.
pi_99938962
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:13 schreef BeffJeck het volgende:
Jammer van jouw reactie! Geeft aan hoe naief jij bent. En ja op marktplaats gebeurd dit ook.
Heb je een nieuw woord ('naief') geleerd? En nee, op marktplaats lukt dat niet. Dan zul,je echt iedere keer weer opnieuw de plaatsingskosten moeten betalen.
pi_99941184
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:08 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

En als dat maar een paar tientjes zou kosten, zou je geen woning op funda meer kunnen vinden die er langer dan 1,5 jaar opstaat....
Ik weet niet wat de achterliggende gedachte is, maar als je al een tijdje de woningmarkt in een bepaald gebied/budget volgt zie je het gewoon gebeuren. En ik kan me niet voorstellen dat dat alleen hier in de buurt gebeurt.

Ik vraag me ook af of het werkt, dat betwijfel ik.
pi_99944036
Betalen makelaars van de NVM niet gewoon een vaste bijdrage waarvoor ze onbeperkt mogen plaatsen op Funda?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 00:06:45 #34
323876 michaelmoore
pi_99944151
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:13 schreef BeffJeck het volgende:

[..]

Ja inderdaad en dan maakt die paar euro niet uit, als je maar Nieuw bent en vooraan staat
en sommige makelaars zullen dit niet doen , die hebben oude materiaal
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_99944336
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:15 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Heb je een nieuw woord ('naief') geleerd? En nee, op marktplaats lukt dat niet. Dan zul,je echt iedere keer weer opnieuw de plaatsingskosten moeten betalen.
lol, wil je nu beweren dat het op Marktplaats niet gebeurt :')

Als het érgens loont om een nieuwe advertentie te zetten is het wel Marktplaats vanwege dat indexeringssysteem (nieuwste eerst)
pi_99944570
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:12 schreef tjoptjop het volgende:
lol, wil je nu beweren dat het op Marktplaats niet gebeurt :')

Als het érgens loont om een nieuwe advertentie te zetten is het wel Marktplaats vanwege dat indexeringssysteem (nieuwste eerst)
Bij de betaalde advertenties? Succes.... _O- :W

Wel lezen voor je reageert he...
pi_99944589
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Betalen makelaars van de NVM niet gewoon een vaste bijdrage waarvoor ze onbeperkt mogen plaatsen op Funda?
Nee.
pi_99944613
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Bij de betaalde advertenties? Succes.... _O- :W

Wel lezen voor je reageert he...
Ja,

Ken je uberhaupt de site Marktplaats.nl wel :')
pi_99944639
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:06 schreef michaelmoore het volgende:
Ja inderdaad en dan maakt die paar euro niet uit, als je maar Nieuw bent en vooraan staat
en sommige makelaars zullen dit niet doen , die hebben oude materiaal
:') Jij geeft ook gewoon iedereen blind gelijk die ongeveer in de richting van je straatje praat is het niet?
pi_99944686
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:19 schreef tjoptjop het volgende:
Ja,

Ken je uberhaupt de site Marktplaats.nl wel :')
Die ken ik prima zelfs. Adverteer jij dan morgen even een auto, en plaats hem na een week nog eens OPNIEUW. (Niet bovenaan plaatsen he, daar gaat het namelijk niet om...)
pi_99944876
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Die ken ik prima zelfs. Adverteer jij dan morgen even een auto, en plaats hem na een week nog eens OPNIEUW. (Niet bovenaan plaatsen he, daar gaat het namelijk niet om...)
Opnieuw als in verwijderen en een nieuwe maken?

Vaak genoeg gedaan bij andere betaalde delen op marktplaats (nooit een auto verkocht)
pi_99945002
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:26 schreef tjoptjop het volgende:
Opnieuw als in verwijderen en een nieuwe maken?

Vaak genoeg gedaan bij andere betaalde delen op marktplaats (nooit een auto verkocht)
En is het je opgevallen dat je dan elke weer de volle plaatsingskosten moest betalen? Of wat?
pi_99945045
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:29 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

En is het je opgevallen dat je dan elke weer de volle plaatsingskosten moest betalen? Of wat?
Niet relevant.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 00:31:19 #44
323876 michaelmoore
pi_99945046
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:29 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

ja nou geeft dat
als jee n PC wilde verkopen dan kwam die paar centen er dik uit , door de vele reacties voor de nieuwe advertentie
anders hoor je niets meer
pi_99945158
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:31 schreef tjoptjop het volgende:
Niet relevant.
Nu laat je je wel heel erg kennen.....
pi_99945177
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:31 schreef michaelmoore het volgende:
ja nou geeft dat
als jee n PC wilde verkopen dan kwam die paar centen er dik uit , door de vele reacties voor de nieuwe advertentie
anders hoor je niets meer
Bullshit, PC plaatsen is gratis.
pi_99945211
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Nu laat je je wel heel erg kennen.....
Nee hoor, het gaat erom dat er gewoon nieuwe advertenties worden geplaatst om weer de aandacht te krijgen. En of dat geld kost is niet relevant. De tijd die je er aan besteed zijn in feite ook gewoon kosten.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 00:36:51 #48
323876 michaelmoore
pi_99945237
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:35 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Bullshit, PC plaatsen is gratis.
nou toen ik dat deed, was het alles boven de 200 euro wel 6 euro betalen, later moest je voor fietsen ed betalen
kreeg je soms ruzie als je spullen duurder waren of niet , dan zei ik, je mag het hebben voor 200 euro, maar dat deden ze niet :)
pi_99945310
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:35 schreef tjoptjop het volgende:
Nee hoor, het gaat erom dat er gewoon nieuwe advertenties worden geplaatst om weer de aandacht te krijgen. En of dat geld kost is niet relevant. De tijd die je er aan besteed zijn in feite ook gewoon kosten.
Ik hoorde anders dat een 'nieuwe' advertentie plaatsen op Funda maar enkele tientjes kostte... En op mijn vraag dat als dat zo zou zijn waarom er dan nog zoveel woningen opstaan met een vermelding > 1,5 jaar krijg ik alleen maar onzin retour.

Dus blijkbaar is dat geld wat volgens jou niet relevant is toch relevant. :Y
  dinsdag 26 juli 2011 @ 00:39:50 #50
323876 michaelmoore
pi_99945336
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:39 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ik hoorde anders dat een 'nieuwe' advertentie plaatsen op Funda maar enkele tientjes kostte... En op mijn vraag dat als dat zo zou zijn waarom er dan nog zoveel woningen opstaan met een vermelding > 1,5 jaar krijg ik alleen maar onzin retour.
luie mensen zijn overal ook makelaars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')