En dat hou je altijd. Er zijn ongetwijfeld tientallen mensen die al jaren in het geheim aan dit soort operaties werken. Doe je niks aan, helaas.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het stomme is dat hij hier negen jaar aan heeft gewerkt en dat niemand ooit hier iets van opgevangen heeft. Dat betekent dat het uit het niets weer zou kunnen gebeuren, waar dan ook.
Idd. Maja als iemand naast het bezig zijn van het plannen van een aanslag en gewoon leven lijkt te leiden dan zal niemand iets snel kunnen ontdekken. In zijn dagboek schrijft hij dat hij gewoon met vrienden aan het drinken is, ze moeder uit eten nam en dat soort dingen.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het stomme is dat hij hier negen jaar aan heeft gewerkt en dat niemand ooit hier iets van opgevangen heeft. Dat betekent dat het uit het niets weer zou kunnen gebeuren, waar dan ook.
En daar moet je ook niets aan willen doen. Als er regels en manieren komen om dit op te sporen, dan gaat dat veel vrijheid kosten.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En dat hou je altijd. Er zijn ongetwijfeld tientallen mensen die al jaren in het geheim aan dit soort operaties werken. Doe je niks aan, helaas.
Nog even en dan moeten we er de alu hoedjes écht bij gaan halen.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het begint steeds groter en groter te worden dit.
Wel eens van de Rote Armee Fraktion gehoord? Daar doet me dit wel een beetje aan denken. Werd ook wel de Baader Meinhof Gruppe genoemd en was een groep die in de jaren zeventig terreur zaaide in Duitsland door middel van het uitschakelen van de politieke 'elite'. In zijn manifest heeft hij het ook over de film die over deze groep gemaakt is en hoe deze als inspiratie diende. Is overigens wel de moeite waard om te bekijken, al zeg ik het zelf.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het kan ook zo zijn dat het helemaal geen groep is en dat hij alleen angst willen zaaien. Alleen dat lijkt niet zijn doel te zijn.
Iets van:quote:Op zondag 24 juli 2011 01:58 schreef PierreTT het volgende:
Ik was nog een heel stuk aan het typen, maar het werd een beetje onsamenhangend, morgen nog een pogingNu eerst maar eens snel slapen, morgen om 7.30 weer werken
Nee, theoretisch gewauwel wat slecht beargumenteerd was toen ik het teruglasquote:Op zondag 24 juli 2011 02:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Iets van:
Nou ik denk dat een groep is en dat er binnekort nieuwe aanslagen worden gepleegd. Alleen is de vraag en toen had ik ineens 7 kills met een mortar team. Ik denk ook niet dat hij alleen de aanslagen heeft gepleegd maar dat ik wel forza 4 gepreoderd heb dusja...
Wat een heldquote:
Ja, voor een trio.quote:Op zondag 24 juli 2011 04:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heb je nog een opblaaspop gekocht?
quote:Op zondag 24 juli 2011 01:58 schreef PierreTT het volgende:
Ik was nog een heel stuk aan het typen, maar het werd een beetje onsamenhangend, morgen nog een pogingNu eerst maar eens snel slapen, morgen om 7.30 weer werken
En buiten dat is het onbegonnen werk om iedereen te monitoren, om inderdaad nog maar te zwijgen over de privacyschendingen en andere ethische kwesties die hiermee gepaard gaan.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:51 schreef KoningStoma het volgende:
En daar moet je ook niets aan willen doen. Als er regels en manieren komen om dit op te sporen, dan gaat dat veel vrijheid kosten.
Ik ben jaloers,wil ook naar een F1 race...quote:Op zondag 24 juli 2011 10:01 schreef Rossdale het volgende:
Nog maar 2 dagen werken en dan heb ik ook eindelijk een paar daagjes vakantie
Vrijdag op naar de Hungaroring voor de F1 race
Ik heb nog wel wat plek over in mijn koffer denk ikquote:Op zondag 24 juli 2011 10:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik ben jaloers,wil ook naar een F1 race...
quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 09:58 schreef Bozz187 het volgende:
goedemorgen, nog maar 8 uurtje en dan vakantion!!!
Lekker manquote:Op zondag 24 juli 2011 10:01 schreef Rossdale het volgende:
Nog maar 2 dagen werken en dan heb ik ook eindelijk een paar daagjes vakantie
Vrijdag op naar de Hungaroring voor de F1 race
Ja mocht ook wel na gisteren, toch? Man, na pagina 3 van dit topic had ik zoiets van wtf am i readingquote:Op zondag 24 juli 2011 10:10 schreef tliciouz het volgende:
Wat een vrolijke post! Laat ik even mee doen.
Ik zat in de trein terug van een gsm sc meet en dacht laat ik hier nog even wat vrolijks lezen... stond het topic vol met 3 pagina's aan gezeik en ge-emmerquote:Op zondag 24 juli 2011 10:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja mocht ook wel na gisteren, toch? Man, na pagina 3 van dit topic had ik zoiets van wtf am i reading
[ afbeelding ]
Ja ik snap het zelf nog steeds niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja mocht ook wel na gisteren, toch? Man, na pagina 3 van dit topic had ik zoiets van wtf am i reading
Jajajajajajajajaja laat nou maar, ik wil vrolijkheid alom in dit topic en niks anders. Ondanks de regen!quote:Op zondag 24 juli 2011 10:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik snap het zelf nog steeds niet.Ik bedoelde het helemaal niet zoals hij het opvatte, en hij blijft volhouden dat ik het wel zo bedoelde.
WAT!!! Hoe durf je dat te zeggen man? Zo fucking onrespectloos! De regen zorgt dat de plantjes een kans op overleven hebben na de helse droogte van vorige maand.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jajajajajajajajaja laat nou maar, ik wil vrolijkheid alom in dit topic en niks anders. Ondanks de regen!
quote:Op zondag 24 juli 2011 10:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
WAT!!! Hoe durf je dat te zeggen man? Zo fucking onrespectloos! De regen zorgt dat de plantjes een kans op overleven hebben na de helse droogte van vorige maand.
Het slaat helemaal nergens op dat je zo negatief doet over de regen! Doe gewoon eens normaal man! Als er zometeen weer een dikke droogte is door wekenlang 30 graden en een strakblauwe hemel dan ben je weer vrolijk zeker? Vrolijk wanneer alle flora aan het uitsterven is!
Gadverdamme ouwe! Ik had jou wel beter ingeschat!
Lekker het regen dat tikt op het raam terwijl je nog in je lekkere warme bedje ligt. Het enige wat mist is het geknal van onweerquote:Op zondag 24 juli 2011 10:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]De jeugd heeft er tenminste nog respect voor!
O natuurlijk kom meneer weer negatief doen, en meteen weer zeuren over dat de regen moet blijven. Heel Nederland wacht op lekker weer, en meneer moet weer regen! Ja, lekker depressief doen tegen mij, ik kan er toch ook niks aan doen dat jij zo'n depressieve idioot bent!quote:Op zondag 24 juli 2011 10:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
WAT!!! Hoe durf je dat te zeggen man? Zo fucking onrespectloos! De regen zorgt dat de plantjes een kans op overleven hebben na de helse droogte van vorige maand.
Het slaat helemaal nergens op dat je zo negatief doet over de regen! Doe gewoon eens normaal man! Als er zometeen weer een dikke droogte is door wekenlang 30 graden en een strakblauwe hemel dan ben je weer vrolijk zeker? Vrolijk wanneer alle flora aan het uitsterven is!
Gadverdamme ouwe! Ik had jou wel beter ingeschat!
Samen met de vrouw van je dromen in je armen, samen lekker kroelen onder de dekens genieten van elkaar. Blegh.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:39 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Lekker het regen dat tikt op het raam terwijl je nog in je lekkere warme bedje ligt. Het enige wat mist is het geknal van onweer
Knuffelenquote:Op zondag 24 juli 2011 10:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Samen met de vrouw van je dromen in je armen, samen lekker kroelen onder de dekens genieten van elkaar. Blegh.
Eewl, intiem fysiek contactquote:Op zondag 24 juli 2011 10:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Samen met de vrouw van je dromen in je armen, samen lekker kroelen onder de dekens genieten van elkaar. Blegh.
Ja inderdaad. Brr moet er niet aan denken een jongen te zoenen. Vieze stoppels die kriebelen op mijn lip. Nee bah.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:41 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Eewl, intiem fysiek contactBeter zit je gewoon lekker op de bank dan, 1 meter van elkaar natuurlijk, te genieten van een filosofische film en de platonische vriendschap die je met elkaar hebt te waarderen.
Wij matchen, ik moet er ook niet aan denken een jongen te zoenenquote:Op zondag 24 juli 2011 10:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Brr moet er niet aan denken een jongen te zoenen. Vieze stoppels die kriebelen op mijn lip. Nee bah.
Good for you.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Positieve Pierre, zo noemen ze me ook wel
fixed.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:39 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Lekker het regen dat tikt op het raam terwijl je nog in je lekkere warme bedje ligt. Het enige wat mist is het geknal van onweer mijn puddingbuks in een jailbait
Zegt wiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |