Muggen zijn hard. Na een direct hit in de lucht vliegen ze nog gewoon verder als er geen muur tussen zit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:14 schreef Grunge. het volgende:
Schuldig. Ik had iets in mijn bek tijdens het drinken van (eindelijk weer eens) een biertje, het klopte niet, maar het was een mugje. Normaliter red ik die, ze drogen snel op en vliegen verder, maar deze heb ik onbewust vermoord.
Ja, ik ben best wel een hippie, sue me.
lekker blijven liggenquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Muggen zijn hard. Na een direct hit in de lucht vliegen ze nog gewoon verder als er geen muur tussen zit.
Ik heb laatst een bij gered. Bij die beesten vind ik het nog de moeite.
Die werken hard voor hun bestaansrecht. Wespen niet, dat zijn net marokkanen.
Metaforisch gesproken dan he? Anders krijg ik dat straks weer op mijn bord.
Ja, dat weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:14 schreef Mishu het volgende:
Een gat in de dag geslapen weer. Hoe kan dat nou weer?
Yes, eindelijk eens een keer iets waar je zelf de verontwaardiging voelt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:29 schreef Gridlok het volgende:
Redelijk verbitterd over het feit dat alle pudding op is.
Eerder teleurgesteld in de mensen waar ik mee woon. DAT WAS GODVERDOMME MIJN TOETJE.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yes, eindelijk eens een keer iets waar je zelf de verontwaardiging voelt.
Net als die emochick die die bloemkool jat in die soepreclame.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eerder teleurgesteld in de mensen waar ik mee woon. DAT WAS GODVERDOMME MIJN TOETJE.
triest dat 't meer reacties opleverd dan 90+ doden in noorwegen..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:54 schreef candygirl het volgende:
Amy.........tsja......wat zeg je daar nu op...........
Zo jong dood is dat wel weer rock&roll verantwoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |