ik wil het niet eens wetenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:27 schreef Zolcon het volgende:
[..]
En moet je je voorstellen wat News of the World zou hebben gekopt
Die las ik gister ook al. Die foto van die vrouw met een snee in dr hoofd maar die verder niks heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
'The Sun' kopt vandaag het volgende
[ afbeelding ]
Ik had hem binnen een kwartier met een hartaanval over zijn stuur verwacht.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zat echt te wachten, totdat ie bij Tour du Jour stijf van die fiets af zou vallen
De dader moet erg helder geweest zijn en het was geen zelfmoordactie. Het ging hem echt om zijn 'boodschap'quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:24 schreef Zolcon het volgende:
Ik ben blij dat hij nog leeft en dat er dus de mogelijkheid is om antwoorden te krijgen.
...
Wat denk je van die reclame erboven, wtf manquote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die las ik gister ook al. Die foto van die vrouw met een snee in dr hoofd maar die verder niks heeft.
Lekker dramatiseren, terwijl dat nergens voor nodig is.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:26 schreef Specularium het volgende:
Ruudje van BB op Ned 1. Stuk relevanter natuurlijk.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:26 schreef Specularium het volgende:
Ruudje van BB op Ned 1. Stuk relevanter natuurlijk.
Dat vind ik niet verbazend, mijn inziens moet het voor alle sprekers van een germaanse taal relatief eenvoudig zijn om een andere germaanse taal goed te leren spreken; er zijn veel overeenkomsten.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:29 schreef Nielsch het volgende:
Nou, de kogels kwamen in ieder geval van rechts.
Gezien de motieven en feiten die nu bekend zijn lijkt het in mijn ogen wel erg op een individuele actie.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:28 schreef timmmmm het volgende:
Het is niet uitgesloten dat er meer mensen bij betrokken waren
Idd. Dit is niet zeker en de bodycount ook nog steeds niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:28 schreef timmmmm het volgende:
Het is niet uitgesloten dat er meer mensen bij betrokken waren
Uiteindelijk word je van die wetenschap ook niet veel vrolijker.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:29 schreef Nielsch het volgende:
Nou, de kogels kwamen in ieder geval van rechts.
Nee, kan het nu weer over moslims gaan? Gister ging het ook al offtopic.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Oh nee, de kogels komen van links. De massamoorden komen van rechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |